Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

...dog noe usikker angående djuice control.

Det er godt å vite.

Jeg ringte kundesenteret til Elkjøp og fikk følgende informasjon:

Elkjøp-Telenor-iPhone selges med SurfPrat XL, L og M samt FriHet og djuice control, MEN de vet ikke når de får inn telefonene. (Typisk Elkjøp svar! ;) )

Er skuffet over at telenor har satt opp prisene med 400 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått reservert 2 Iphoner til fredag som jeg og dama skal ha, men vi er ikke sikkre på hvilket abb. vi skal velge. Vi har titta litt på Telenor Surfprat M. Vi sender en del sms i mnd, men vi er ikke sikre på hvor mange MB vi kommer til å bruke! Blir vel hovedsaklig Facebook, nettaviser og litt youtube osv. Holder det med 500mb da?

Det høres ut som ett fint alternativ til deres bruk! Jeg holder meg langt under 500mb i mnd med ca samme bruk :)

Lenke til kommentar

Kjøpte akkuart fra telekiosken med den orginale totalprisen 4838. Betalte med kort og alt ser greit ut. Er nok lurt å kjøpe der nå, før de følger telenor sine priser. Venter man på chess sine prisen, kan man uansett bryte handelen om de skulle være bedre (leste et sted at chess skal komme med prisene sine i løpet av dagen).

Lenke til kommentar
Kjøpte akkuart fra telekiosken med den orginale totalprisen 4838. Betalte med kort og alt ser greit ut. Er nok lurt å kjøpe der nå, før de følger telenor sine priser. Venter man på chess sine prisen, kan man uansett bryte handelen om de skulle være bedre (leste et sted at chess skal komme med prisene sine i løpet av dagen).

Telekiosken har igrunn ingen sammenheng med Telenor sin nettbutikk. Så er ikke helt sikkert at de velger å følge prisen på bl.a SuperPluss.

er bare på SurfPrat abb. at prisen må være lik.

Lenke til kommentar
Tlf for 1kr med det største Italk abb. Så 4400 og bryte.

Jeg sjekket Netcom sine sider og der vil en 3GS 16GB koste 1 kr + 4600 i bruddgebyr med italk Large. Tilsvarende telefon med 32 GB vil koste 5390. Kan man bryte abonnementet samme dag som man kjøper telefonen, uten at man blir fakturert for det første månedsbeløpet ?

Er det mulig å sette i ett annet simkort/abonnement å bruke telefonen rett etter man har betalt bruddgebyret, eller vil det ta noe tid før man kan benytte andre simkort ?

Lenke til kommentar

Alle dere supergeni her inne..

Jeg bestilte en 16 GB i dag med superpluss. Men min far fortalte meg at han gjennom bedriften har en avtale med Telenor, slik at han kan handle telefoner mye billigere. Dette er ikke noen særavtale mellom Telenor og far, men en vanlig avtale Telenor har med bedrifter. På bedriftsidene til Telenor finner jeg derimot ikke noe billig alternativ. Noen som vet hva slags avtale dette er snakk om og hvor mye jeg kan spare?

Lenke til kommentar
Alle dere supergeni her inne..

Jeg bestilte en 16 GB i dag med superpluss. Men min far fortalte meg at han gjennom bedriften har en avtale med Telenor, slik at han kan handle telefoner mye billigere. Dette er ikke noen særavtale mellom Telenor og far, men en vanlig avtale Telenor har med bedrifter. På bedriftsidene til Telenor finner jeg derimot ikke noe billig alternativ. Noen som vet hva slags avtale dette er snakk om og hvor mye jeg kan spare?

Et par hundrelapper på det meste. Faren min hadde en lignende avtale med Netcom før gjennom jobben. Ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar

Man kan fremdeles få hvit 32GB for 4838,- på telekiosken, med djuice complete.

Eneste problemet er at det ser ikke ut som at djuice (Telenor) gir ut operatørlåskoden gratis før 12 mnd. er gått. (Så på nettsidene deres nå nettopp.) (Har sett at TnM gjør det, merkelig om djuice som er et brand fra telenor ikke gjør det, menmen...)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
takker alle dere som bestilte over nette,da er det enklere og få tak i butikk på fredag:)

Det trodde jeg også så jeg ringte Elkjøp kundesenter litt før kl. 18 for å finne ut hvor de fikk inn flest telefoner. Han jeg snakket med var selv ivrig etter å få en så fort som mulig og sa at Elkjøp regnet ikke med å selge den i butikk på fredag. Han sa han skulle ringe andre internt å sjekke om det var noe nytt i saken og ringe meg opp igjen og det gjorde han.. han fant ut at det var mulig noen NetCom telefoner kunne komme inn i løpet av fredagen, men langt i fra sikkert. Telefoner fra Telenor ville komme inn mandag/tirsdag.

Han hadde selv bestilt fra Telenor sin nettbutikk og det gjorde jeg også etter jeg la på med han.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt noen apps på app store

Jeg følger veldig med på Premier League, er My Fotball Pro den beste app da?

Tenkte å finne et program så jeg kan holde koll på økonomien har kjøpt

Pennies

Men vet ikke om dette er bra

Noen tanker?

Lenke til kommentar
Okay, har blitt trukket fra nettbanken, men jeg har enda ikke fått ordrebekreftelse. Når jeg ringer kundesørvis blir jeg bare bedt om å taste inn et nummer som henveldelsen gjelder. Hvordan kan jeg ellers få kontakt med Telenor?

Du er sikkert ikke trukket, pengene er reservert i banken.

ta kontakt med nettbutikkens kundesenter på tlf: 81544099. Det er åpent til kl 16. Så du må ringe imorgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...