Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple har låst bluetooth slik at man ikke kan bruke den til stort mye annet enn å bruke bluetooth-headset, man kan ikke koble til andre telefoner å overføre filer f.eks.

 

Hva er dette for noe vas?

 

Lurer på hvorfor ikkje apple kan putte inn alt i iphonen vi vil ha, i stedet for å være så kjipe. Den har ikkje radio engang :p

 

Siden 3GS kommer til å bli svært dyr, så burde den jo hat all verdens teknologier i telefonen for å forsvare prisen?

Lenke til kommentar
Og det S-Y-V dager før 3G S er ute? Det blir for dumt ;)

Nei. Trenger ikke ekstra funksjonene likevel og dessuten har Apple uttalt at den mulig vil bli forsinket.

 

:)

 

Men når 3gs kommer ut, så synker vel prisen på 3g en god del?

 

Så å vente å kjøpe 3g er kjekt med folk med budsjett. Ellers så er det jo bare å kjøre på :p

Lenke til kommentar
Og det S-Y-V dager før 3G S er ute? Det blir for dumt ;)

Nei. Trenger ikke ekstra funksjonene likevel og dessuten har Apple uttalt at den mulig vil bli forsinket.

 

:)

 

Men når 3gs kommer ut, så synker vel prisen på 3g en god del?

 

Så å vente å kjøpe 3g er kjekt med folk med budsjett. Ellers så er det jo bare å kjøre på :p

 

Telenor hvert fall har allerede satt ned prisen.

Lenke til kommentar
Jeg gadd ikke å vente mer jeg, kjøpte en 16GB sort iPhone i dag.

 

Kanskje like greit. Hvis man skal tenke litt rasjonelt på det, så er det jo idiotisk å kjøpe den nye. Problemet mitt er at jeg må ha det nyeste alltid... Dyrt og dumt:)

Heldigvis fikk jeg solgt min 8GB 3G, så jeg har cash klar for 3GS, uheldigvis solgte jeg den i juni, og har venta noe som føles som en evighet på 3GS.

Vanlige telefoner suger sammenlignet med iPhone...

Lenke til kommentar
Jeg gadd ikke å vente mer jeg, kjøpte en 16GB sort iPhone i dag.

 

Kanskje like greit. Hvis man skal tenke litt rasjonelt på det, så er det jo idiotisk å kjøpe den nye. Problemet mitt er at jeg må ha det nyeste alltid... Dyrt og dumt:)

Heldigvis fikk jeg solgt min 8GB 3G, så jeg har cash klar for 3GS, uheldigvis solgte jeg den i juni, og har venta noe som føles som en evighet på 3GS.

Vanlige telefoner suger sammenlignet med iPhone...

 

JEg har ikkje peiling, men hvorfor suger vanlige telefoner i forhold til iphone? "Jokker" du med telefonen hele dagen eller? :tease:

Lenke til kommentar

Har lastet inn en rekke klipp fra YouTube nå og er imponert over skjermen, overraskende bra farge gjengivelse. Lyd er også veldig bra. Synes også det var genialt med forhånds konfigurert oppsett for feks. Gmail ol. bare å legge inn brukernavn og passord og programvaren ordner resten. Eneste jeg sliter med er å sende meldinger, veldig små bokstaver og jeg bommer hele tiden. Er det noen som vet hvor de selger slike PDA penner? Kunne trengt en slik.

 

:)

Lenke til kommentar
Har lastet inn en rekke klipp fra YouTube nå og er imponert over skjermen, overraskende bra farge gjengivelse. Lyd er også veldig bra. Synes også det var genialt med forhånds konfigurert oppsett for feks. Gmail ol. bare å legge inn brukernavn og passord og programvaren ordner resten. Eneste jeg sliter med er å sende meldinger, veldig små bokstaver og jeg bommer hele tiden. Er det noen som vet hvor de selger slike PDA penner? Kunne trengt en slik.

 

:)

En annen kul ting er å synce kalenderen og kontaktene i Gmail til iPhone, hjemmePC og jobb PC. Alle endringer gjort på en av mediene oppdaterer alle de andre nærmest umiddelbart.

http://www.dinside.no/812336/helt-i-synk

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Har lastet inn en rekke klipp fra YouTube nå og er imponert over skjermen, overraskende bra farge gjengivelse. Lyd er også veldig bra. Synes også det var genialt med forhånds konfigurert oppsett for feks. Gmail ol. bare å legge inn brukernavn og passord og programvaren ordner resten. Eneste jeg sliter med er å sende meldinger, veldig små bokstaver og jeg bommer hele tiden. Er det noen som vet hvor de selger slike PDA penner? Kunne trengt en slik.

 

:)

Slike penner fungerer som regel ikke pga. iPhone baserer seg på et elektrisk felt over skjermen som blir forstyrret når du berører den med fingeren.

 

Når det kommer til meldinger, så kan du prøve å vippe telefonen slik at du ser i landskapsmodus. Da får du større taster og det er lettere å skrive meldinger. Uansett hva du velger å gjøre, så blir du vant til det etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Apple har låst bluetooth slik at man ikke kan bruke den til stort mye annet enn å bruke bluetooth-headset, man kan ikke koble til andre telefoner å overføre filer f.eks.

 

Hva er dette for noe vas?

 

Lurer på hvorfor ikkje apple kan putte inn alt i iphonen vi vil ha, i stedet for å være så kjipe. Den har ikkje radio engang :p

 

Siden 3GS kommer til å bli svært dyr, så burde den jo hat all verdens teknologier i telefonen for å forsvare prisen?

 

Har du ikke fulgt med i skoletimene elr? radio finnes jo, derfor man har app store.. så den har så og si all verdens teknologier iforhold til andre telefoner på markedet. men det er kun de få iphone ikke har, idioter klarer å klage på..

Endret av philipps
Lenke til kommentar
Har du ikke fulgt med i skoletimene elr? radio finnes jo, derfor man har app store.. så den har så og si all verdens teknologier iforhold til andre telefoner på markedet. men det er kun de få iphone ikke har, idioter klarer å klage på..

Eh, kan du gi meg et tips om en app som gir meg FM radio på iPhone som kan brukes selv om man ikke har tilgang til WiFi og 3G, og som ikke koster noe i datatrafikk å lytte til?

 

Det var altså et retorisk spørsmål... Selvfølgelig har man ikke radio på iPhone, men man kan laste ned apps som gir internettradio. For noen er det er greit nok, men det er rimelig ubrukelig når man er ute og farter.

Lenke til kommentar
Nei. Trenger ikke ekstra funksjonene likevel og dessuten har Apple uttalt at den mulig vil bli forsinket.

 

:)

Vet ikke om det er lov, men siterer en bruker på ipod1.no forumet:

quote start:

Graimer fre, 24/07/2009 - 17:41

Jeg kontaktet akkurat netcoms kommunikasjonsrådgiver og fikk bekrefta at norge IKKE får utsatt lansering, altså vi har ingen ting å frykte. telefonen KOMMER 31. juli som planlagt, og prisene skulle annonseres "tett opp mot lansering", noe som sikkert betyr onsdag eller torsdag neste uke : / Hvertfall gode nyheter ang lanseringsdato da =)

http://ipod1.no/artikkel/3288/utsatt-lanse...-norge#comments

quote end

Lenke til kommentar

Tusen takk for tips gutta, skjønner jeg har mye å lære her. Aldri eid et Apple produkt i hele mitt liv. Har laset ned noen gratis programmer fra "Apple Store" og overført de via iTunes til telefonen, men finner de ikke igjen. Hvor lagrer applikasjoner seg?

 

:)

 

(og Megaoctane, den er god, som uttalt hadde jeg ikke trengt de ekstra funksjonene likevel).

Lenke til kommentar
Tusen takk for tips gutta, skjønner jeg har mye å lære her. Aldri eid et Apple produkt i hele mitt liv. Har laset ned noen gratis programmer fra "Apple Store" og overført de via iTunes til telefonen, men finner de ikke igjen. Hvor lagrer applikasjoner seg?

 

:)

 

(og Megaoctane, den er god, som uttalt hadde jeg ikke trengt de ekstra funksjonene likevel).

Hvis første siden er full av ikoner, må du bare scrolle til høyre i home screen for å komme til resten av programmene.

Lenke til kommentar
Ja, det skjønte jeg etter litt om og, men, men finner fortsatt ikke applikasjonene. Prøvde å laste ned denne vær-applikasjonen til YR.no, blant annet, merkelig. Prøve å nytt.

 

:)

Inne i iTunes når du har koblet til iphone. Velg iphonen. Det dukker opp flere mapper i det store vinduet til høyre. Velg programmer, se om det er huket av for "synkroniser alle programmer" eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...