Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vedder min venstre fot på at iphone 3Gs IKKE kommer den 31. juli i Norge

Det er bekreftet fra NetCom iallefall at de vil få inn telefoner den 31.

Da håper jeg virkelig at jeg kan få din venstrefot kewell70..

amobil(VG siden) står det skrevet at den kan komme på fra 4500 kr med abb dette må da være bullshit og kun spekulasjon??

Endret av philipps
Lenke til kommentar

Det som står skrevet på http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=564490

Telefonen vil heller ikke selges uten abonnement. Det betyr at du må binde deg til Chess, Telenor eller Netcom for å få telefonen. Prisen du må betale avhenger helt av hvilket abonnement du velger, men i løpet av det første året bør du nok regne med å måtte punge ut fra 4500 kroner og oppover inkludert abonnementsavgifter.

4500 kroner og oppover inkludert abonnementsavgift, jeg tar dette som de mener at den billigste versjonen 16 GB kommer til å koste 4500? Noen som forstår det samme som meg?

Lenke til kommentar
Med abb synes jeg ikke det er så alt for ille egentlig.

Så for å ta et eksempel her da.

Du skal kjøpe deg en iPhone 3GS til 4500 kr + at du skal ha iConnect til 349 pr mnd

4500 + 4188(349x12) = 8688 kr

Og det synes ikke du er så ille?

Lenke til kommentar
Det som står skrevet på http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=564490
Telefonen vil heller ikke selges uten abonnement. Det betyr at du må binde deg til Chess, Telenor eller Netcom for å få telefonen. Prisen du må betale avhenger helt av hvilket abonnement du velger, men i løpet av det første året bør du nok regne med å måtte punge ut fra 4500 kroner og oppover inkludert abonnementsavgifter.

Lenke til kommentar
Mener de ikke at telefonen koster 4500 kr + at du må ha et abb som feks iConnect å betale på i mnd? det er slik jeg tolker det..

inklude're v2 (fra lat., av *in- (1) og claudere 'lukke') innbefatte, omfatte bilen koster 197 000, inkludert registreringsavgift

Edit: men jeg synes nå 4500kr var litt optimistisk...

om de får det vel til om de ikke inkluderer data eller andre ting i abonementet...

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Dagens telefoner ligger jo også på rundt 4-5000kr inklusive abbonement, så hvis 16GB versjonen havner på 4500kr inklusive abb. er det faktisk relativt billig.

Jeg kom forøvrig også over to tråder på MacRumors forumet som tar for seg bilder og videoer tatt med 3GS og jeg må si at etter jeg har vært litt bekymret for iPhone sin bildekvalitet så holder dette i massevis for meg. Jeg tar ikke mye bilder med telefonen uansett.

Post pictures taken with your 3GS

Actual iPhone 3GS video quality

Lenke til kommentar

Kameraet virker å ha fått en solid oppgradering. Det var noe av det siste som har holdt meg vekk fra iPhone til nå. LG KU990 har hatt alt for bra kamera i forhold til det jeg hadde byttet til, og det blir småkjedelig når det er sjelden jeg har med annet kamera enn mobilen.

Lenke til kommentar

Jeg vil dog gjøre et poeng av at Blåtann fungerer med andre blåtann headsett en Apple... (jeg har 3G)

Her sammenkoblet med mitt Sony Ericsson...

Så alle som har oppfattet det slik at Blåtann er låst til Aplle headsett, det er ikke slik...

Blåtann er begrenset til Headsett...

Såvidt jeg vet så fungerer også Bil-GPS blåtann med iPhone (lyd)...

(men ikke mot min gamle TomTom One (kom lenge før iPhone))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...