Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen fler som har problemer med at tlfen er varm, og batteriet går tomt på under 5 timer standby i 3.0?

Mange som har det. Eneste "løsningen" hittil er å slette alt på tlfen, og gjenoprette til 3.0. Men det funker ikke for alle.

Noen som har problemet, og har løst det?

Det er mest sannsynlig at push henger seg opp.

Først prøv å skru av den og se om det kan være det.

Har også lest at den kan hjelpe å slette mailkontoene og sette dem opp på ny.

Lenke til kommentar

Hei, Skal kjøpe meg iphone 3GS dagen den kommer ut med iConnect, men lurer på hvordan jeg skal gjøre det, best å bestille via netcom.no eller kjøpe i butikk?, tror dere butikkene kommer til å få iphone 3GS på dagen? Satser på å få iphone 3GS til under 2000 kr med iConnect(349 pr mnd som nå):)

En ting til noen her som vet hvor mye det koster i frakt, for å få kjøpt seg Capsule Rebel til iPhone?

Lenke til kommentar
Noen fler som har problemer med at tlfen er varm, og batteriet går tomt på under 5 timer standby i 3.0?

Mange som har det. Eneste "løsningen" hittil er å slette alt på tlfen, og gjenoprette til 3.0. Men det funker ikke for alle.

Noen som har problemet, og har løst det?

Det er mest sannsynlig at push henger seg opp.

Først prøv å skru av den og se om det kan være det.

Har også lest at den kan hjelpe å slette mailkontoene og sette dem opp på ny.

har selv merket at batteriet går tomt fort. var ikke fornøyd med batteriet før og enda verre har det blitt no. til min store skuffelse var også Push avslått på min telefon. lader den fult opp igjen no for å ta en ny test.

philipps: jeg tror at telefonen kommer på nettet først, men er ikke sikker. for casuel rebel vil jeg anbefale ebay. men finn ut om 3gs har sammen dimensjoner som 3g. var forskjell på 1. gen og 3g. 

Lenke til kommentar
Er det smilys man kan legge til som standard på iPhone når man skriver sms? Samme når man leser sms fra andre som har lagt til smilys.. vises de som f.eks :) eller får man opp smilys?

Du kan kjøpe en pakke i app store.

Forresten, til de et par poster over, 3Gs har samme dimensjoner som 3G, men veier like mye som 2G

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hvorfor er det så mange som "jailbreaker" iphonen sin?

(Beklager visst det er ett teit spørsmål, bare ekstremt nysgjerrig)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

For de med f.eks 2G som vil ha MMS osv. osv. Men med 1G må man jo neste ha noe form for for sim-kort åpner siden 2G ikke ble lansert i Norge.

Ellers er det populært på 3G og siden det åpner opp for å laste ned ting Apple selv ikke tillater og ekstra stuff som background programkjøring og winterboard, designs osv. Er nok flere grunn, men selv trenger jeg ikke jailbreak nå. 3.0 er bare strålende. :)

Jeg merker også batteriet går litt kjappere, selv med Push av, men ikke noe som skader meg noe fælt. Lever godt med det.

Lenke til kommentar

når du jailbreaker telefonen får du en "åpen" telefon.

Du kan gjøre så mye mer, f.eks alt av themes kan lastest ned, du kan forandre på alt fra slider i lock screen til wallpaper. Du kan også enkelt slå av ordlister, velge å ha 5 iconer i lengden isteden for 4. du kan organisere mer hvordan du vil iconene skal være på "skrivebordet". Du kan fjerne snarveier som du ikke bruker (selv har jeg fjernet youtube, stocks og mange mange flere).

Du får også tilgang til Ice (?), Cydia og installer som funkerer som appstore bare med mer forskjellig innhold.

andre ting man kan gjøre:

*Laste ned stuff fra app store gratis (nei jeg vet ikke hvordan)

*ha ditt egent navn istedenfor telenor/netcom whatever.

*enkelt restarte telefonen isteden for å måtte slå den helt av og så på igjen.

*MXtube er youtube men gir deg også mulighet til å laste ned dine favoritt filmer.

jailbreaker du telefonen er det nesten som du får en ny telefon. er helt sikker mye jeg ikke har nevnt her som jailbreak'ing av telefonen åpner for.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med batteri-indikatoren etter oppgradering til 3.0? Jeg ladet opp min 3G rett før helgen og tenkte med meg selv på morgenen idag at nå hadde jammen imeg batteriet holdt seg lenge, men før jeg fikk tenkt ferdig var tlf død. Mistenker at den har gått tom for strøm selvom batteri-ind. viste fullt. Har desverre ikke lader tilgjengelig før i ettermiddag så får ikke sjekket det...

Lenke til kommentar

Vurderer en slik en da den ser ut til å kombinere beskyttelse, relativt slim design sammen med en god boost til batterilevetiden?

Er nettopp batterilevetiden som kanskje skuffer meg mest med iPhone, dette sammen med null Java-støtte, og når batterilevetiden ser ut til å ha blitt merkbart redusert med iPhone OS 3.0 så ser jeg virkelig verdien i noe slikt som Juice Pack Air! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...