Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Interessant. Noen som vet om et fastpris abb som har litt data inkludert ? (Evnt data pakke man kan kjøpe utenom som ikke er så dyr) Hadde nok vært det rimeligste for meg. Ikke at jeg ringer så mye, men hvis f.eks. Ludo abbonnementet til 299,- eller hva det er hadde hatt f.eks. 100-200MB data inkludert så hadde det vært ganske genialt for mitt bruk.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har sjekket litt på det her med operatørlås - dere kan lese litt hva telenor har som vilkår for dette her:

http://telenor.no/privat/kundeservice/iqRe...8-000000000000}

 

Her er tilsvarende for netcom:

https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon-hjelp/koder.html

 

Det ser ut som telenor har mulighet for å bruke andre sim-kort under bindingen om man vil det, men det ser ikke ut som netcom har det. Dette vil jeg sjekke ut så snart vi får vite prisene på iphone fra netcom ;)

Lenke til kommentar

For meg ble Telenor sitt "Surfprat L" det beste alternativ.

1490 for tlf, 699 i mnd. 3000ringemin. 250 sms og 1000MB inkl.

 

I forhold til netcom "iTalk Medium":

1449 for tlf, 699 i mnd. 250 ringemin. 250 sms og 1000MB inkl.

 

Jeg hadde bestilt over telefon via telenor kundeservice da nettbutikken var nede. Men takket være bruker "Rusher" fikk jeg vite at de ikke får lagt inn bestillingene før på fredag.

Så nå fikk jeg avbestilt min bestilling som var tatt over tlf, og la inn en på Telenor sin nettbutikk nå.

32GB Hvit. Er vel bakerst i køen... Men hun som tok imot bestillingen over telefon igår sa at de skulle få så mange telefoner at det ikke ville være noe problem... Håper hun har rett.

Lenke til kommentar
De har vel et tak på 5GB nedlasting i måneden da?

 

Jeg kan ikke se at iConnect har et tak på 5Gb. Men om det var et tak så skal det vel godt gjøres å laste ned over 5Gb kun over mobilnettet hver måned? :p

 

Utenfor Norge gjelder selvsagt andre betingelser da man betaler for datatrafikken.

 

NetCom har forøvrig i de nordiske landene en rekke trådløse nett man kan bruke gratis som kalles "Homerun".

Lenke til kommentar
Bestill iPhone med det abonnementet som ha lavest månedspris og legg SIM-kortet i en skuff ring Telenor og be dem om å åpne operatørsperren. Da har du en helt ny 16GB 3GS for 4000kr, eller en 32GB for 4800kr.

Det abonnementet med lavest månedspris og full subsidiering fra Telenor er SuperPluss.

 

Men operatørlåsen får du ikke fjernet før 12 mnd etter kjøp. Så den vil være låst til Telenor det året du har binding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...