Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Gav opp Telenor`s hjemmesider...er det mulig å være så lite proffe? Krasj på server?

 

Vel uansett bestillte 32GB sort fra Telekiosken, hvor det fortsatt står bekreftet 31.07.09.

 

Bruker vel samme lager som de som bestiller på Telenor`s sider?

 

Er vel ingen forskjell på bestilling der eller her?

 

Har fått inntrykk av at Telenor har forsynt seg grovt av lageret til Apple, og at det skal være telefoner nok til alle som har lyst på!

 

Tror dere denne havner i postkasse den 31, dvs at den blir sendt ut slik at vi har den da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Orker ikke å ha et abonement som går i et år. Skal på folkehøyskole så da blir det bare stress for meg å ha to abonementer.

 

 

Hørt om avtalegiro og autotrekk? Ingen vits i å betale 6-700kr mer for å avslutte abb'et med en gang enn å bare la det gå vel? Bortkastede penger spør du meg.

Lenke til kommentar
Jeg ringte Telenor rundt kl 4. De sa at jeg var garantert å få, så regner med at de har et passe stort lager, ja.

 

Høres bra ut. Når bestilte du da? På tlf til Telenor kl 4? Jeg bestilte halv 4 på telekiosken. Regner med det går bra. Håper bare de sender slik at den er på plass på fredag, og ikke første sender på fredag. Men tåler vel å vente uansett!

Lenke til kommentar
hvilket abbenement ville bli billigst for 3GS når jeg nesten aldrig ringer og sender ca 200 meldinger i måneden?

 

Vil nok rimelig sikkert være djuice complete. Iallefall på sikt. Minst å betale i avgift per mnd(129,-), og sms prisen er lav(0,39,-).

Lenke til kommentar
Jeg ringte Telenor rundt kl 4. De sa at jeg var garantert å få, så regner med at de har et passe stort lager, ja.

 

Høres bra ut. Når bestilte du da? På tlf til Telenor kl 4? Jeg bestilte halv 4 på telekiosken. Regner med det går bra. Håper bare de sender slik at den er på plass på fredag, og ikke første sender på fredag. Men tåler vel å vente uansett!

 

Bestilte rundt 4, ja. Håper også de sender slik at den er fremme fredag, men har en dårlig følelse. Noen som har hørt noe?

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å bestille via nettbutikken, det gikk ikke. så ringte jeg til kundeservice nettbutikken, og en der satte meg over til telenor mobil. Her la en dame inn en bestilling for meg. Jeg skal over fra netcom så hun tok imot masse informasjon og adresse osv. Men så har jeg ennå ikke fått noe bekreftelse på bestilling. Glemte å ta navnet på hu dama.

ringer til telenor og dem sier at dem ikke kan legge inn bestillinger før fredag 31...

Jeg ba henne sende ut en mail internt og høre hvem som tok imot min bestilling og be vedkommende ringe meg. Hva skal jeg gjøre hvis ikke jeg hører noe fra dem imorgen?

 

Skjønner ingenting:(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

noen som har funnet prisene til netcom? har telenor noen abnomang tilsvarende italk small til netcom? ser de har inkluderte sms og mb, men har de ringetiden også?

Lenke til kommentar
Da stikker jeg å butikken på fredag og henter min iPhone 3GS med netcom abb:) gleder meg:)

 

Jeg også:) Jo flere som går bananas i nettbutikkene til Telenor jo bedre er det for oss.. he he

 

Ja for all det, håper de kjøper seg bankrott! har fått bekreftet at de spaceworld fikk valget om å bestille iphone 3gs for 2 uker siden, og at de da var sikkret på å få inn 3gs, ditchet Telebutikken:O stakkas folk, men man går jo ditt får best info:)

 

Eneste som jeg prøver å finne ut nå, er at jeg har blitt fortalt at siden jeg kjøper med iConnect så er jeg ikke medlem av tråløs familie lenger med min familie, så de sa at jeg kunne kjøpe meg et simkort til, og lage en tråløs familie med min iphone og det andre simkortet, for så å lage en STOR familie i tråløs familie med familien min, slik at jeg slipper å betale for å ringe dem? noen som vet noe om dette?

Endret av philipps
Lenke til kommentar

Til dere som stresser, så kan det være en ide å bare ringe fredagen når de får lagt inn bestillingene på direkten. Da slipper dere å gruble, samt dere får telefonene like kjapt :) Evnt forsøke å forhåndsbestill på nett når den verste trafikken har gitt seg.

 

Da hadde jeg heller gått for iConnect

 

Sjekk telepriser.no fugletiteren!:)

 

IConnect er jo DYRT å ringe til andre en Netcom med. Derfor ett dårlig valg for en som ringer endel. Samt dyrere sms pris og ingen sms inkludert.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...