Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

One Call:

 

DU må gå inn på: Innstillinger - generelt - nettverk - mobildatanettverk

MOBILDATA

APN: wap

Brukernavn: OneCall WAP

Passord:

 

 

MMS

APN: mms

Brukernavn: OneCall MMS

passord:

MMSC: mms.nwn.no

MMS-proxy: 89.254.65.20

Maks.MMS-størrelse 307200

MMS UA Prof-URL

 

Tele2:

 

Tele2:

APN: mms.tele2.no

Brukernavn: wap

Passord: wap

MMSC: mmsc.tele2.no

MMS-proxy: 193.12.40.14:80

Lenke til kommentar
One Call:

 

DU må gå inn på: Innstillinger - generelt - nettverk - mobildatanettverk

MOBILDATA

APN: wap

Brukernavn: OneCall WAP

Passord:

 

 

MMS

APN: mms

Brukernavn: OneCall MMS

passord:

MMSC: mms.nwn.no

MMS-proxy: 89.254.65.20

Maks.MMS-størrelse 307200

MMS UA Prof-URL

 

Tele2:

 

Tele2:

APN: mms.tele2.no

Brukernavn: wap

Passord: wap

MMSC: mmsc.tele2.no

MMS-proxy: 193.12.40.14:80

Ehh.. Unskyld at jeg spør, men hvor får du opplysningene dine fra? :p

 

Har (prøvd) satt opp telefonen for MMS. Noen som vet hvordan jeg nå sender et bilde?

Lenke til kommentar

får ikke opp noe kamera ikon på meldiner til tross tastet inn innstillingene, noe jeg har glemt mon tro?

 

no nytt her: satte på "VIS EMNE" i innstillingene og da kom kameraikon opp, den prøvde sende men det ble en "!" og det står den ikke kunne sendes.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar
får ikke opp noe kamera ikon på meldiner til tross tastet inn innstillingene, noe jeg har glemt mon tro?

 

no nytt her: satte på "VIS EMNE" i innstillingene og da kom kameraikon opp, den prøvde sende men det ble en "!" og det står den ikke kunne sendes.

Du har 3G, right? MMS er ikke for den "gamle" iPhonen.

Lenke til kommentar
Ok, men da er det greit, da venter jeg bare til i morgen.

Får bare beskjed om at server ikke er tilgjengelig, så da lar vi det være.

Takker

 

Hurra...det er ikke til å tro...nå er alt i orden Tre og en halv time tok det. Det som til slutt hjalp, var at jeg restartet min maskin og koblet på igjen. Da var oppdateringen til 3 helt ferdig i iTunes og jeg fikk beskjed om å gjenopprette til min gamle. Da måtte jeg selvsagt selv dra på de lydbøkene jeg skulle ha, og ringetonene, noen videoer, men ellers var alt det andre automatisk på. Hva skal jeg skrive inn når jeg har Netcom og vil ha bildesending? APN står det Netcom, brukernavn? er det mitt mobilnr.? Og passord, det vanlige jeg har der?

Tenk Tastatur har kommet på av seg selv med æ-ø-å, så fint. Men hvorfor er det et kamera der ved tastaturet, er det for å sende med bilde?

RandiA

Lenke til kommentar
Ok, men da er det greit, da venter jeg bare til i morgen.

Får bare beskjed om at server ikke er tilgjengelig, så da lar vi det være.

Takker

 

Hurra...det er ikke til å tro...nå er alt i orden Tre og en halv time tok det. Det som til slutt hjalp, var at jeg restartet min maskin og koblet på igjen. Da var oppdateringen til 3 helt ferdig i iTunes og jeg fikk beskjed om å gjenopprette til min gamle. Da måtte jeg selvsagt selv dra på de lydbøkene jeg skulle ha, og ringetonene, noen videoer, men ellers var alt det andre automatisk på. Hva skal jeg skrive inn når jeg har Netcom og vil ha bildesending? APN står det Netcom, brukernavn? er det mitt mobilnr.? Og passord, det vanlige jeg har der?

Tenk Tastatur har kommet på av seg selv med æ-ø-å, så fint. Men hvorfor er det et kamera der ved tastaturet, er det for å sende med bilde?

RandiA

 

 

Så bra :)

 

APN: mms.netcom.no

Brukernavn: mms

Passord: netcom

MMSC: http//mm/

MMS-Proxy: 212.169.66.4:80

Maks mms størrelse: blank

MMS UA Prof-URL: blank

 

 

Det lille bilde av kameraet er hvis du skal sende bilde med meldingen.

Lenke til kommentar
no nytt her: satte på "VIS EMNE" i innstillingene og da kom kameraikon opp, den prøvde sende men det ble en "!" og det står den ikke kunne sendes.

 

Akkurat slik til meg også da jeg testet. Skrev meldingen, la ved bilde. Det kom !! og beskjed meldingen ble ikke sendt, prøv igjen. Prøvde to ganger. Har satt på brukernavn og passord.

RandiA

Lenke til kommentar
har trykket på det meste nå, men finner ikke ut av det...

Er det noen som vet om det går an å få opp ukenummer i månedsvisningen i kalenderen????

Det går dessverre ikke.

 

Forresten, jeg har autorisert iTunes-Store brukern min 5 ganger, sier den.

 

Jeg har formatert pcn min en del ganger. Kan man resette dette? ^^

Gå inn i Account i iTunes Store på Mac/PC. Der man kan trykke "Deauthorize all".

post-142337-1245272086_thumb.png

Utrolig!

TakK!

 

Ok, men da er det greit, da venter jeg bare til i morgen.

Får bare beskjed om at server ikke er tilgjengelig, så da lar vi det være.

Takker

 

Hurra...det er ikke til å tro...nå er alt i orden Tre og en halv time tok det. Det som til slutt hjalp, var at jeg restartet min maskin og koblet på igjen. Da var oppdateringen til 3 helt ferdig i iTunes og jeg fikk beskjed om å gjenopprette til min gamle. Da måtte jeg selvsagt selv dra på de lydbøkene jeg skulle ha, og ringetonene, noen videoer, men ellers var alt det andre automatisk på. Hva skal jeg skrive inn når jeg har Netcom og vil ha bildesending? APN står det Netcom, brukernavn? er det mitt mobilnr.? Og passord, det vanlige jeg har der?

Tenk Tastatur har kommet på av seg selv med æ-ø-å, så fint. Men hvorfor er det et kamera der ved tastaturet, er det for å sende med bilde?

RandiA

Tror ikke NetCom har støtte for MMS på sine iPhone abo. enda :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...