Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilte tidligere et spørsmål ang batteri og fikk et greit svar men lurer på.

 

Hvis man setter på automatisk mottak av mail og bruker den som en ipod vil man da kunne ha den en hel dag eller må man lade den flere ganger om dagen da?

 

Skal bytte ut mp3 spilleren min og tenkte at denne telefonen ville passe bra hvis den kan spille musikk og laste ned mail sammenhengene i 8-9 timer

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

Woo, fikk mobilen i går og er kjempe fornøyd!!

 

det første jeg la merke til er at denne telefonen er en ripemagnet. derfor lurer jeg på om det er noen her som vet om butikker i Bergensområdet som selger deksel til iPhone 3g......

ønsker lett og inntilsittende deksel i silikon...

 

Ps: vil også ha forslag til hvilket deksel jeg bør kjøpe...

 

 

Takk.

 

 

EDIT: noen som vet om epplehuset i bergen har mere i gjen av Marware iPhone 3G Sportgrip - sort??

Endret av Yahoo
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med følgende;

 

- Kan man ikke merke en og en SMS for videresending og/eller sletting?

 

- Kan man ikke legge inn nye lyder for andre ting en ringelyd?

 

- Hvordan kan man lage nye og slette gamle bildealbum? Jeg har fått inn flere album gjennom å synce men skjønner ikke hvordan man bruker dette på en enkel og funksjonell måte.

 

- De fleste appsene jeg laster ned slutter å virke etter en stund og jeg må slette de og laste ned på nytt, andre som har samme problem? Min telefon fryser også ganske ofte når jeg er inne i program fra app store.

 

Hmmf, hadde noen flere spørsmål men de har jeg glemt nå.

Lenke til kommentar

Fikk overført nr. og alt 0300 i dag, men har et problem. Alt funker av telefon., men jeg får bare bruke EDGE. Når jeg går inn på network og tar på 3G så går bare dekningen og får opp en melding som sier at jeg må gå inn på settings og velge et annet nettverk. Når jeg går inn på den "carrier" setting så står så søker det bare i et minutt eller noe og sier could not load search list. Også eventuelt går det bare tilbake til EDGE også får jeg dekningen. Kan altså ikke bruke 3G, noen ideer? Har prøvd med data roaming (kan noen forklare akkurat hva dette er by the way) på og av.

Lenke til kommentar

Jepp er i Bergen og har brukt 3G telefon før t.o.m. Simkortet fikk jeg fra NetCom for sånn 2 uker siden ja. Men får ikke velge 3G, og nå for eksempel er 3G "ON" i settings men EDGE blir brukt, og hvis jeg går inn på settings og slår av og på 3G så kommer det samme om at jeg må velge nettverk, noe jeg ikke får gjøre en gang siden jeg må huke av "automatisk" :S

 

Hmm, kanskje jeg får gi den litt tid. Legger meg og sjekker igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hva for applikasjoner har folk installert på sin iPhone?

Har sett gjennom App Store, men har bare funnet et fåtall applikasjoner verdt å legge inn, og det er mye show off-greier.

 

Noen som vet om det har blitt lansert en MMS app på App Store, eller om det er noe på vei?

Lenke til kommentar

IGN reviews, Monkey Ball, Tap Tap Revenge, Cube Runner, Labyrinth LE, PhoneSaber, Morocco, T4Two Free, SudokuFree, Midomi, Auroroa Feint, Facebook, VNC, Valuta, Remote, Shazam, Karajan Beginner, Banner Free, iPinst, Palringo, Tuner, WeatherBug og Scribble.

 

Godt over halvparten har liten nyttefunksjon, men programmer som VNC, Tuner, Remote og midomi er vannvittig greie! :)

Respektivt;

 

fjernstyring av pc,

høre på ALLE nettradioer med AAC, MP3, PLS og M3U streaming,

fjernstyring av iTunes med samme grensesnitt som iPoden(lagd av Apple),

hør en sang på radio eller syng selv, og den finner akkurat dèn sangen. Med linker for å kjøpe den! :) (seriøst, jeg nynnet "never gonna let you down" og den fant den! konge!)

Lenke til kommentar

heisann, snakket med netcom i dag og fikk brutt bindingen, men da jeg spørte om når jeg kunne bruke den med et annet simkort fikk jeg et urovekkende svar...

 

han sa nennelig at jeg måtte vente i opptil to dager før iPhonen min ville godta andre simkort!!! er dette virkelig tilfellet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...