Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Æsj, har fått en død pixel nå.... Fikk iPhonen i April, og i dag merket jeg en blå "flekk" oppe i det høyre hjørnet.

Har tatt den testen "Fix stuck pixel", og det fungerer ikke :(

Jeg tviler på om jeg får noen ny iPhone, men er det en mulighet for å få en ny? Kjøpte iPhone en uke etter release fra Netcom/Moobi, men den ble stjålet i April, så jeg fikk en ny en uka etter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iPhone 3G KAN sende video, men den kan ikke filme videoen selv.

Jeg har selv sendt video fra min uhackede iPhone 3G med den nye 3.0 firmwaren installert, problemet er bare at telefonen altså ikke klarer å filme videoen i utgangspunktet. En måte å sende video på da blir å motta videoen fra noen andre først, for deretter å videresende den.

Har altså testet dette selv, og det funket helt ypperlig (sendte MMS med video fra en Sony Ericsson K800i til iPhone 3G, og videresendte videoen fra iPhone 3G til K800ien igjen etterpå, funket helt fint). Skal ikke banne på at iPhone 3G av den grunn støtter de samme videoformatene som 3GS når det gjelder å sende video, men den klarte i allefall å sende videoen jeg testet med om ikke annet. :)

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Videresending av video, ja det er da noe. Selv sender jeg ikke mye videoklipp rundt omkring.

Fikk ny på forsikring da?

Mulig å få ny? Tja, om du skulle ha så flaks og bli rana igjen så ..

Ja, fikk ny på forsikring.

Og nei, jeg vil ikke kalle det flaks å bli rana...

Nei, folks flest vil ikke det. Selv liker jeg og se på de positive sidene ved alle ting. :p

Lenke til kommentar

Ved middagsbordet (ja vi spiser middag halv ti på lørdager) fikk jeg vite at til bursdagen min skal jeg få en iPhone 3GS (Oh, the joy of living with your family). Det eneste som da må gjøres er å sikre meg at jeg slipper å vente på utsolgte lagre overalt. Spørsmålet mitt da er hvordan i alle dager skal det være mulig å sikre seg da vi ikke engang vet hvor mye den vil koste, hvem som vil selge den først eller når den kommer?

Lenke til kommentar

Noen fler som har problemer med at tlfen er varm, og batteriet går tomt på under 5 timer standby i 3.0?

Mange som har det. Eneste "løsningen" hittil er å slette alt på tlfen, og gjenoprette til 3.0. Men det funker ikke for alle.

Noen som har problemet, og har løst det?

Lenke til kommentar
Ved middagsbordet (ja vi spiser middag halv ti på lørdager) fikk jeg vite at til bursdagen min skal jeg få en iPhone 3GS (Oh, the joy of living with your family). Det eneste som da må gjøres er å sikre meg at jeg slipper å vente på utsolgte lagre overalt. Spørsmålet mitt da er hvordan i alle dager skal det være mulig å sikre seg da vi ikke engang vet hvor mye den vil koste, hvem som vil selge den først eller når den kommer?

Møt opp i en telenor eller netcom-sjappe dagen den kommer ut? Det skal jeg. :)

Lenke til kommentar
Møt opp i en telenor eller netcom-sjappe dagen den kommer ut? Det skal jeg. :)

En bekjent jobber i en Eplehuset butikk så han skulle se om han kunne finne ut av når de får dem inn og om det eventuelt gikk an å holde av en. Om ikke det virker blir det vel å enten møte opp i en butikk på dagen eller forhåndsbestille en så fort det blir mulig.

Lenke til kommentar
Noen fler som har problemer med at tlfen er varm, og batteriet går tomt på under 5 timer standby i 3.0?

Mange som har det. Eneste "løsningen" hittil er å slette alt på tlfen, og gjenoprette til 3.0. Men det funker ikke for alle.

Noen som har problemet, og har løst det?

Hadde akkurat det samme problemet. I mitt tilfelle hjalp det å skru av Push(med tanke på Exchangeserver). Trur det var epostprogrammet som konstant sjekka etter epost frå serveren, noko som gjorde at batteriet blei varmt, iPhonen blei treig og batteriet gjekk tomt altfor kjapt (5 timar+- i standby)

Slette alt på telefonen for å så leggje det tilbake med nøyaktig samme innstillingar har eg ingen tru vil fikse problemet. Skru av Push og vent til neste oppdatering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...