Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har vi den iallefall!

Jeg sier bare at dere kunne fått akkurat det samme rett etter keynoten. ;)

Skuffende at det ikke kom noen programmer med push-notifications nå. Eneste programmet som man kan bruke det med enda er TapTap 2. Og det viser ikke akkurat mulighetene.

Lenke til kommentar

Nedlasting gikk greit, men nå er det krise...det stod lenge etter at det var lastet ned, og surret oppdatering. Så gikk jeg ut et øyeblikk..og da stod det kunne ikke koble på, sim-kort låst etc. Så satte jeg inn pinkoden min...og så ble det visst krise. Får spørsmål om emergency nummer å ringe etc...vet ikke hva jeg kan gjøre nå. Før det så jeg en sånn kontakt og ledning på skjermen. USB ledning står i, men iPhone vises ikke i iTunes. Ikke fått noe spørsmål om gjenoppretting heller. Hva kan jeg gjøre nå, for at dette skal bli rett?

RandiA

instalasjonen på iphonen viser at den er ferdig, men den har stått slik i 10 minutter no, og på itunes ser det slik ut http://idisk.me.com/morten.pedersen/Public...0617-201325.jpg

Slik stod den lenge til meg også...før det ble dette "crashet" om sim-kort pin kode og emergency...

RandiA

Lenke til kommentar
Nedlasting gikk greit, men nå er det krise...det stod lenge etter at det var lastet ned, og surret oppdatering. Så gikk jeg ut et øyeblikk..og da stod det kunne ikke koble på, sim-kort låst etc. Så satte jeg inn pinkoden min...og så ble det visst krise. Får spørsmål om emergency nummer å ringe etc...vet ikke hva jeg kan gjøre nå. Før det så jeg en sånn kontakt og ledning på skjermen. USB ledning står i, men iPhone vises ikke i iTunes. Ikke fått noe spørsmål om gjenoppretting heller. Hva kan jeg gjøre nå, for at dette skal bli rett?

RandiA

instalasjonen på iphonen viser at den er ferdig, men den har stått slik i 10 minutter no, og på itunes ser det slik ut <a href="http://idisk.me.com/morten.pedersen/Public...0617-201325.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://idisk.me.com/morten.pedersen/Public...0617-201325.jpg</a>

Slik stod den lenge til meg også...før det ble dette "crashet" om sim-kort pin kode og emergency...

RandiA

ok, får bare vente å se

Lenke til kommentar
USB ledning står i, men iPhone vises ikke i iTunes. Ikke fått noe spørsmål om gjenoppretting heller. Hva kan jeg gjøre nå, for at dette skal bli rett?

RandiA

Jeg tror det enkleste er å sette den i DFU-modus, og så gjenopprette.

Skulle ikke kalenderen forandres?

Hos meg er det ihvertfall ingen forandringer..

Skulle den det? Det har ikke jeg fått med meg.

Endret av :--}D
Lenke til kommentar
USB ledning står i, men iPhone vises ikke i iTunes. Ikke fått noe spørsmål om gjenoppretting heller. Hva kan jeg gjøre nå, for at dette skal bli rett?

RandiA

Jeg tror det enkleste er å sette den i DFU-modus, og så gjenopprette.

Hva er det da, hvordan gjør jeg det?

RandiA

Lenke til kommentar

Argh, får fortsatt ikke synkronisert mailkontoene mine fra Windows Mail i Vista 64. Helvete :(

Eller, det vil si, jeg har fått lagt inn ene mailkontoen manuelt, og det funker for inkommende mail, men utgående får vel vente til telenor simkortet kommer.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...