Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koster det noe å bruke gpsen? Tenker da på om kartene koster noe og om den bruker 3G for å kommunisere med sattelittene.

Den bruker GPS for satelitter og 3G for nedlasting av kartdata ;)

Med andre ord så bør du regne med å ha litt datatrafikk inkludert i ditt abb.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Bivirkningen er at MMS forsvinner........Kommer kanskje en løsning i kveld

Damn, merket det ja. Selvom jeg ikke bruker MMS så mye så er det fortsatt litt kjipt. Men tethering vinner for nå. Si ifra her om du ser noe fiks for det sånn at jeg kan skifte MMS instillingene tilbake til originale og ha tethering aktivert! :)

Lenke til kommentar
Koster det noe å bruke gpsen? Tenker da på om kartene koster noe og om den bruker 3G for å kommunisere med sattelittene.

Den bruker GPS for satelitter og 3G for nedlasting av kartdata ;)

Med andre ord så bør du regne med å ha litt datatrafikk inkludert i ditt abb.

Ok, da går jeg for iconnect abbonementet fra netcom. Satser på at 3gs blir tilgjengelig med det for ca. samme pris som 3g.

Lenke til kommentar

La oss si det slik. Jeg tror IKKE man trenger nettilkobling om man bruker gps for turn-by-turn navigasjon i bil f.eks. Dette bruker kun gps. Ellers hadde det lett falt på sin egen urimelighet. Men med nettilkobling i tillegg så kan man få opp goggle maps etc...og sannsynligvis også et slags 3D bilde av der du er...om stedet du er på er lagt inn på 3D data leverandøren etc...

Lenke til kommentar
*

Satser på at 3gs blir tilgjengelig med det for ca. samme pris som 3g.

Tipper 3GS'n kommer på omtrent det 3G gjorde når den var ny, og så blir sikkert prisen på 3G redusert litt, elkjøp kjører f.eks kampanje på 3G-8GB om dagen med SurfPrat M, sikkert for å bli kvitt den før prisen på den går ned.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Noen som har no gode tips for å konvertere Xvid filer til MP4 så iPhone kan spille de? Jeg har lest flere steder at man kan konvertere med VLC og inntil et par dager siden gikk det helt fint, men ikveld uten at jeg gjorde noe annerledes så funka det ikke lengre. Jeg fikk ingen feilmeldinger, men når jeg skulle dra over filen til iTunes så ble den ikke lagt til.

Lenke til kommentar
Skaff deg WinAvi mp4 converter, det er det beste jeg har brukt til ipod/iphone noensinne!

Det funket dessverre ikke. Fikk en feilmld. som sier filen enten er ødelagt (det vet jeg at den ikke er) eller så er den relevante dekoderen ikke installert. Den refererer meg så til www.winavi.com/download hvor det er over 50 forskjellige filer, men jeg aner ikke hvilken som er den jeg trenger.

Lenke til kommentar

Har fått to meldinger i det siste fra Netcom på mitt iPhone abonnement som har fått meg til å lure litt. Den første var grei, men så var det nummer to da.

30.05 kl 16:59 hadde du 10 inkluderte minutter igjen å bruke frem til 05.06

14.06 kl 21:16 hadde du 0 inkluderte minutter igjen å bruke frem til 05.07

Jeg ringer ikke mye, så hvordan kan de pluteselig øke til 05. Juli nå ???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...