Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får opp feilmeldingen "Iphone enheten "navnet) kan ikke oppdateres nå fordi iphone-aktiviterings enheten ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Prøv igjen senere." JEg har ikek jailbreaket eller noen ting, hvordan får jeg dette til å funke?

iPhone har problemer med servere eller lignende. Det er altså noe som har gått galt på Apple sin side av bordet.

Et av de mest omtalte temaene på Twitter nå er "Bricked". Det kommer nok måter å ordne telefonene på etter hvert.

Lenke til kommentar
Tror det er sereveren som sliter nå. Jeg ville bare ventet litt og sett.

Ja vært inne på tanken...Men min iPhone funker ikke når den er koblet fra heller. Bare den USB "varsel-ledningen"...og så er den sikkert gjenopprettet til fabrikk-instillingene...hvordan får jeg igjen min "gamle" da? Den vistes ikke i iTunes...jeg ble så glad da jeg så "Gjenopprette" jeg at jeg trykket på det.

Nå er det kanskje ikke lurt å prøve mer i det hele tatt?

Randi

Lenke til kommentar
Sukk jeg sliter også med at den må aktiveres på nytt, men iTunes sliter med å få koblet til. Møkk

Så fullstendig enig...dumt bare at jeg ikke har gitt meg med prøvingen for lenge siden, for jeg burde egentlig gjøre andre ting :yes: men dette var skuffende. (Ser jo at det ikke bare er min det er noe i veien med,...men litt mager trøst da..når man har brukt et par timer på tull..)

RandiA

Lenke til kommentar
Tror det er sereveren som sliter nå. Jeg ville bare ventet litt og sett.

Ja vært inne på tanken...Men min iPhone funker ikke når den er koblet fra heller. Bare den USB "varsel-ledningen"...og så er den sikkert gjenopprettet til fabrikk-instillingene...hvordan får jeg igjen min "gamle" da? Den vistes ikke i iTunes...jeg ble så glad da jeg så "Gjenopprette" jeg at jeg trykket på det.

Nå er det kanskje ikke lurt å prøve mer i det hele tatt?

Randi

Så lenge den ikke blir aktivert vil den jo heller ikke virke når den er koblet fra.

Lenke til kommentar

Dere som sliter med Connect to iTunes (Med USB kabel og iTunes)

Jeg plugga ut og inn en del ganger, restarta iTunes en del ganger, og sist prøvde jeg å starte pcn på nytt.

Da funka det med en gang

Jeg hadde IKKE iPhonen koblet til mens jeg restartet maskinen, og plugget den inn i PCN ETTER iTunes hadde starta

1. Kobl fra iPhone

2. Steng iTunes

3. Slå av maskina

4. Slå på maskina

5. Start iTunes

6. Kobl til iPhone

Lenke til kommentar
Så lenge den ikke blir aktivert vil den jo heller ikke virke når den er koblet fra.

OK, så det kan jeg bare gi opp altså...får vente noen timer da, og prøve iTunes igjen. Lurer på om den da skal kobles på USB når den er slik påslått med den "ledningen" på skjermen...eller skulle jeg prøve å få den helt av før jeg kobler den på.

RandiA

Lenke til kommentar
Spørsmål:

Når jeg oppdaterer iPhonen, mister jeg da alt av innhold i selve programmene? F.eks. opptakene i QuickVoice og kontoen min i Kingdoms Live. Eller er alt dette dekket av sikkerhetskopieringen?

Jeg mista iallefall ingenting?

Lenke til kommentar
Spørsmål:

Når jeg oppdaterer iPhonen, mister jeg da alt av innhold i selve programmene? F.eks. opptakene i QuickVoice og kontoen min i Kingdoms Live. Eller er alt dette dekket av sikkerhetskopieringen?

Jeg mista iallefall ingenting?

Ikke jeg heller :)

Lenke til kommentar

OK, så det kan jeg bare gi opp altså...får vente noen timer da, og prøve iTunes igjen. Lurer på om den da skal kobles på USB når den er slik påslått med den "ledningen" på skjermen...eller skulle jeg prøve å få den helt av før jeg kobler den på.

RandiA

Har du restarta maskine din? Men bare koble til med ledmimgen i displayet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...