Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare så folk er oppdatert: Du får ikke tak i iPhone 3GS 32 GB for 4838,- lenger på Telenor sine nettsider.

Hva i helvete. Betyr det at Telekiosken kan bare kansellere bestillingen min? Ikke faen om jeg følger pipa deres fordi de priser varene sine idiotisk.

Nja, på telekiosken sin nettbutikk får du fremdeles bestille 32gb 3GS til 3290,- med Superpluss (totalpris 4838,-). Hvorvidt den bestillingen faktisk går igjennom vet jeg dog ikke.

Da skal kundebehandleren søren meg få høre det.

Dette kommer jeg ikke til å ta lett på om de skulle tulle med ordren min.

Er det noen som har fått noen bekreftelse på mail e.l?

Skulle akkurat til å spør om det. Ordrebekreftelse pleier vanligvis bare å tå noen få sekunder. Merklig.

Når jeg fikk ordrebekreftelsen min i går gikk den inn med en gang. Tyder på at ikke mailserveren hadde nok å gjøre, kun nettsidene.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Bestilte akkurat 3GS 32GB fra Telekiosken.no med SuperPluss til 3290, og har fått ordrebekreftelse nå på mail, så da regner jeg med at jeg har fått den til 4838,- som var den tidligere prisen i og med at det står det i ordrebekreftelsen?

Lenke til kommentar
Bestilte akkurat 3GS 32GB fra Telekiosken.no med SuperPluss til 3290, og har fått ordrebekreftelse nå på mail, så da regner jeg med at jeg har fått den til 4838,- som var den tidligere prisen i og med at det står det i ordrebekreftelsen?

Det medfører nok riktighet:)

Lenke til kommentar

Det medfører nok riktighet:)

Eneste som da er kjipt er at den ikke kommer før om en god stund. :/

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å kjøpe iPhone i butikk?

Jeg skal kjøpe min på Elkjøp på fredag. Er det er sammenheng mellom prisene i butikk og på nett/telenors nettside, eller vil butikken ta et par lapper ekstra?

Har man også samme utvalg av abo. på Elkjøp?

Lenke til kommentar
Kort spørsmål: Er ikke Netcom også pliktige til å oppgi totalpris over ett år? Jeg synes ikke akkurat det er særlig tydelig på deres nettsider (fant ingenting..)

Edit: jeg er blind.

Hvor fant du det?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Kort spørsmål: Er ikke Netcom også pliktige til å oppgi totalpris over ett år? Jeg synes ikke akkurat det er særlig tydelig på deres nettsider (fant ingenting..)

Hvor fant du det?

Står helt til nederst, helt til høyre i tabellen.

edit: jeg er litt rotete idag.. link: https://netcom.no/iphone/iphone3gs.html

Endret av The_Lobster
Lenke til kommentar

Hvor fant du det?

Står helt til nederst, helt til høyre i tabellen.

edit: jeg er litt rotete idag.. link: https://netcom.no/iphone/iphone3gs.html

Jeg så det ista, men fant det ikke tidligere :p Er nok litt blind jeg også xD

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Har fått reservert 2 Iphoner til fredag som jeg og dama skal ha, men vi er ikke sikkre på hvilket abb. vi skal velge. Vi har titta litt på Telenor Surfprat M. Vi sender en del sms i mnd, men vi er ikke sikre på hvor mange MB vi kommer til å bruke! Blir vel hovedsaklig Facebook, nettaviser og litt youtube osv. Holder det med 500mb da?

Lenke til kommentar
spør på nytt.

hvilket abonnement burde jeg velge.

*biligst mulig

*mest mulig bruk av nett

*bruker rundt 50 sms og noen timer ringing i mnd

vet ikke om tellenor er best når de fleste i min familie har tellenor. har det noe å si?

Jeg tenkte egentlig ta iConnect fra Netcom, men det ser ut til at iTalk Small blir best for meg. Begrunner dette med at med iConnect så kommer ringing og sms i tillegg.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe min på Elkjøp på fredag. Er det er sammenheng mellom prisene i butikk og på nett/telenors nettside, eller vil butikken ta et par lapper ekstra?

Har man også samme utvalg av abo. på Elkjøp?

Prisene på iPhone med iTalk- og SurfPrat-abonnement er fastsatte priser og skal være de samme uansett butikk eller kjede. Priser på iPhone med øvrige abonnement kan variere fra kjede til kjede og butikk til butikk. Du vil også ha samme utvalg av abonnement, dog noe usikker angående djuice control.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...