Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har hørt noe med om Tomtom sitt gps program for "oss" ? Klarer ikke helt å bestemme meg for å kjøpe Navigon sitt før jeg har sett pris på Tomtom sitt. Og så går snart Navigon sitt tilbud ut.

lurer på det samme, men tror jeg kjøper Navigon sitt mtp. at jeg drar i dag og det er kampanjetilbud og demostrasjonen av den virket veldig bra.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe med om Tomtom sitt gps program for "oss" ? Klarer ikke helt å bestemme meg for å kjøpe Navigon sitt før jeg har sett pris på Tomtom sitt. Og så går snart Navigon sitt tilbud ut.

lurer på det samme, men tror jeg kjøper Navigon sitt mtp. at jeg drar i dag og det er kampanjetilbud og demostrasjonen av den virket veldig bra.

(Er litt lite orientert her)..men er det noe jeg kan kjøpe til iPhone for å få en god GPS, som bruker satelitter og som da ikke surfer "dyrt" på noe nettverk. Nå kan jeg visst bare se på kart etter at jeg har gått en rute...og da gjerne på PC (På den RunKeeper jeg har). Men det kunne være fint å se kartet mens man går. Hva er det jeg trenger av utstyr da? Noe jeg kan laste ned av karter?

RandiA

Lenke til kommentar

Vet at dette har blitt spurt om hundre og førti ganger før, og at jeg burde føle meg smått flau av å spørre, men tråden har TATT FULLSTENDIG AV siden Apple Dev konferansen og jeg orker rett og slett ikke å lete igjennom alle disse ufattelig mange sidene for å finne svaret jeg er ute etter :innocent:

 

Søkfunksjonen ser ikke ut til å ville være spesielt god venn med meg heller, så here it goes:

Hvordan kan jeg på best mulig måte, men samtidig raskt og effektivt få gjort om sanger til ringetoner?

 

Har nå bestemt meg for å faktisk få fikset noen skikkelig ringetoner og irriterer meg grønn over at Apple nok engang drar helt banale og håpløse begrensninger ut av hatten sin som gjør at vi faktisk ikke enkelt og greit bare kan velge musikkfiler fra telefonen som ringetone? Den maksimalt oppnåelige lengden på en ringetone er vell også av en eller annen idiotisk grunn begrenset til 20sek, men det finnes visstnok måter å få tynt de til 30sek?

 

Så vidt jeg vet så vil du ikke, selv med Jailbreaking kunne ha musikkfiler som ringetoner, ei heller ha en varighet på over 20-30sek? Så hvordan kan jeg på best mulig måte velge de beste 20-30sek av mine favoritt sanger og gjort dem om til "Apple godkjente" iPhone ringetoner?

 

 

Snakk om å gjøre selv de mest opplagte og simpleste tingen mest mulig komplisert og begrenset :thumbdown::nei:

Som om ikke det å ha diverse podcaster, lydbøker og musikk i lossless format tok opp nok plass i seg selv.

Lenke til kommentar
nå håper jeg virkelig netcom kommer ut med en pressemelding der det står når de skal lansere iPhone 3GS har så sykt lyst på den nå! ffs, håper iConnect abbet er til samme pris;D

Hva mener du med at du håper iConnect abb. er til samme pris?

 

hehe kanskje jeg har lest litt for mye på macrumors, men der spekkulerte de litt i at abb med 3GS ble dyrere enn 3G osv:P men det er lenge siden jeg leste nå:)

Lenke til kommentar
nå håper jeg virkelig netcom kommer ut med en pressemelding der det står når de skal lansere iPhone 3GS har så sykt lyst på den nå! ffs, håper iConnect abbet er til samme pris;D

Hva mener du med at du håper iConnect abb. er til samme pris?

 

hehe kanskje jeg har lest litt for mye på macrumors, men der spekkulerte de litt i at abb med 3GS ble dyrere enn 3G osv:P men det er lenge siden jeg leste nå:)

Det er jo bare tull. Ikke hør på slikt, det er ikke snakk om at det blir dyrere for visse mobiler.

Lenke til kommentar

For de som lurer på hvilket abb de skal velge:

 

This is what you can do with 500 megabytes, or about 500,000 kilobytes, on an iPhone:

 

• Send 22,261 text e-mails

 

• View 2,926 websites

 

• Receive 931 e-mails with photos

 

• Watch 500 minutes on YouTube

Lenke til kommentar

høres bra ut det, det blir jo ca 16 mb pr dag man kan bruke(hvis det er 31 dager av en måned) men jeg er fortsatt usikker for det:S:P vet ikke hvorfor:) hehe, for meg står det mellom iConnect og iTalk Small, Så klart sa telebutikken jeg var hos, at alle som hadde iTalk Small måtte oppgradere til iTalk Medium, Skulle gått ann å oppgradere gratis fra iTalk Small til iConnect!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...