Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke 3G påslått, men eget trådløst. Vet ikke hva som skal stå på de andre innstillingene der.

Har du forsøkt å slå på 3G? MMS kan ikke sendes via eget trådløst nettverk.

Det ville jeg også forsøkt. Jeg har Netcom iConnect og kunne sende MMS uten å gjøre noe som helst. Har 3g skrudd på

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kopier et bilde fra meldingsinnboksen og over i bildearkiv? Holder fingeren på bildet og trykker kopier, men får ikke limt det inn....

Edit:

Skjønte det nå :). Bare å trykke på den lille blå pilen til høyre for meldingen så kommer bildet opp i fullskjerm og det kan arkiveres i kamerarull...

...itilfelle noen flere lurte :)

Endret av MyPhonie
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg kommer nå til å skaffe meg en Iphone, når 3Gs kommer til landet. Har så et par spørmål ang. dette. Det er ikke sikkert at dere klarer å hjelpe meg 100% grunnet at info ikke er tilgjengelig. Men Jeg prøver.

1. Denne nye modellen kommer til Norge den 17.Juli, hvilke operatører vil vi kunne forvente ha denne tilgjengelig? Jeg antar Telenor og Netcom, men har dessverre ingen kilder på dette.

2. Det sies jo at tekniske speccs på nye modellen skal være bedre, og så gjøre den nye modellen raskere. Vil da det bli utviklet apps fra appstore kun til bruk på 3Gs, eller vil begge alltid være kompatible?

3. Dette er vel ikke mulig å svare på: Har vi noen mening/info ang. pris ennå?

Takker & Bukker!

Lenke til kommentar
1. Denne nye modellen kommer til Norge den 17.Juli, hvilke operatører vil vi kunne forvente ha denne tilgjengelig? Jeg antar Telenor og Netcom, men har dessverre ingen kilder på dette.

Hvor har du fått 17. Juli fra? Jeg siterer artikkelen fra iPod1.no, som beskriver det greit:

Telenor har nå bekreftet at de vil være først ute med iPhone 3G S i Norge og telefonen skal være tilgjengelig den 9. juli - altså om en måned. Telenor slår dermed Netcom som på sin side ikke vet når de skal selge iPhone 3G S.

2. Det sies jo at tekniske speccs på nye modellen skal være bedre, og så gjøre den nye modellen raskere. Vil da det bli utviklet apps fra appstore kun til bruk på 3Gs, eller vil begge alltid være kompatible?

Litt tidlig å si ennå, men det er meget sannsynlig at noen apps vil fungere kun på 3G3. Spesielt apps som tar nytte av kompasset, og OpenGL ES 2.0. Samtidig tror jeg at alle apps til 3G også vil fungere på 3GS.

3. Dette er vel ikke mulig å svare på: Har vi noen mening/info ang. pris ennå?

Nei, pris er foreløpig ukjent. Spekulasjonene sier at den vil ligge på omtrent det samme som 3G gjorde når den ble lansert.

Endret av magnusalex
Lenke til kommentar
Jeg ser på 3Gs, men de oppgraderingene på denne nye modellen kontra prisen på den gamle modellen så vurderer jeg faktiskt, sterkt, å kjøpe den gamle modellen :D

Noen innspill/argumenter? Noe som kan føle og/eller tenke noe av det samme?

Vi vet jo ikke enda hvor mye bedre ytelse 3GS kommer til å få i forhold til 3G, sånn rent praktisk. Videoopptak og stemmekontroll er ikke nok for å få meg til å bytte, men ytelsen kan vise seg å gjøre brukeropplevelsen enda trivligere. Dette er noe vi ikke får vite før reviews og hands-ons dukker opp.

Ellers må jeg jo si at kompasset kan gjøre endel GPS-relaterte programmer en god del kulere. Roterende kart i Google Maps er jo rimelig tøft, da, og alle "Where's my car"-appene blir mye bedre og mer brukervennlig.

Men for all del, 3G er da en deilig sak fordet, og hvis prisene dumpes her til lands også, vil jeg si at det er et meget godt kjøp hvis man ikke bare må ha det nyeste.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke 3G påslått, men eget trådløst. Vet ikke hva som skal stå på de andre innstillingene der.

Har du forsøkt å slå på 3G? MMS kan ikke sendes via eget trådløst nettverk.

Det ville jeg også forsøkt. Jeg har Netcom iConnect og kunne sende MMS uten å gjøre noe som helst. Har 3g skrudd på

Prøvde nå ved å ha 3G påslått, gikk ikke da heller. (Grunnen til at jeg har den avskrudd er at jeg trodde man betaler for den surfingen. Første dagen jeg hadde iPhone, hadde jeg på kort tid surfet bort flere hundrede kroner uten at jeg visste det. Derfor har jeg alt slikt avskrudd og surfer bare på gratis wi-fi.)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...