Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi snakker om invisibleshield fra zagg.com og jeg ber alle som diskuterer overnevnte om å kun gjøre det hvis man har prøvd produktet. Jeg har prøvd produktet på flere telefoner og må si meg veldig fornøyd.

Jeg har prøvd det. 2 ganger til og med. Mine erfaringer:

- Fryktelig tungvindt å ta på. Jeg fikk det ikke bra i kantene, og ikke de andre jeg har sett har vært spesielt pene heller. Ihvertfall ikke etter et par ukers (eller dagers) bruk.

- Missfarger telefonen. Jeg har det hvite bakdekslet, og hvit er ikke hvit lenger. Mer grå? Ikke pent.

- I kantene vil det etterhvert tiltrekke seg støv, ettersom den er ganske klebig å ta på. Ikke mye pent, spesielt ikke mot den hvite (unnskyld, grå...) bakgrunnen.

- "Improves grip" sier de. Det gjør det sikkert, men det er ikke behagelig å ta på. Blir gummiaktig.

- Det ER mulig jeg har gjort noe feil, men de første dagene etter jeg satte den på er skjermen en flott regnbue. Ganske stilig i grunn, men ikke veldig praktisk. Lyset fra skjermen reflekteres i sprayen man bruker for å sette den på, og skaper regnbuer. Akkurat som om du har vann over skjermen, liksom.

Jeg har kjøpt en Capsule i stedet, som en annen også nevner her i tråden, og den fungerer fint. Men det er jo også et helt annet produkt. Jeg bruker den filmen som følger med i den pakken til skjermen, og jeg garanterer deg - om du ikke vet at den er der, ser du den ikke.

Lenke til kommentar

Det siste du sier der stemmer også for invisibleshield til en viss grad. Mine erfaringer er i dette tilfellet ikke dine og jeg har virkelig blitt glad i dette produktet da det tilfredsstiller mine behov :)

ikke dine*

En mer pålitelig kilde er mobilen.no som uttalelsen kommer fra. Har noen her planer om å få seg ny telefon da? :)

o/

Far vil ta over min 3G samtidig som at det nylig har vært bursdag for meg, så har blitt lovet en.

Nesten som meg. Fattern fikk ødelagt sin 3G, fikk umiddelbart etterpå ny, og jeg har bursdag snart og generelt gode karakterer så da tok han på sed spanderbuksene :)

dubbltpost..

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Hvordan får man slettet installerte programmer. (sånne som jeg har kjøpt på itunes)

Hvordan får jeg flyttet på ikonene, har lyst å la de mye brukte ligge mer tilgjengelig.

håper på svar, hilsen lykkelig ny iphone eier. :-)

Lenke til kommentar
Hvordan får man slettet installerte programmer. (sånne som jeg har kjøpt på itunes)

Hvordan får jeg flyttet på ikonene, har lyst å la de mye brukte ligge mer tilgjengelig.

Hold fingeren på et ikon i et par sekunder, og da kan du flytte og slette :)

Gratulerer med ny iPhone!

Lenke til kommentar

Hold fingeren din på ett ikon. De vil da begynne å "vibrere". Da kan du flytte de. Når du er ferdig trykker du på "home" eller hjem-knappen. Hvis du igjen gjør dette og trykker på X-en som finnes i øverste høyre hjørne på hvert programikon vil du ha mulighet til å fjerne de applikasjonene du ikke ønsker å beholde.

Edit: Var visst litt for sen ;)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Erik, hvis du ser når postene er posta, så er de posta på ca samma minutt ;)

Jeg har lest gjennom de siste sidene, "forslagene" som kom opp var:

De kommer i henhold med din iTunes konto (f.eks 1900)

Kommer på morran i USA (dvs kvelden i Australia, midt på dagen i Europa)

Det var de to jeg huska, sånn ca :p

Gleder emg til 3.0 jeg og = D

Lenke til kommentar

Hold fingeren på et ikon i et par sekunder, og da kan du flytte og slette :)

Gratulerer med ny iPhone!

Tusen takk, for svar som funket å løste mine problemer. :-)

vet du eller noen andre hvordan man kan få frem æ,ø og Å. er det noen triks ?

Lenke til kommentar
På 3.0 kan du også automatisk få ÆØÅ på tastaturet, men personlig følte jeg det ble vanskelig å skrive med når jeg helt fra 1.1.4 har skrevet med engelsk oppsett.

merket i 3.0 at Ø og ÆÅ har blitt flyttet på i oppsettet. synes det var rart.

Jaja, går raskere når du blir vant med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...