Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke at dere gidder å vente seint eller stå opp tidlig. Ferdigversjonen kom for nesten en uke siden på torrent-nettverk, så jeg forstår ikke hvorfor dere ikke bare laster ned den.

Uansett, det blir interessant å se hvilken pris Telenor og NetCom vil legge på den nye iPhone. Jeg håper og tror at vi vil få et litt større konkurranseperspektiv mellom disse to enn når NetCom hadde monopol i fjor (uff).

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at dere gidder å vente seint eller stå opp tidlig. Ferdigversjonen kom for nesten en uke siden på torrent-nettverk, så jeg forstår ikke hvorfor dere ikke bare laster ned den.

Uansett, det blir interessant å se hvilken pris Telenor og NetCom vil legge på den nye iPhone. Jeg håper og tror at vi vil få et litt større konkurranseperspektiv mellom disse to enn når NetCom hadde monopol i fjor (uff).

Det er noen som liker å gjøre ting riktig. Jeg liker å vente på noe godt.

Lenke til kommentar
Det er noen som liker å gjøre ting riktig. Jeg liker å vente på noe godt.

?

Du vet at du uansett oppdaterer gjennom iTunes sant? Eneste forskjellen er at jeg laster ned fra torrent, mens du laster ned fra iTunes sine servere. Ingen forskjell.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
3.0 vil være tilgjengelig i iTunes kl. 04.15 norsk tid!

I følge geircito på dette forumet: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&...a&start=510

konge, håper det kommer jailbreak snart også da slik at vi som ikke liker å ha ne låst telefon kan oppdatere.

Du vet at du uansett oppdaterer gjennom iTunes sant? Eneste forskjellen er at jeg laster ned fra torrent, mens du laster ned fra iTunes sine servere. Ingen forskjell.

hehe, helt engi. men noe sier meg at det enda ikke er godt nokk for mange :p

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
3.0 vil være tilgjengelig i iTunes kl. 04.15 norsk tid!

I følge geircito på dette forumet: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&...a&start=510

konge, håper det kommer jailbreak snart også da slik at vi som ikke liker å ha ne låst telefon kan oppdatere.

hehe, helt enig. men noe sier meg at det enda ikke er godt nok for mange :p

Jeg lastet ned 2.2 til min iPod Touch og har enda ikke fått noe feil på den, hvorfor skal det f.eks ikke være godt nok når jeg fikk ned filen på kortere tid enn ved bruk av Apples servere og ikke iTunes sine servere som noen sa ;)

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned 2.2 til min iPod Touch og har enda ikke fått noe feil på den, hvorfor skal det f.eks ikke være godt nok når jeg fikk ned filen på kortere tid enn ved bruk av Apples servere og ikke iTunes sine servere som noen sa ;)

Det er vel mest fordi folk er litt forsiktige av seg, og ikke helt tør å gjøre det på en annen måte. Vi vet jo alle hvor gærne Apple er på garanti osv, så hvis noe skjer med mobilen, og man sier at man lastet ned programvare fra en torrent... tror ikke man får medhold...

Men for de som tør, og har tatt steget, er det jo bare kult å være først ute.

Husker jeg brukte nesten 3 uker før jeg lastet ned ROM til min HTC Diamond. Etter det pleide jeg å installere nye ROM annenhver uke, bare for å teste dem ut:)

Lenke til kommentar

For min egen del ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det, men det å fjerne spor etter en jailbreak/unlock er ikke akkurat vanskelig.

Det å si at man lastet ned firmwaren via Bittorrent er jo selvmord når det kommer til garanti og lignende. De som faktisk gjør det fortjener å miste garantien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...