Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Hei

noen som vet hvordan man får sendt bilder som vedlegg i e-post ?

har akkurat oppgradert til versjon 3.0 å fått mms og klipp og lim. jeg kan kopierer et bilde, men inne i mailen finner jeg ikke noe sted å lime inn.

Er det noen som vet om det finnes et msn program til iphone 3G versjon 3.0

blir veldig glad for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenker på å kjøpe en iPhone 3GS med enten NetCom FlexiTalk eller iTalkSmall. Fordelene til FlexiTalk er jo at det opprinnelig kun koster 99kr/mnd (for den versjonen jeg ser etter) og at jeg kun betaler for det jeg faktisk bruker, men ulempene er at det fort kan bli rimelig dyrt takket være den + 99kr. (Dyrt nok for meg).

Fordelene til iTalk Small er jo at det følger med 100ringeminutter, 100SMS og 500MB i de 399kr/mnd, men ulempene er at det ikke er sikkert jeg kommer til å bruke noen av delene til tider og derfor betale for noe som kanskje kunne kostet meg mindre.

Som vanlig når det gjelder penger er jeg helt i villrede.

En annen fordel til FlexiTalk er makspris på 20,- dagen på datatrafikk :)

Bruker du da 20,- hver dag, blir det for dyrt, men hvis du først har begynt å bruke data, trenger du ikke stoppe :p

Selv skal jeg kjøpe iconnect fra netcom, koster 349 men da kan jeg bruke mobilt bredbånd så mye jeg vil.

Mobilt bredbånd og 3G er det samme ja, eller tra jeg feil?

Lenke til kommentar
Hei

har akkurat oppgradert til versjon 3.0 å fått mms og klipp og lim. jeg kan kopierer et bilde, men inne i mailen finner jeg ikke noe sted å lime inn.

Sende bilder i mail på iPhone: Gå inn på "Bilder" trykk på pilen nede i venstre hjørnet. Velg bildene du skal sende. Trykk "Del". Da vil mail appen åpnes, med bildene.

Det finnes mange msn program. Det beste er kanskje Beejive som nå også har push teknologien i appen.

Lenke til kommentar
Hei

Beejive ja. Push, perfekt for 3.0. Du finner ikke bedre MSN app der ute, og det er verdt hver eneste krone.

Lenke til kommentar

Hei, har et sp.mål, mulig det er spurt før i tråden, men den er jo noen sider:)

Jeg må ha ny tlf, og tenkte og gå ifra Touch Diamond, til iphone.

Burde jeg vente til den "neste" telefon kommer (om 1 mnd?)

Eller er den ikke så mye bedre enn den som er på markedet nå?

Mvh Robert.

Lenke til kommentar

Brukte en gang en Nokia Bh-900 på min iphone 3g, det måtte jeg bare slutte med fordi iphone skrudde opp volumet når personen i den andre enden ikke snakket. Skikkelig ubehagelig når personen i andre enden startet å snakke igjen, det ble skikkelig høyt. irriterende...

Lenke til kommentar
KOmmer helt ann på hva du skal bruke den til. Den nye har jo video og er raskere, men hvis det ikke er så viktig hadde jeg ikke kjøpt den nye.

Bruker bare mail, sms og ta bilder. Kjekt med bedre kvalitet på bildene. Men prisen blir sikkert stiv også. Noen som vet når den kommer?

Mvh Robert.

Lenke til kommentar

Godt å se at den nye 3GS på ingen måte er utsolgt i verden hehe...:)

Regner med at det ikke blir kjempeproblemer med å skaffe seg denne når den kommer til norge:)

Det er nesten sånn at jeg kjøper meg en vanlig 3G nå bare for å ha Iphone....mens jeg venter på 3GS..men bare nesten hehe..

Lenke til kommentar
KOmmer helt ann på hva du skal bruke den til. Den nye har jo video og er raskere, men hvis det ikke er så viktig hadde jeg ikke kjøpt den nye.
Noen som vet når den nye kommer?

Hei Robert ;)

iPhone 3Gs vil lanseres den 9 juli i Norge.

Tror det vil være stor interesse for denne, så regn med å måtte kjøpe denne 4 dager etterpå grunnet den høye forventningen rundt produktet.

Håper din opplevelse med en Apple-telefon blir hyggelig :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Noen som vet når den nye kommer?

Hei Robert ;)

Tror det vil være stor interesse for denne, så regn med å måtte kjøpe denne 4 dager etterpå grunnet den høye forventningen rundt produktet.

Håper din opplevelse med en Apple-telefon blir hyggelig :)

Det var da et trivelig svar:) tenk om alle kunne vært slik på forumet.

Jeg ringte Klart Svar i Trondheim nå, og de venta den ikke 9 juli, det var den datoen som var satt først, men den har de gått ut i fra.

Den var raskere, mere lagringsplass og bedre kamera + noe annet.

Tror dere den "gamle" iPhone`n blir "mye" billigere når den nye kommer? Eller kan man vente at den nye er mye dyrere, og den gamle fortsatt blir samme pris?

Tenker på at jeg ikke bruker alt som er på tlf, og kommer ikke til og bruke den fullt ut, så kanksje jeg like så godt kunne kjøpt den "gamle" nå.

Noen forslag?

Mvh Robert.

Lenke til kommentar

Tror 3g versjonen allerede har blitt satt ned i pris, du får den vel til 999,- med abb. Kosta 1699,- med samme abb. før. (relativt sikker på det). Tipper 3gs 16gb / 32gb blir priset til noe under 2000,- / 3000,- med samme abb. (det er i hvert fall apple's prising med at&t avtale i usa; 99$ for 3g 8gb og 199$/299$ for 3gs)

Lenke til kommentar
Tror 3g versjonen allerede har blitt satt ned i pris, du får den vel til 999,- med abb. Kosta 1699,- med samme abb. før. (relativt sikker på det). Tipper 3gs 16gb / 32gb blir priset til noe under 2000,- / 3000,- med samme abb. (det er i hvert fall apple's prising med at&t avtale i usa; 99$ for 3g 8gb og 199$/299$ for 3gs)

3G ble satt ned til dagens pris februar(?). Jeg blir svært overrasket om prisen ikke blir satt ytterligere ned nå. Jeg tror 3GS vil ligge noe lavere i pris enn dine antydninger, dvs ca 1500/2500.

Lenke til kommentar

:nei:Utsatt

Faen dette var trist, håper vi får vite hva prisen blir i løpet av de første ukene i hvertfall.

Er litt usikker på om jeg skal gå for 3G eller 3Gs, men er ikke prisforskjellen så stor er jo valget lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...