Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Har fått to meldinger i det siste fra Netcom på mitt iPhone abonnement som har fått meg til å lure litt. Den første var grei, men så var det nummer to da.

30.05 kl 16:59 hadde du 10 inkluderte minutter igjen å bruke frem til 05.06

14.06 kl 21:16 hadde du 0 inkluderte minutter igjen å bruke frem til 05.07

Jeg ringer ikke mye, så hvordan kan de pluteselig øke til 05. Juli nå ???

Ser du på datoene?

Du har ringt i 100 minutter på 9 dager (05.06 - 14.06)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har endelig solgt min iPhone 3G 8GB, og er nå klar for å kjøpe meg 3G S når denne kommer. håper ikke netcom kjører en sånn "vi-har-iPhonen-før-Telenor-kampanje" der de trolig bare har 10 telefoner å selge, så det er utsolgt før man har fått logget seg inn på netcom.no. Og så er det to ukers venting til neste parti kommer...

Lurer på om jeg skal gå for 32GB telefonen hvis den ikke er altfor dyr. Årsak.. leste på Engadget at man nå kanskje skal måtte betale for å laste ned apps som man har lastet ned før, men klart å slette.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Djuice har nå satt ned prisen på iphone 3G

8gb modellen til 699 og 16gb modellen til 899

Ønsker å kjøpe en av modellene for så å kansellere abonnementet så jeg kan bruke det aboet jeg har fra før. Hva blir totalprisen ?

Lenke til kommentar
Har du betalt for apps når du lastet de ned på nytt? :ermm:

Leste feil, sorry. Trodde han sa at han hadde kjøpt apps han allerede hadde lastet ned før.

De kom senere frem til at det var en feil i programvaren. Jeg kjører 3.0 på en 3G og opplever ikke det du snakker om.

Hvis du snakker om det å betale for betalte apps: Dette gjelder hvis du har kjøpt appsene på en annen iPhone. Du kan laste dem ned gratis fra pcen.

Lenke til kommentar
Sikkert senere på kvelden en gang, siden utslipp sikkert er mht amerikansk tid.

Den blir sluppet den 17 over hele verden, noe som gjør at australia også skal ha den iløpet av den dagen.

Tviler på de slipper den sent på kveld der den 17. for at USA skal ha den om morgenen den 17.

Enten blir den sluppet ihht til itunes kontoen, eller så kan vi kansje få den sent 16?

Lenke til kommentar

Ny hack på telefonen nå via apps.

Ved å bruke telefon ID (UDI) så kan man kontrollere applikasjoner som er koblet opp mot servere, eks spill etc.

*edit - uten stor risk vel og merke, kun applikasjonen og ikke selve telefonen.

Endret av Fin Skjorte
Lenke til kommentar
Hvis du snakker om det å betale for betalte apps: Dette gjelder hvis du har kjøpt appsene på en annen iPhone. Du kan laste dem ned gratis fra pcen.

Så hvis jeg har kjøpt massevis av programmer til iPhone 3G må jeg betale på nytt om jeg vil ha programmene til iPhone 3GS?

Lenke til kommentar

Så hvis jeg har kjøpt massevis av programmer til iPhone 3G må jeg betale på nytt om jeg vil ha programmene til iPhone 3GS?

Leste du ikke det som stod på slutten?

Lenke til kommentar
Det hadde vært mye finere av deg å bekrefte/avkrefte om min forståelse av det stemmer, fremfor å oppføre deg som du gjør nå.

Når du synkroniserer iPhonen din med en pc med din iTunes konto lagres alle programmer du har kjøpt på iPhonen din på pcen automatisk. Dette er for backup, for eksempel for hvis du sletter en del programmer, ikke husker hvilke du har kjøpt, så kan du bare gå på pcen og legge de over. De er låst til iTunes kontoen din, så hvis du kjøper den nye må du synce fra pcen, du kan ikke laste ned rett til iPhonen hvis du vil ha programmene gratis.

Skjønner du nå?

Lenke til kommentar

Flott, takk for at du tok deg tid til å spre kunnskap med meg. Nå er jeg rikere på kunnskap og kan spre dette videre igjen til eventuelle folk som skulle ønske det.

Leit det tok 5 poster, men sånn er det enkelte ganger.

Og igjen, tusen takk Lansi :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...