Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen som har en god ide på å løse et problem jeg har.

Jeg har en Logitech Pure-Fi Anywhere 2, som fungerer bra når jeg bruker ipod'n på telefonen.

Jeg bruker ofte også radio-app'n, men i det siste har Logitech'n begynt å skru seg av etter et par minutter, som den forsåvidt skal gjøre om den ikke mottar noe lyd.

Men her er faktisk radio-app'n i funksjon og allikevel skrur den seg av.

Noen den ikke pleide å gjøre.

Noen som har en ide om noe som helst?

Har resettet logitech'n uten at det hjalp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekka med to forskjellige kundebehandlere hos NetCom, var gratis ifølge begge to. Så nå har jeg "oppgradert" til iTalk Small.

Greier meg fint med 500mb datatrafikk, ble ganske dyrt å ringe med iConnect etterhvert, har liggi på 150/200kr i telefonsamtaler og meldinger, det blir jo nesten kutta til null med iTalk Small.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Hvis jeg oppgraderer til 3.0 GM på iPhone 3G nå, kan den da brukes til alt, uten å måtte endre noen filer?

Altså, MMS, SMS, Ringe, bruke OneCall simkortet, synce med iTunes/MediaMonkey og alt det? =D

EDIT:

3G og Edge funker heller ikke :O

Har 3G symbol, men får bare opp melding om at det ikke støttes ellerno, noen ideer? :p

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
Hvor mye vil den nye iphone 3G S 32 gb koste når den kommer til landet? Tenker da sånn ca. pris. Fikk veldig lyst på en :p

NetCom sa rundt 2000 kr (USA Pris).

de vil prøve å nå et så bredt som mulig publikum.

+ 400+++ i månedspris.........

Lenke til kommentar
Hvor ripefritt er egentlig glasset på disse iPhone'ene da? Har hatt et par symbiantelefoner fra Nokia nå, og de er jo ikke touch engang, og glasset ser etterhvert ut som en dass av riper... og jeg passer på å alltid ha mobilen alene i lomma slik at den ikke skal bli oppskrapet...

Er iPhone-glasset så ripebestandig som de vil ha det til? Og hvordan er resten av telefonen (baksida osv.) mht. riper?

For å få riper i glasset tror jeg man med vilje må dra nøklene sine over, eller noe i den duren. Absolutt beste skjermen jeg har vært borti mtp riper.

Hvor mye vil den nye iphone 3G S 32 gb koste når den kommer til landet? Tenker da sånn ca. pris. Fikk veldig lyst på en :p

...tror vi heller snakker rundt 200, som ja, fortsatt er en liten slump med penger men i hvert fall jeg syntes det er verdt det.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Når jeg sier prisen på iphone mener jeg prisen uten abb. ALLTID.

2000 for eksempel med iTalk Small.

Lenke til kommentar
...tror vi heller snakker rundt 200, som ja, fortsatt er en liten slump med penger men i hvert fall jeg syntes det er verdt det.

Så du tror 16GB iphone 3GS får samme pris som nåværende iPhone 3g 8gb?

Det var snakk om månedspris.

Jeg vil tro prisen på 16 GB blir en mellomting mellmo dagens 8 GB og 16 GB, mens 32 GB muligens havner et par hundrelapper over dagens 16 GB - hvertfall i startfasen.

Lenke til kommentar

Er det noen flere som reagerer på formuleringen; "The fastes, most powerful iPhone yet"? Langt bak i hodet tolker jeg det som et frampek om at det kommer en ny utgave om ikke så lenge.. Noen flere som tenker sånn?

edit: men er nok mest sannsynelig bare jeg som er for godtroende..

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Er det noen flere som reagerer på formuleringen; "The fastes, most powerful iPhone yet"? Langt bak i hodet tolker jeg det som et frampek om at det kommer en ny utgave om ikke så lenge.. Noen flere som tenker sånn?

Kommer ny om 1 år og så 1 år der igjen osv

Lenke til kommentar

Jeg har hatt samme tanken. Nå som de straks har ytelsen på plass, vil det være enklere å kunne implementere helt nye funksjoner og programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...