Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Snakka nettopp med netcom angående release dato og antatt pris.

Han jeg snakka med sa at de ville prøve å nå så mange som mulig, så prisen kom til å holde seg rundt samme pris som i USA, bortimot 2000 for den 32GB versjonen. Release var senest slutten av juli, muligens tidligere.

For meg, siden jeg har bindingstid på telefonen så var det billigste for meg å betale meg ut av resten av abbonemanget, og oppdatere det abb jeg har nå til 3Gs. Prisen for meg blir da rundt 4000 (2100 for meg å avbryte abb i dag, 1300 om to måneder)

Vurderer sterkt å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer de til å selge den med alle abb. som de gjør med 3Gen idag eller vil de begynne med kun de som var i starten når 3G kom?

Slik jeg forstod det ble den tilgjengelig på alle abb., men den blir utvilsomt billigst på iTalk og iConnect.

Lenke til kommentar
Nope, jeg har ikke tethering, dessverre. Følger daglig med på i1-forumet for å se om noen har en fiks til det der. Ikke kommet noe ennå som jeg har sett...

en pre release av itunes og en carrier fil fra beta3/4 gjør det mulig for tethering med 3.0GM

Lenke til kommentar
Siden MobileMe ble lansert (rundt 2.0) har man hatt mulighet til push-mail, -kalender og -kontakter. Det vil si at med en gang jeg legger til noe på enten Mac-en, Me.com eller iPhonen så "pushes" det videre til de andre stedene. Så man kan godt si at med push-mail så fungerer endelig mailen som SMS.

Gmail støtter ikke psuh-mail enda, men jeg vil tro at dette ikke kommer om så alt for lenge.

Har det ikke alltid vært push-mail uavhengig av MobileMe? Har push på min gmail nå jeg, eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Ingen har fått informasjon vedrørende dette så spørsmålet ditt blir vanskelig å svare på. Hvem vet om tethering vil bli støttet?

HER ser man at både Telenor og TeliaSonera(Netcom) støtter Tethering. (Se litt ned på siden)

Lenke til kommentar
Nope, jeg har ikke tethering, dessverre. Følger daglig med på i1-forumet for å se om noen har en fiks til det der. Ikke kommet noe ennå som jeg har sett...

en pre release av itunes og en carrier fil fra beta3/4 gjør det mulig for tethering med 3.0GM

Vet du hvor jeg kan få tak i en pre-release av iTunes? Eller evt. hva fila heter, slik at jeg kan lete den opp selv? Carrier fila ligger på i1-forumet vet jeg.

Lenke til kommentar
Ingen har fått informasjon vedrørende dette så spørsmålet ditt blir vanskelig å svare på. Hvem vet om tethering vil bli støttet?

HER ser man at både Telenor og TeliaSonera(Netcom) støtter Tethering. (Se litt ned på siden)

Det la jeg ikke merke til under live keynoten. Takk for informasjonen! :)

Har et abonnement som jeg kan fornye, så her blir det nok 3GS. :D

Her blir det iPhone 3Gs uansett :D

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...