Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant at det kommer en ny iPhone med 32gb, sant? Når kommer denne? Pris med abo.? Mulighet for djuice-abonnementer?

Det kommer ny iPhone med 32GB (med navnet 3GS).

Priser er ikke kjent enda (etter hva jeg har fått med meg).

Endret av :--}D
Lenke til kommentar

Snakker vi om ZAGG Invisible Shield her nå?

Det må være noe av det mest overprisede og største juggelet jeg har sett?

Koster mer enn alle andre slike løsninger jeg har sett, har kanskje den mest kronglete måten å få festet "skjoldet" på iPhone, samtidig som denne væsken du må bruke har tilsynelatende ødelagt / degradert høyttalerne på en rekke iPhone'er da væsken renner inn i høyttaleren?

Skal være enig at det er forskjell på kvaliteten på de forskjellige alternativene osv.

Men ZAGG sin løsning imponerte meg ikke på noen måte, kan se en rekke tester av den på Youtube, og for meg virker ingen spesielt imponerende?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Jeg kjører skjoldet som fulgte med mitt "Switcheasy Capsule Rebel Serpent" beskyttende deksel / skall, og det er jo ikke akkurat lett å legge merke til at det er der så fremt til dekslet er på, da det går over sømmene til plastikkbeskyttelsen.

Om du ikke har fått riper på din iPhone etter 6mnd bruk så er du rett og slett ufattelig heldig, baksiden blir så lett ripet at det er smått tragisk, det må nærmest en eller annen beskyttelse på om du ikke ønsker unødvendig slitasje på baksiden. Skjermen derimot er godt beskyttet fra før av, men når det følger med en screen-protector med Switcheasy Capsule Rebel Serpent, hvorfor da ikke bruke det?

Har faktisk fått nytte av den alt, da min iPhone 3G gikk i bakken, da ble det et irriterende merke på skjermen, men til min store lykke forsvant dette merket da jeg tok av og byttet screen-protector (fulgte med to stykker fra Switcheasy)

Hadde jeg ikke hatt noe der, så ville vell skaden vært permanent og irritert meg grønn!

Lenke til kommentar

Ja kanskje jeg har vært heldig, for jeg leser alle forum rundt omkring hvor folk er paniske etter riper på sine telefoner og skjønner virkelig ikke hvorfor.

Grunnen til at jeg synes det ser jævlig ut er at naboen har slik type plastikk som beskyttelse, og telefonen ser ikke ut.

Han har også beskyttelse over glasset, noe jeg mener gjør den mindre responsiv når man bruker fingrene på det også.

Lenke til kommentar

Høres da ut som en billig juggel løsning. Har overhode ikke problemer med responsen til touch-funksjonen, ei heller ser min iPhone 3G ut som en dass med beskyttelsen på :)

Det som er ekstra fint med Switcheasy Capsule Rebel er at iPhone blir veldig vannavståtende, da de fleste områdene som er sensitive for vann blir meget godt dekket til!

Lenke til kommentar

Du ser altså ingen verdi i at den får bedre beskyttelse (nå kan jeg miste min på asfalten uten noen synlige skader, prøv det uten noe beskyttelse på den glossy baksiden), blir mer vannavstøtende og får sist men ikke minst et litt mer unikt utseende (alle har jo iPhone disse dager)

Lenke til kommentar
den kommer 9. juli, spør telenor for abb. muligheter.

Hvor kom den datoen fra?

ipod1.

Vi snakker om invisibleshield fra zagg.com og jeg ber alle som diskuterer overnevnte om å kun gjøre det hvis man har prøvd produktet. Jeg har prøvd produktet på flere telefoner og må si meg veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
den kommer 9. juli, spør telenor for abb. muligheter.

Hvor kom den datoen fra?

ipod1.

Vi snakker om invisibleshield fra zagg.com og jeg ber alle som diskuterer overnevnte om å kun gjøre det hvis man har prøvd produktet. Jeg har prøvd produktet på flere telefoner og må si meg veldig fornøyd.

Ah ok, ville bare ha en pålitelig kilde på det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...