Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feltherre: Ville nok jeg også gjort, noe som er litt mer Internett vennlig. :p

Ja, tenker på det. Noen anbefalinger av abonnement som er mer Internett vennlige hos Netcom?

Jeg må nok uansett vente litt til bindingstiden på abonnementet mitt har gått ut, regner med at

jeg ikke kan kjøpe et nytt abonnement før bindingtiden har gått ut.

Lenke til kommentar

Ja, tenker på det. Noen anbefalinger av abonnement som er mer Internett vennlige hos Netcom?

Jeg må nok uansett vente litt til bindingstiden på abonnementet mitt har gått ut, regner med at

Jeg bruker iTalk SMALL! SMALL! Og jeg klarer fortsatt ikke bruke opp de 500 mb som følger med.

Lenke til kommentar

Jeg bruker iTalk SMALL! SMALL! Og jeg klarer fortsatt ikke bruke opp de 500 mb som følger med.

Okay, betaler du da fast 399 kr uansett forbruk eller?

Lenke til kommentar

Tja, går litt over med sms og ringing, men det er sjeldent over 100 kr.

Lenke til kommentar

Tja, går litt over med sms og ringing, men det er sjeldent over 100 kr.

Hva er forskjellen på iTalk Small og iConnect, bortsett fra laver månedpris?

På iConnect så har jeg ihvertfall fri bruk av mobildata. Jeg bruker egentlig lite på tekstmeldinger og ringing, det er mobildata som har gitt meg et lite sjokk når regningen har kommet. :)

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på iTalk Small og iConnect, bortsett fra laver månedpris?

På iConnect så har jeg ihvertfall fri bruk av mobildata. Jeg bruker egentlig lite på tekstmeldinger og ringing, det er mobildata som har gitt meg et lite sjokk når regningen har kommet. :)

iConnect: Fri bruk av mobildata

iTalk: 500 mb data, 100 sms og 100 ringeminutter

Kjøp med iConnect hvis du skal kjøpe iPhone, hvis du bruker mindre enn 500 mb mobildata, så kan du oppgradere til iTalk via nettsiden dems hvis du ønsker ;)

Lenke til kommentar
Apple's being pretty cagey with the hard specs of the iPhone 3G S, but apparently T-Mobile Netherlands didn't get the message -- it's just posted up a specs page listing 256MB of RAM and a 600MHz CPU. That's up from 128MB and 412MHz in the first-gen and the 3G, and it's basically exactly what was rumored. Of course, the 3G S also has that new PowerVR SGX graphics chip that supports OpenGL ES 2.0, so the total speed boost is probably more than just pure clock speed, but we'll find out for sure when we get our hands on one.

http://www.engadget.com/2009/06/10/iphone-...u-256mb-of-ram/

Lenke til kommentar

Ta heller en titt på Anandtech sin nøyere gjennomgang her!

Er nok dessverre ingen abonnementer som vil egne seg bedre for meg enn Telenor / Djuice Friends, rundt 90% av alle jeg kjenner har nettopp Djuice, og i familien har vi FriFamilie, ergo kan jeg da ringe og sende gratis sms til så og si alle jeg kjenner, samtidig som det ikke er noen fast månedpris (bortsett fra en minste fakturering på 29kr) så jeg betaler stort sett rundt 100-200kr hver tredje måned, noe jeg er utrolig godt fornøyd med. Til andre enn de som har Djuice benytter jeg meg bare av Vyke, som gir meg nærmest gratis sms til alle andre også, så eneste jeg betaler for er mms, datatrafikk og eventuelt ringing til "ikke Djuice" personer.

Er noen interessante "iPhone abonnementer" med henhold til datatrafikk, det å kunne fritt benytte seg av 500mb ++ datatrafikk i måneden kan være fint det, men ettersom vi har FriFamilie her i heimen, noe som gjør Netcom veldig uaktuelt, samtidig som jeg har så gunstige ringe og sms priser via Djuice Friends så ser jeg ikke noe poeng eller verdi i å bytte, er tross alt ringing og meldinger det går desidert mest i, klarer stort sett å styre meg unna datatrafikk med noen få unntak når jeg er bortreist uten Internett dekning, stort sett har jeg trådløst nett på iPhonen uansett :)

Vil vell neppe se en iPhone 3G fra Telenor som selges med Djuice Friends abonnement, så da blir det vell nok engang å ty til den billigste mulig måten å få iPhone uten abonnement, og det blir vell da noe bryting av bindingstid nok engang, litt skuffende at du ikke kan få en ulåst iPhone til en menneskelig pris.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...