Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone 3Gs vil lanseres den 9 juli i Norge.

 

:nei:Utsatt

HELVETE!

Nå hadde jeg alvorlig talt gledet meg rimelig mye til å kunne kose meg med en iPhone 3Gs i lomma mi en gang etter 9. og så skal de fordømte subbeladdene av noen mobiloperatører sette fingern i rævsprekken og faktisk utsette 3GS mer?

Fytti svarte helvete for noe møkk. Er det ingen som har hørt om førstemann til mølla og ordninger som gjør at en stakkar kan forhåndsbestille og enten få i posten eller møte opp i butikk?

DRITT!

 

Takk for informasjonen og beklager utbruddet, men nå ble jeg alvorlig skuffet.

 

finnest det en måte å slette alt privat data men beholde program osv? skal selge min telefon som jb med et par ting ferdig innstalert.

Gjenopprett den og jailbreak så skal det i utgangspunktet være sikkert, men er kjøper slu så kan vedkommende sikkert gjenopprette dataene.

Det var da et trivelig svar:) tenk om alle kunne vært slik på forumet.

Hyggelig å høre at noen får noe fornuftig ut av det jeg skriver :D

Ett tips: Å signere innleggene sine er ikke nødvendig, men i PMer er det ofte gull verdt.

skal selge telefonen min no, og vil ha tak i bildene jeg har tatt med den. men hvordan får jeg bildene fra mobilen til pc'e?

Når du kobler til skal den komme opp i min datamaskin som kamera

Det stemmer på en prikk. Her ser du hvordan det ser ut i "Min Datamaskin" i Windows Vista Ultimate med SP1:

post-109703-1245946764.png

Her er autokjør:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-109703-1245946787_thumb.png

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Ny iPhone er så vidt meg bekjent billigere.

 

Kunne trådstarter fikset en "3G(S)" i tittelfeltet?

Dette er tråden for iPhone 3G. 3Gs skal vel slik jeg ser det enten kombineres med denne tråden eller splittes ut i en annne tråd.

Opprett gjerne en om du gidder, men husk på at da er en informativ førstepost veldig lurt å ha.

Lenke til kommentar

Hvor mye kan en surfe med 500 mb? Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg veldig sterkt vurderer å kjøpe en iphone 3g 16 gb for 899 kr med telenor surfprat m.

Selv syns jeg 500 mb høres veldig lite ut, men jeg har ikke planer om å laste ned så mye heller da bare litt småsurfing når jeg ikke har andre muligheter.

 

Og en annen ting jeg lurer på men som det kanskje er verre å få svar på, er hvor mye kjappere er 3gs enn 3g i praksis? For meg er den eneste fordelen med 3gs fremfor 3g at den er kjappere, videokamera og kompass har jeg virkelig ikke bruk for. Så jeg tenker som så at kanskje jeg burde slå til på dette tilbudet hos elkjøp. Nå har jeg en Nokia N93 som jeg syns er VELDIG treg til tider, regner med iphone 3g er raskere enn den? Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Hvor mye kan en surfe med 500 mb? Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg veldig sterkt vurderer å kjøpe en iphone 3g 16 gb for 899 kr med telenor surfprat m.

Selv syns jeg 500 mb høres veldig lite ut, men jeg har ikke planer om å laste ned så mye heller da bare litt småsurfing når jeg ikke har andre muligheter.

 

Og en annen ting jeg lurer på men som det kanskje er verre å få svar på, er hvor mye kjappere er 3gs enn 3g i praksis? For meg er den eneste fordelen med 3gs fremfor 3g at den er kjappere, videokamera og kompass har jeg virkelig ikke bruk for. Så jeg tenker som så at kanskje jeg burde slå til på dette tilbudet hos elkjøp. Nå har jeg en Nokia N93 som jeg syns er VELDIG treg til tider, regner med iphone 3g er raskere enn den? Hva mener dere?

Jeg surfer moderat mer eller mindre hver dag på 3g, og jeg har bare brukt 200 mb i denne måneden.

Lenke til kommentar
Hvor mye kan en surfe med 500 mb? Grunnen til at jeg spørr er fordi jeg veldig sterkt vurderer å kjøpe en iphone 3g 16 gb for 899 kr med telenor surfprat m.

Selv syns jeg 500 mb høres veldig lite ut, men jeg har ikke planer om å laste ned så mye heller da bare litt småsurfing når jeg ikke har andre muligheter.

 

Og en annen ting jeg lurer på men som det kanskje er verre å få svar på, er hvor mye kjappere er 3gs enn 3g i praksis? For meg er den eneste fordelen med 3gs fremfor 3g at den er kjappere, videokamera og kompass har jeg virkelig ikke bruk for. Så jeg tenker som så at kanskje jeg burde slå til på dette tilbudet hos elkjøp. Nå har jeg en Nokia N93 som jeg syns er VELDIG treg til tider, regner med iphone 3g er raskere enn den? Hva mener dere?

Jeg surfer moderat mer eller mindre hver dag på 3g, og jeg har bare brukt 200 mb i denne måneden.

 

Så man kan skjekke forbruket per måned, kan man det også på sms og ringing?

Lenke til kommentar
Av den siste videoen får jeg et inntrykk av at spill må legge noe veldig på 3g, stemmer dette eller har jeg fått feil inntrykk?

 

Det er ikke så brutal lagg på vanlige spill, det er bare tregere i loadinga, ellers er spillene optimisert for iphone 3g, så det lagger ikke nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...