Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser også de har oppdatert tidspunktet de får inn 3GS 32GB Black.

Står nå "Ubekreftet 8/11/2009".

Jeg bestilte 32GB Hvit, og der sto det 31.07.09, det gjør det fortsatt. Betyr det at jeg fortsatt får telefonen, men at de som bestiller 32GB Svart nå, må ventet til 11.08.09?

Lenke til kommentar
Jeg bestilte 32GB Hvit, og der sto det 31.07.09, det gjør det fortsatt. Betyr det at jeg fortsatt får telefonen, men at de som bestiller 32GB Svart nå, må ventet til 11.08.09?

Betyr nok det ja. Første parti av sort 32GB er nok solgt ut. Og da er det ubekreftet når neste parti kommer. Dvs. de slikker fingern sin, holder den opp mot vinden og setter en dato :p

Lenke til kommentar

Ser nå at Netcoms FlexiTalk har ingen måndespris etter 12 mnd. Sammenligner vi da med SuperPluss så blir faktisk Flexi ca 400kr billigere med minstepris etter 24mnd.

Kansje ikke Netcom er så gærnt allikevel. Men markedsføringen er uansett ganske merklig.

Lenke til kommentar
Ser nå at Netcoms FlexiTalk har ingen måndespris etter 12 mnd. Sammenligner vi da med SuperPluss så blir faktisk Flexi ca 400kr billigere med minstepris etter 24mnd.

Kansje ikke Netcom er så gærnt allikevel. Men markedsføringen er uansett ganske merklig.

Men hvorfor i alle dager skal man fortsette med SuperPluss 12 månder etter bindingen er ferdig?

Lenke til kommentar
Men hvorfor i alle dager skal man fortsette med SuperPluss 12 månder etter bindingen er ferdig?

Tja, hvilke alternativer har man da?

Gå over til f.eks FriHet, eller annet abonnement uten måndes pris?

SuperPluss er uansett aldrig et abonnement det lønner seg og ha som et bruks abonnement, men kun egnet til og kjøpe subsidiert telefoner med.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Men i helvete da, Telenor! Der mista dere i alle fall et salg til meg, når prisen gikk opp 400 for Superpluss OG de er utsolgt for svart 32GB!

Blir vel å bryte Netcom iTalk medium som blir billigst nå, om en vil ha en åpen telefon...

Men et spørsmål: Når det på nettet er utsolgt for en modell ved forhåndsbestilling, vil det da bety at de ikke vil ha telefoner igjen som de egentlig skulle sendt ut til forhandlere, eller har de et separat lager for netthandel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Men i helvete da, Telenor! Der mista dere i alle fall et salg til meg, når prisen gikk opp 400 for Superpluss OG de er utsolgt for svart 32GB!

Blir vel å bryte Netcom iTalk medium som blir billigst nå, om en vil ha en åpen telefon...

Men et spørsmål: Når det på nettet er utsolgt for en modell ved forhåndsbestilling, vil det da bety at de ikke vil ha telefoner igjen som de egentlig skulle sendt ut til forhandlere, eller har de et separat lager for netthandel?

de har et eget lager for netthandel.

Lenke til kommentar

La oss si det slik. Jeg tror neppe Iphone 3GS blir utsolgt før selve lanseringen er her hehe. Det finnes ikke sååå mange som følger like godt med som oss her på forumet hehe. Dvs vi viste på timen når telenor la ut sine priser etc...den vanlige mann i gata (dvs 99% av alle som kommer til å kjøpe Iphone)har i bunn og grunn ikke peil og suller seg til en butikk om noen uker for å få sin 3GS hehe.

Og at det ikke blir ferdigstilt flere 3gs'er før november i år? latterlig hehe

Jeg vil tro alle som vil ha 3GS på fredag får det. Selv om kanskje noen butikker blir midlertidig utsolgt selvsagt.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Håper du har rett. Bestilte like greit en hvit 16g fra telenor nettopp. Personlig tror jeg det var litt sent, men man kan vel håpe.

Lurer på å gjøre det samme.. den har jo økt med 200kr om man kjøper den med SuperPluss abb allerede, var nesten litt for fin til å være sann den første prisen. Redd for at de kan finne på å øke den mer

Lenke til kommentar

Joda men som nevnt...nettbutikker kan fort bli tomme. Det er maaaange eksempler på at nettbutikker blir tømt ganske fort for nye ting. Alt fra pc'er til kabler. Nettbutikker er mer tilgjengelig for folk. På samme tidspunkt har dem lokale butikkene mange stk. av den "utsolgte" modellen.

Også må vi få frem at det var den 11 september som står på telenor sine sider om 32GB i nettbutikken hehe. Ikke november hehe. Bare meg som blingset litt på det innlegget tidligere hehe

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Bare så folk er oppdatert: Du får ikke tak i iPhone 3GS 32 GB for 4838,- lenger på Telenor sine nettsider.

Hva i helvete. Betyr det at Telekiosken kan bare kansellere bestillingen min? Ikke faen om jeg følger pipa deres fordi de priser varene sine idiotisk.

Nja, på telekiosken sin nettbutikk får du fremdeles bestille 32gb 3GS til 3290,- med Superpluss (totalpris 4838,-). Hvorvidt den bestillingen faktisk går igjennom vet jeg dog ikke.

Lenke til kommentar
Også må vi få frem at det var den 11 september som står på telenor sine sider om 32GB i nettbutikken hehe. Ikke november hehe. Bare meg som blingset litt på det innlegget tidligere hehe

Også må vi få frem at det var den 11 august som står på telenor sine sider om 32GB i nettbutikken hehe. Ikke september hehe. Bare du som blingset litt på det innlegget tidligere hehe

:)

Lenke til kommentar

Også må vi få frem at det var den 11 august som står på telenor sine sider om 32GB i nettbutikken hehe. Ikke september hehe. Bare du som blingset litt på det innlegget tidligere hehe

Jepp august hehe..blingset igjen...samt at jeg satt å skrev på en mail om et møte i September i tillegg hehe...Tror jeg skal se på mailen min en gang til også hehehe

Lenke til kommentar

Jepp august hehe..blingset igjen...samt at jeg satt å skrev på en mail om et møte i September i tillegg hehe...Tror jeg skal se på mailen min en gang til også hehehe

Lurt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...