Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del tror ikke 3G S blir mye forsinket. For det første pleier ikke Apple være mye for sene med denne typer leveringer, for andre er det bare Telenor som sier de regner med at den blir noe utsatt, de sier ikke at den garantert ikke kommer den 9 juli heller. For det tredje har ikke sett noen oppslag fra andre land hvor den også skal komme 9 juli om at den skal være forsinket.

Lenke til kommentar
Jeg for min del tror ikke 3G S blir mye forsinket. For det første pleier ikke Apple være mye for sene med denne typer leveringer, for andre er det bare Telenor som sier de regner med at den blir noe utsatt, de sier ikke at den garantert ikke kommer den 9 juli heller. For det tredje har ikke sett noen oppslag fra andre land hvor den også skal komme 9 juli om at den skal være forsinket.

 

Jeg håper den kommer snart selv.

Solgte min 8GB 3G bare dager før OS 3.0 kom ut. Har derfor ikke fått prøvd ut 3.0 heller. Tenkte jeg skulle bli kvitt den gamle før jeg kjøpte meg den nye. Nå sitter jeg med min gamle Touch diamond, og angrer nesten på at jeg solgte 3G'en for tidlig.

På den annen side, så var det jo greit å få solgt den også, så innkjøpet av den nye ikke skal bli så altfor dyrt.

Lenke til kommentar
Jeg for min del tror ikke 3G S blir mye forsinket. For det første pleier ikke Apple være mye for sene med denne typer leveringer, for andre er det bare Telenor som sier de regner med at den blir noe utsatt, de sier ikke at den garantert ikke kommer den 9 juli heller. For det tredje har ikke sett noen oppslag fra andre land hvor den også skal komme 9 juli om at den skal være forsinket.

 

De fleste håper vel du har rett, med utgangspunkt i 9. juli tipper jeg at den er forsinket med 2-4 uker.

 

Mangel på iPhone i USA

Lenke til kommentar

OK jeg begynner å lure. Det er jo 272 sider her, og jeg vil gjerne vite pros og cons på å jailbreake iphonen. Jeg har for det meste likt ting orginalt, men vet ikke hva som er bra og dårlig med jailbreaket iphone. Er det et problem annenhver dag med iphonen når den er jailbreaka? Holder den like lenge? Funker like bra som den alltid gjør? Kan noen forklare? :)

Lenke til kommentar

"Vi kommer med ny iPhone i løpet av juli, altså ikke 9. juli som tidligere kommunisert. Vi var litt tidlig ute med å komme med konkret dato, men i samråd med Apple har vi blitt enige om at det tar noen dager ekstra, opplyser Telenor i en e-post fra informasjonssjef Elisabeth Evjen."

 

http://www.digi.no/817274/iphone-3gs-blir-forsinket

 

Ikke godt å si hva det vil si men. Synes det er rart de ikke klarer å sette en nøyaktig dato, men det har vel kanskje med usikker levering osv. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har kikket litt rundt, kanskje lett dårlig, men jeg blir ikke helt klok på disse abonnementene som iPhone selges med. Det er jo som regel inkludert en del datatrafikk, men det jeg lurer på er om bruken av datatrafikk også gjelder for utlandet? Google Maps er genialt på en del av stedene jeg ferdes, men hvis jeg ender opp med å måtte betale i bøtter for MB i utlandet vet jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Jeg har kikket litt rundt, kanskje lett dårlig, men jeg blir ikke helt klok på disse abonnementene som iPhone selges med. Det er jo som regel inkludert en del datatrafikk, men det jeg lurer på er om bruken av datatrafikk også gjelder for utlandet? Google Maps er genialt på en del av stedene jeg ferdes, men hvis jeg ender opp med å måtte betale i bøtter for MB i utlandet vet jeg ikke helt.

Selvsagt går det ikke med i utlandet, der er det ekstra dyrt.

Lenke til kommentar
Jeg har kikket litt rundt, kanskje lett dårlig, men jeg blir ikke helt klok på disse abonnementene som iPhone selges med. Det er jo som regel inkludert en del datatrafikk, men det jeg lurer på er om bruken av datatrafikk også gjelder for utlandet? Google Maps er genialt på en del av stedene jeg ferdes, men hvis jeg ender opp med å måtte betale i bøtter for MB i utlandet vet jeg ikke helt.

Selvsagt går det ikke med i utlandet, der er det ekstra dyrt.

 

Ja, ser det på mobilen.no som har en grei artikkel. Men, selvsagt? Hvorfor er det selvsagt?

Lenke til kommentar
OK jeg begynner å lure. Det er jo 272 sider her, og jeg vil gjerne vite pros og cons på å jailbreake iphonen. Jeg har for det meste likt ting orginalt, men vet ikke hva som er bra og dårlig med jailbreaket iphone. Er det et problem annenhver dag med iphonen når den er jailbreaka? Holder den like lenge? Funker like bra som den alltid gjør? Kan noen forklare? :)
Lenke til kommentar
OK jeg begynner å lure. Det er jo 272 sider her, og jeg vil gjerne vite pros og cons på å jailbreake iphonen. Jeg har for det meste likt ting orginalt, men vet ikke hva som er bra og dårlig med jailbreaket iphone. Er det et problem annenhver dag med iphonen når den er jailbreaka? Holder den like lenge? Funker like bra som den alltid gjør? Kan noen forklare? :)

 

Det eneste som kan være kjipt med jailbreak er at at det noen ganger er litt tuklete å få det inn, siden iaff jeg noen ganger har endt opp med en telefon som ikke finner operatør etter at jeg har jbet. Har alltid løst seg andre gangen.

 

Det andre er at om telefonen går skeis, så tar det lang tid å sette den opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...