Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Jeg skulle få bekreftelse på mail på fredag om jeg var blant de som skulle få telefonen tilsendt. Hvis jeg ikke var på lista, så kunne jeg evt avbestille og heller kjøpe i butikk.

Hvor fikk du den infoen? Jeg bestilte og fikk bekreftelse på epost nå fra bestillingen, men ingenting om det du skrev der.

Jeg snakket med dem på telefon. Har ikke fått bekreftelse på epost ennå...

Ok. Bestilte på nett her. Fikk standard bekreftelse på epost. Får håpe jeg får med på fredag. I værste fall tåler jeg å vente :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm, ingen video. Men jeg er svært interessert i hva det er i den videoen siden jeg bestilte SurfPrat M for ett par dager siden.

Spotify.

Det funker like godt med SurfPrat M, som med alt annet. Forskjellen er jo bare at du har mindre inkludert datatrafikk. Man velger jo abb etter sin egen bruk.

Lenke til kommentar
Ok. Bestilte på nett her. Fikk standard bekreftelse på epost. Får håpe jeg får med på fredag. I værste fall tåler jeg å vente :)

Jeg bestilte over telefon, og da fikk jeg ingen bekreftelse. Får kanskje ringe dem og høre..

Oppga du en epost da?

EDIT: Og er det lenge siden du ringte? Telenor har stort epostsystem og det tar derfor litt tid før du får epost fra dem :) Og kanskje spesielt i dag :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Oppga du en epost da?

EDIT: Og er det lenge siden du ringte? Telenor har stort epostsystem og det tar derfor litt tid før du får epost fra dem :) Og kanskje spesielt i dag :p

Jeg oppga mail adresse. Men nå har jeg en vanskelig email adresse så kanskje hun bomma? ringte for en time siden, og da sa dem at de har trege systemer idag, og at jeg burde vente i et par timer.

EDIT: Akkurat nå fikk jeg nyhetsbrevet deres om at jeg kan forhåndsbestille iphone idag :)

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Oppga du en epost da?

Jeg oppga mail adresse. Men nå har jeg en vanskelig email adresse så kanskje hun bomma? ringte for en time siden, og da sa dem at de har trege systemer idag, og at jeg burde vente i et par timer.

Da hadde jeg nok ventet litt til :) Vil nok tro bestillingen er lagret på nummeret ditt uansett. Så kommer nok bekreftelsen snart. Den jeg fikk er jo en standard automatisk melding fra nettbutikken.

Lenke til kommentar
Da hadde jeg nok ventet litt til :) Vil nok tro bestillingen er lagret på nummeret ditt uansett. Så kommer nok bekreftelsen snart. Den jeg fikk er jo en standard automatisk melding fra nettbutikken.

Nummeret mitt var tidligere hos netcom, så jeg skal over til telenor, og da har de ikke meg i systemet sitt fra før, lol...

Lenke til kommentar

Nummeret mitt var tidligere hos netcom, så jeg skal over til telenor, og da har de ikke meg i systemet sitt fra før, lol...

Ok. Da vet jeg ikke :p Hehe. Men vent en time til dersom de sa at det kunne ta et par timer. Tar vel lang tid å komme gjennom på telefon?

Lenke til kommentar
Ok. Da vet jeg ikke :p Hehe. Men vent en time til dersom de sa at det kunne ta et par timer. Tar vel lang tid å komme gjennom på telefon?

mellom 5 og 10 min.

Hun som tok bestillingen mente at jeg var sikret telefon. Det var så og si umulig at jeg ikke fikk telefonen. Telenor hadde bestilt så sinnsykt mange telefoner sa hun.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

mellom 5 og 10 min.

Ok. Da så. Skader vel ikke å prøve. Men dukker vel opp xD Håper jeg får tilsendt min iPhone på fredag. Hadde ikke gjort noe.

Lenke til kommentar
Hmmm, ingen video. Men jeg er svært interessert i hva det er i den videoen siden jeg bestilte SurfPrat M for ett par dager siden.

Spotify.

Bruker Spotify så mange megabytene da?

5 MB+ per sang. 200 sanger eller mindre er ikke veldig mye i mine øyne, men man velger jo selvfølgelig abonnement etter behov.

Lenke til kommentar

Og med Spotify på mobil kan du laste ned de sangene du ønske å høre på til telefonen mens du f.eks er i et Wi-Fi området slik at du slipper å bruke dyre MB om du ikke vil. Om det er med i den versjonen som er ute nå vet jeg ikke, men den offisielle Spotify klienten til telefoner vil iallefall støtte det.

Lenke til kommentar
Og med Spotify på mobil kan du laste ned de sangene du ønske å høre på til telefonen mens du f.eks er i et Wi-Fi området slik at du slipper å bruke dyre MB om du ikke vil. Om det er med i den versjonen som er ute nå vet jeg ikke, men den offisielle Spotify klienten til telefoner vil iallefall støtte det.

Ehm, offline-musikk har jeg "iPod"-programmet til. Spotify har jeg til musikk som jeg ikke vil bruke plass på iPhonen - eventuelt ha en stor samling av spillelister som jeg kan få tak i overalt.

Lenke til kommentar

Det er så sinnsykt talentløst og flaut av Telenor å sende ut nyhetsbrev kl. 15:10 for å varsle om at nå kan man forhåndsbestille iPhone. Lageret var tydeligvis tomt flere timer tidligere og internettsidene trynet før lunsj. Hele hensikten med å registrere seg med nyhetsbrevet var jo at man skulle få muligheten til å kunne bestille før alle andre, som ikke hadde registrert seg. Er så forbannet nå, Telenor suger maks!

Lenke til kommentar
Det er så sinnsykt talentløst og flaut av Telenor å sende ut nyhetsbrev kl. 15:10 for å varsle om at nå kan man forhåndsbestille iPhone. Lageret var tydeligvis tomt flere timer tidligere og internettsidene trynet før lunsj. Hele hensikten med å registrere seg med nyhetsbrevet var jo at man skulle få muligheten til å kunne bestille før alle andre, som ikke hadde registrert seg. Er så forbannet nå, Telenor suger maks!

Enig der. Fikk nyhetsbrevet ca. 1 time etter jeg hadde bestilt. Og da var jo litt av poenget borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...