Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer og kjøpe meg en slik iPhone, men lurer på på en ting. Har den "minijack" utgang? Noen som kan svare på dette? Dette er viktig da jeg hører mye på musikk. Vet at HTC har "egen" inngang for headsett, slik at du må bruke headsett fra HTC, har iPhone noe lignende?

 

:)

 

(har lest selv, men fant ikke noe om dette)

Endret av Robert
Korreksjon.
Lenke til kommentar
Vurderer og kjøpe meg en slik iPhone, men lurer på på en ting. Har minijack utgang? Noen som kan svare på dette? Dette er viktig da jeg hører mye på musikk. Vet at HTC har "egen" inngang for headsett, slik at du må bruke headsett fra HTC, har iPhone noe lignende?

 

:)

 

(har lest selv, men fant ikke noe om dette)

 

Såklart.. det er jo en ipod med telefon funksjon. dvs iPhone:)

Lenke til kommentar
Se det foregår en diskusjon på macrumors forumet hvor folk påstår 3GS displayet riper mye lettere enn 3G. Grunnen skal visstnok være dette laget med anti-klissemerker.

 

Ja, leste den posten nå, det nye "oleophobic coated screen" som ligger på displayet, ser at mange legger på sann film over, som feks power support crystal film, dette er på vei i posten og kommer garrantert til å sette på dette:) men skal følge posten de nermeste dagene, er jo en liten stund enda til 3GS<3 kommer:)

Lenke til kommentar

Kom hjem fra ferie for ikke så lenge siden. Har iPhone 3G med NetCom iTalk Medium abbonement. Hvordan får dere med NetCom Visual Voicemail til å fungere? Må man gjøre noe med settings eller? Når jeg trykker på Voicemail i telefonmenyen ringer det bare det vanlige telefonsvareren; ingenting er nytt. Takk for evt. svar!

 

Noen som har opplevd at Home-knappen fusker litt? Virker uresponsiv, og må trykke hardt for at den skal reagere... iPhone 3G 16 gb.

 

Oh my god! Trodde det var et problem med bare min telefon! Jeg har akkurat det samme problemet! Må trykke Home-knappen ganske hardt for at den skal reagere. Jævlig irriterende! :(

Lenke til kommentar
Se det foregår en diskusjon på macrumors forumet hvor folk påstår 3GS displayet riper mye lettere enn 3G. Grunnen skal visstnok være dette laget med anti-klissemerker.

 

Ja, leste den posten nå, det nye "oleophobic coated screen" som ligger på displayet, ser at mange legger på sann film over, som feks power support crystal film, dette er på vei i posten og kommer garrantert til å sette på dette:) men skal følge posten de nermeste dagene, er jo en liten stund enda til 3GS<3 kommer:)

 

Hehe ja jeg vet ikke helt hva jeg har tenkt å gjøre. Skjermen er jo det desidert viktigste på hele telefonen så nå har jeg fått fra å kun vurdere 3GS til å også vurdere 3G ettersom om denne etter hva jeg leser virker mer robust (glasset).

 

Heller klassemerker enn riper mener nå jeg. Apple har kanskje gått en liten blemme her?

Lenke til kommentar
Hehe ja jeg vet ikke helt hva jeg har tenkt å gjøre. Skjermen er jo det desidert viktigste på hele telefonen så nå har jeg fått fra å kun vurdere 3GS til å også vurdere 3G ettersom om denne etter hva jeg leser virker mer robust (glasset).

 

Heller klassemerker enn riper mener nå jeg. Apple har kanskje gått en liten blemme her?

 

Uansett så kommer ikke dette til å stoppe meg, jeg kommer til å prøve meg med Power Support Crystal Film, folk sier at man merker ikke at den er på skjermen en gang, mange har prøvd mange forskjellige filmer, og er fornøyd med denne, men det var noen som ikke hadde fått en eneste ripe på sin 3GS i følge macrumors tråden også, og de hadde ikke på film eller noe.

 

iPhone 3GS er mye kraftigere enn 3G så derfor kommer jeg aldri til å vurdere 3G, bare tenk på kamera!

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at Home-knappen fusker litt? Virker uresponsiv, og må trykke hardt for at den skal reagere... iPhone 3G 16 gb.

 

Oh my god! Trodde det var et problem med bare min telefon! Jeg har akkurat det samme problemet! Må trykke Home-knappen ganske hardt for at den skal reagere. Jævlig irriterende! :(

Du bør levere inn den telefonen med en gang. La oss si det sån at Aples garantier er VELDIG korte.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Hehe, bare som en kjapp kommentar der så er faktisk kamera det eneste jeg aldri kommer til å bry meg om på en telefon :p

 

Men sant som du sier, noen hadde ikke merket riper på 3GS. Dog litt merkelig at det virker som om antallet som rapporterer riper er høyere nå enn på 3G?

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at Home-knappen fusker litt? Virker uresponsiv, og må trykke hardt for at den skal reagere... iPhone 3G 16 gb.

 

Oh my god! Trodde det var et problem med bare min telefon! Jeg har akkurat det samme problemet! Må trykke Home-knappen ganske hardt for at den skal reagere. Jævlig irriterende! :(

 

Digg at det ikke bare er meg heller :)

 

Kjøpte forresten et beskyttelsesdeksel her om dagen, et slikt som dekker hele telefonen.

Funker fint syntes jeg, sitter godt uten at telefonen virker så mye større.

Problemet er at på forsiden skal man bruke en film som skal ligge på skjermen som blir holdt nede av dekselet langs kanten. Men uansett hva jeg gjør får jeg store luftbobler mellom filmen og skjermen noe som jeg ikke finner noen løsning på.

Trykker jeg et sted dukker det opp en boble, men jeg får aldri filmen til å sitte helt inntill skjermen uten noen bobler. GAAH!

Lenke til kommentar
Hehe, bare som en kjapp kommentar der så er faktisk kamera det eneste jeg aldri kommer til å bry meg om på en telefon :p

 

Men sant som du sier, noen hadde ikke merket riper på 3GS. Dog litt merkelig at det virker som om antallet som rapporterer riper er høyere nå enn på 3G?

 

Kjøpte forresten et beskyttelsesdeksel her om dagen, et slikt som dekker hele telefonen.

Funker fint syntes jeg, sitter godt uten at telefonen virker så mye større.

Problemet er at på forsiden skal man bruke en film som skal ligge på skjermen som blir holdt nede av dekselet langs kanten. Men uansett hva jeg gjør får jeg store luftbobler mellom filmen og skjermen noe som jeg ikke finner noen løsning på.

Trykker jeg et sted dukker det opp en boble, men jeg får aldri filmen til å sitte helt inntill skjermen uten noen bobler. GAAH!

 

Hehe, hvis du søker på iPhone 3G og riper, så vil du nok finne like mye klager, bare at nå ser vi kun på 3GS, men enig, er jo en del som har klaget, men 3GS er jo 10x bedre enn 3G uansett, så det går bare gå!

 

 

Du skulle ha tørket skjermen noe SYYKT før du påfører den filmen, da vil du slippe bobler, den power support crystal filmen har med en sann egen tørke greie som du legger over etter du har tørket den ren, og tar bort alle parikler som kan gjøre bobler:) litt kjipt med bobler ass

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at Home-knappen fusker litt? Virker uresponsiv, og må trykke hardt for at den skal reagere... iPhone 3G 16 gb.

Oh my god! Trodde det var et problem med bare min telefon! Jeg har akkurat det samme problemet! Må trykke Home-knappen ganske hardt for at den skal reagere. Jævlig irriterende! :(

Problemet er at på forsiden skal man bruke en film som skal ligge på skjermen som blir holdt nede av dekselet langs kanten. Men uansett hva jeg gjør får jeg store luftbobler mellom filmen og skjermen noe som jeg ikke finner noen løsning på.

Trykker jeg et sted dukker det opp en boble, men jeg får aldri filmen til å sitte helt inntill skjermen uten noen bobler. GAAH!

Da har du nok ikke gjort en god jobb.

Du kan jo alltids prøve å kjøpe film foran fra http://zagg.com?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at Home-knappen fusker litt? Virker uresponsiv, og må trykke hardt for at den skal reagere... iPhone 3G 16 gb.

 

Oh my god! Trodde det var et problem med bare min telefon! Jeg har akkurat det samme problemet! Må trykke Home-knappen ganske hardt for at den skal reagere. Jævlig irriterende! :(

 

Digg at det ikke bare er meg heller :)

Min sluttet helt å fungere, og telefonen er nå på verksted. Håper de får fikset det litt kjapt, for det føles veldig merkelig uten noen iPhone i nærheten :)

 

Noen som vet om de reparerer slike feil, eller bytter de bare telefonen?

Lenke til kommentar

Hvis jeg bestilte telefonen når den lanserte i juli i fjor fra netcom.no med iTalk og alt, har jeg bare 1 års garanti på den? Får jeg ikke service på den etter juli nå i år? Og hvis jeg skulle levere inn på verksted, er det netcom jeg skal ringe eller apple?

Lenke til kommentar
Noen som har opplevd at Home-knappen fusker litt? Virker uresponsiv, og må trykke hardt for at den skal reagere... iPhone 3G 16 gb.

Oh my god! Trodde det var et problem med bare min telefon! Jeg har akkurat det samme problemet! Må trykke Home-knappen ganske hardt for at den skal reagere. Jævlig irriterende! :(

Digg at det ikke bare er meg heller :)

Min sluttet helt å fungere, og telefonen er nå på verksted. Håper de får fikset det litt kjapt, for det føles veldig merkelig uten noen iPhone i nærheten :

Noen som vet om de reparerer slike feil, eller bytter de bare telefonen?

Dette er jo ikke relatert til iPhone akkurat, men når jeg leverte inn min iPod touch som hadde en defekt på-knapp fikk jeg en kliss ny.

Ser jeg på den hendelsen så vil jeg si at Apple ikke reparerer, men heller kaster iPoder som er defekte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...