Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iConnect: Fri bruk av mobildata

iTalk: 500 mb data, 100 sms og 100 ringeminutter

Kjøp med iConnect hvis du skal kjøpe iPhone, hvis du bruker mindre enn 500 mb mobildata, så kan du oppgradere til iTalk via nettsiden dems hvis du ønsker ;)

Hva koster det å oppgradere fra iConnect til iTalk Small?

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Nope, jeg har ikke tethering, dessverre. Følger daglig med på i1-forumet for å se om noen har en fiks til det der. Ikke kommet noe ennå som jeg har sett...

en pre release av itunes og en carrier fil fra beta3/4 gjør det mulig for tethering med 3.0GM

Vet du hvor jeg kan få tak i en pre-release av iTunes? Eller evt. hva fila heter, slik at jeg kan lete den opp selv? Carrier fila ligger på i1-forumet vet jeg.

8.2.0.10

Lenke til kommentar

Så du mener at det å tydelig presisere at det var en iPhone 2G ikke er bra nok?

følg med i tråden i steden for å kverulere. Ser også frem til å se noen ordentlige bidrag fra deg her.

Kommentaren var rettet til amdorintel

Ja, Lansi.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Så du mener at det å tydelig presisere at det var en iPhone 2G ikke er bra nok?

følg med i tråden i steden for å kverulere. Ser også frem til å se noen ordentlige bidrag fra deg her.

Kommentaren var rettet til amdorintel

Ja, Lansi.

se siggen din;)

Digg er et fint sted Hardware er mitt yndlingsted Diskusjon er mitt kveruleringsted :)

Men nok offtopic:)Gleder meg til 3.0:)

Lenke til kommentar

Hvor ripefritt er egentlig glasset på disse iPhone'ene da? Har hatt et par symbiantelefoner fra Nokia nå, og de er jo ikke touch engang, og glasset ser etterhvert ut som en dass av riper... og jeg passer på å alltid ha mobilen alene i lomma slik at den ikke skal bli oppskrapet...

Er iPhone-glasset så ripebestandig som de vil ha det til? Og hvordan er resten av telefonen (baksida osv.) mht. riper?

Lenke til kommentar

De er MYE bedre enn diverse eldre telefoner jeg har hatt. Helt ripefritt er det riktignok ikke, men det er ikke langt unna... Baksiden (på 3G) er i plast, og ripes lettere opp enn skjermen. Jeg kjøpte et ekstra bakdeksel fra Focalprice (HK), som har spart den - og ikke bygger noe ut i tykkelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...