Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja 3.0 har kommet, men jeg kommer ikke til å oppgradere enda av 2 grunner. det er en hel rekke med "bugs" og ingen jb enda.

 

Noen av bugs folk her har er at de ikke kan laste ned spill/programmer fra applestore, kamera funker ikke osv osv.. det første er alene grunn nokk til at jeg venter.

 

edit: kan noen fortelle kort hva UltraSn0w er? har googlet det med de få linkene jeg "orket" å åpne var sperret. (jobb pc).

Det med apple store er nok at de har en ny EULA som du må godta. Ventet i 5 minutter da jeg skulle oppdatere shazam før det kom opp.

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tok oppdateringen?

Tok omlag ti minutter for meg.

Samme her, men tullet etterpå fra Apple serveren tok 3 timer. Enda fungerer ikke MMS..har skrevet nøyaktig det som står på Netcom sine sider. Sender jeg melding uten bilde, er den i orden. Bildet kan legges inn i meldingen også, men det kommer bare !! ved det når jeg sender...og det går ikke ut.

RandiA

Lenke til kommentar
Skjønner det ikke RandiA, har også NetCom og det funker helt perfekt med mms. Prøvd mine innstillingene som jeg la ut på forrige side?

 

Er det disse du har som du la i quote?:

QUOTE(Marianneg @ 17/06-2009 : 23:47)

APN: netcom

Brukernavn: blank

Passord: blank

MMSC: http//mm/

MMS-Proxy: 212.169.066.004:8080

Maks mms størrelse: 307200

MMS UA Prof-URL: blank

Har prøvd de ja, og de på Netcom sin side, står annerledes der.

RandiA

Lenke til kommentar

Ja, er de jeg bruker og garanterer 100% at de fungerer. Har prøvd med flere kompiser og til egen telefon (:p). Så du har prøvd de og de på NetCom sin side (ja, jeg vet de er forskjellige) og det fungerer fortsatt ikke? Det er bare veldig merkelig for å si det mildt. Også prøvd å restarte telefonen sant?

Lenke til kommentar
Ja, er de jeg bruker og garanterer 100% at de fungerer. Har prøvd med flere kompiser og til egen telefon (:p). Så du har prøvd de og de på NetCom sin side (ja, jeg vet de er forskjellige) og det fungerer fortsatt ikke? Det er bare veldig merkelig for å si det mildt. Også prøvd å restarte telefonen sant?

 

Nå restartet jeg, men funket ikke likevel. Jeg har ikke 3G påslått, men eget trådløst. Vet ikke hva som skal stå på de andre innstillingene der. Det må være noe annet jeg ikke har påskrudd kanskje. Jeg sendte en notis til kontakt NetCom nå. Kan ikke foratå at ikke Young Talk skal støtte MMS for man betaler jo uansett for de. 15 gratis står det at jeg har også. Vanlig SMS går ut...

Randi

Lenke til kommentar
Ah, genialt at de har lagt til funksjonen for å åpne i ny nettside i safari. Har savnet det helt siden jeg fikk telefonen! Skriver forresten dette på iPhonen nå :D

 

Hva mener du?

Har da alltid kunne ha opp flere faner(nettsider)?

Jeg mener holde inne en link og velge om man vil åpne i samme side eller en ny fane. Det er ikke old.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...