Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok også kontakt med en fysisk butikk og har reservert en iPhone 3GS 32Gb :) Får ikke hentet den før 3 august ettersom om jeg holder på med en nummerportering i øyeblikket.

 

Bestillte også Switcheasy Rebel Tiger på eBay som jeg venter på :)

 

Spennende dette!

 

 

EDIT: lurer litt på å kjøpe Otterbox Defender også til telefonen men lurer på om det ikke skulle en versjon med noe nye greier til 3GS? Så er det også dette med watermarks mellom skjermen på Otterbox og skjermen på iPhone.

 

EDIT 2: Spent på hvordan skjermen er, ripemessig og også dette med batteri som blir overoppheted.

Endret av enurweb
Lenke til kommentar
På eplehuset.no så står det ikke noe om iphone... må man ned til butikken for å forhåndsbestille?

Jeg ringte til en fysisk butikk.

Ringte Telebutikken, men dem kunne ikke si noe om når telefonen kom, og ba meg henvende meg til Netcom :(

 

Jeg tok også kontakt med en fysisk butikk og har reservert en iPhone 3GS 32Gb :) Får ikke hentet den før 3 august ettersom om jeg holder på med en nummerportering i øyeblikket.

Er det en butikk i Oslo?

Lenke til kommentar
Hei, var en tur i Oslo i dag, telebutiken på Oslo city fortalte meg at de fikk vite prisene på iPhone 3GS dagen før lansering dvs 30 juli.. dette er kjipt men men! samme hva pris er, skal jo ha den uansett ikke sant?:)

Utrolig at de holder prisene så tett... hva f... skal det være godt for?

Vel, de som skal ha 3gs kommer jo til å kjøpe uansett som du sier:)

Da er det 9 dager til lansering....

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg blir å kjøpe meg en iPhone fra AT&T i løpet av en dag eller to. Trenger ikke allverden med lagringsplass, men det er vel fortsatt bedre å betale $199 for en 16 GB iPhone 3GS enn $99 for en 8GB iPhone 3G? Om ikke annet, så for å få bedre batteritid...

Lenke til kommentar

Appsene jeg liker best:

 

Shazam: for å finne ut hvilken sang som spilles, pleier alltid å bruke det om det er en sang jeg liker i en butikk!

Trafikanten: Redder deg om du er usikker når bussen eller banen går.

iTranslate: Kan oversette ord og setninger på mange språk, blant annet norsk, engelsk, spansk, osv.

FlightControl: Morsomt spill, litt utfordrende.

CoolFacts: Gøy når man kjeder seg med og er med noen andre Mye morsom fakta som man ikke vanligvis vet om.

iShoot: Beste spillet jeg har spilt på iphone! Blir ikke lei!

Jellycar: Kult spill! Litt for lett, men gøy, og god fysikk i spillet.

Lenke til kommentar

iCopter - Et spill som de fleste sikkert har prøvd seg under en kjedsom stund. Du skal veilede et helikopter gjennom en trang gang.

Google Earth - Alle vet vel hva det er.

Facebook - ...om det er noe for deg. Fint for å holde seg oppdatert på venner og kjente.

Labyrinth - Klassisk laburint-spill hvor du skal passe på at ballen ikke detter nedi hullene ved å bevege på iPhonen (aksellerometer).

TapDefense - Jeg elsker tower defense-spill. Du har en rute hvor det kommer fiender så skal du bygge strategiske tårn rundt-om for å drepe de før de kommer til 'mål'.

Fieldrunners - Likt TapDefense, men mer moderne. Noe annet som er anderledes er at det er du som må bygge stien for fiendene med tårnene dine.

AirportMania - Like FlightControl, men du styrer det hele fra bakken på selve flyplassen i dette spillet.

Where To? - Bruker GPS-en gjennom en slags 'gule sider'/oppslagssider for å kunne finne nærmeste butikker/kinoer ol.

eBuddy - Gratis og god MSN-klient som er veldig enkel å bruke.

Worms - Endelig en versjon for iPhone :D.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
eBuddy - Gratis og god MSN-klient som er veldig enkel å bruke.

eBuddy

Jeg brukte dette litt, men det viste seg at den ikke takler æøå....?

Var det bare hos meg eller er det slik for alle...

 

Så når jeg skriver trøndersk dialekt med masse æøå så er det ikke mulig å forstå hva jeg skriver... :roll:

 

EDIT: APPS.

Facebook

Twitterific Premium

Yr

Google

Shazam (finner info om musikk som spilles)

RunKeeper Pro (treningsapp, logger turen med GPS, hastighet osv)

FTP on the Go (jeg er webmaster for flere sider så kjekt)

DrawR (kjekt for å tegne og forklare ting..)

VNC (tilgang til desktop PCn når jeg er hjemmefra)

Norsk Radio ( alle nrk kanaler, over edge eller wifi)

feX (henter inn profilbilder, adresse og fødselsedag fra facbook til telefonkontakter)

XpenseTrkr (hold orden og oversikt over pengebruken, både privat og gjennom jobben)

 

Spill

iDig It ( grave etter edelsteiner og gamle bildekk med en modifisert buldozer, mange timer underholdning)

FlightControl ( stressende utfordrende og irriterende morsomt)

Paper Toss (kaste papir i søppelbøtta... pluss på en vifte og du har en utfordring)

iBowl ( tåpelig morro, sleng iPhone som en bowlingkule, med snurr å det hele...)

Wolfenstein 3D ( sele Wolfenstein spillet på iPhone, går som smurt, uvante kontroller )

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Hehe, kjipt. Hvorfor er det så big deal med 3GS og hvorfor er noen villige til å legge ut 6-10 store for den? Den er jo ikke verdt halvparten engang. Jeg har fortsatt iPhone 1. generasjon, og oppdatert til 3.0 er det ikke store forskjellen, annet enn 3G, bedre kamera og litt raskere. Jeg kunne også betalt 2-3000 for den, men ikke mer.

Lenke til kommentar
Hehe, kjipt. Hvorfor er det så big deal med 3GS og hvorfor er noen villige til å legge ut 6-10 store for den? Den er jo ikke verdt halvparten engang. Jeg har fortsatt iPhone 1. generasjon, og oppdatert til 3.0 er det ikke store forskjellen, annet enn 3G, bedre kamera og litt raskere. Jeg kunne også betalt 2-3000 for den, men ikke mer.

 

Hei jeg kommer til å betale rundt 2-3000 kr for den, dette med abb(ganske så sikker på at den ikke kommer til å koste så mye mer enn 3G), så for meg så er det ingen big deal, eneste er at jeg trenger ny telefon atm, og da denne kommer, så vil jeg heller vente på den, enn å kjøpe meg en 3G som har dårligere kamera og ikke er like rask:)

 

 

edit: men skal uansett betale det det koster for den med abb:)

Endret av philipps
Lenke til kommentar

så stille som det har vært, så blir det sikkert utsatt her i Norge. Regner med at større land kommer først. Men i Sverige har dem jo lagt ut priser osv, og muligheter for forhåndsbestilling. Skjønner ikke hva vitsen var med å melde seg på "interesse lista" til Telenor og Netcom.

De burde komme ut og gi info om hva som skjer snart, og evt bekrefte/avkrefte det apple sjefen har uttalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...