Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått tips om at iallefall Eplehuset vil få inn iPhone 3GS rundt 9. juli -tider, men med Telenor. Noen som vet noe om når NetCom kommer på banen eller om de kommer samtidig? Hvis ikke blir jeg nødt til å kjøpe telefonen og avbryte abb., noe som koster en del.

Lenke til kommentar
Fått tips om at iallefall Eplehuset vil få inn iPhone 3GS rundt 9. juli -tider, men med Telenor. Noen som vet noe om når NetCom kommer på banen eller om de kommer samtidig? Hvis ikke blir jeg nødt til å kjøpe telefonen og avbryte abb., noe som koster en del.

Helt sikkert samme dagen. De er bare litt treige.

Lenke til kommentar

Helt sikkert samme dagen. De er bare litt treige.

Jeg håper det, så han som er interessert i min telefon kan bli fornøyd.

Lenke til kommentar
Hei.

jeg har oppgradert en iphone 3G til 3.0.

Etter dette så kommer jeg ikke på nett med 3G.

Anyone?

Har du prøvd følgende?

-->Innstillinger -->Generelt-->Nettverk-->Aktiver 3G? -->Mobildatanettverk--> Fyll ut info fra din operatør?

Hei og takk for svar.

Tja det står telenor på apn,skal det fylles ut noe mer?

3g er selvfølgelig aktivert.

Hadde faktisk problem med dette før oppgradering også, måtte aktivere edge og 3g i bossprefs for å få det til å fungere(fungerte ikke hvis jeg kun aktiverte 3g).

Bla litt bakover, rundt 17. -> 18. juni, der er innstillingene postet flere ganger for alle operatører (?)

Lenke til kommentar
oe

ingen som vet noe som helst

Telenor var rimelig sikre på å få den 9. Juli, men sier nå at datoen er usikker

Netcom sier bare Juli..........

Kommer det mer info vil du lese om det her 10 sekunder etter det blir publisert fra operatørene

Lenke til kommentar
Utifra Fin Skjorte sin Quote:

Apple vil ikke at folk skal kunne starte opp en cd/dvd eller lignende? :O

Det er jo bare tragisk xD

Hva kan være galt med det?

En tenkt grunn for at en applikasjon ikke skal kunne starte *.exe filer er på telefonen er vel pga av sikkerheten, slik at apple ikke selger en telefon som tar i mot virus?

Med utgangspunkt i alle applikasjonene som er tilgjengelig via iTunes, så skal det vel godt gjøres at alle er like vanntette.

Lenke til kommentar

Er du sikker på det?, sist jeg sjekket, så hadde 1password egen app, men da måtte man bruke dems nettleser..

edit: sjekket på hjemmesiden dems nå! det har kommet! hooray!

Better Safari Integration 1Password Pro provides enhanced integration with Mobile Safari. Using a bookmark from within Safari, you can launch 1Password to quickly find your Login information, copy the password, and be automatically taken back to Safari so you can login.
Endret av philipps
Lenke til kommentar
Er du sikker på det?, sist jeg sjekket, så hadde 1password egen app, men da måtte man bruke dems nettleser..

Better Safari Integration 1Password Pro provides enhanced integration with Mobile Safari. Using a bookmark from within Safari, you can launch 1Password to quickly find your Login information, copy the password, and be automatically taken back to Safari so you can login.

Jeg mener, det er jo allerede mulighet for å fylle inn passord automatisk? Uten et ekstra program?

Forresten, noen som har prøvd ut Beejive? Funka flott hos meg :D

Lenke til kommentar

Jeg mener, det er jo allerede mulighet for å fylle inn passord automatisk? Uten et ekstra program?

Forresten, noen som har prøvd ut Beejive? Funka flott hos meg :D

klart, forstår hva du mener, men har du først brukt 1password siden desember 2008, så vil du gjerne bruke det på alt annet også, slippe å taste inn brukernavn/pw, kan ikke huske sist jeg gjorde det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...