Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne tråden handler om Iphone 3g. På tide med ny tråd så denne slipper for mye off-topic? :)

Kan jo like godt legge inn en 3G/3GS i topic, det blir jo stort sett den samme telefonen med samme OS så det meste går om hverandre.

Lenke til kommentar

Ja, det glemte jeg også. Hvordan kan de ikke ta med blitz i en telefon som kommer ut i sommeren 2009? Egentlig er det helt greit at de beholdt design, men at de ikke tok med frontkamera er intet mindre enn tragisk.

Men som sagt, jeg som kunde av Apple med iPhone 3G er kjempefornøyd fordi jeg gleder meg mye til 3.0 og som noen nevnte, klager jeg ikke i det hele tatt og setter selvfølgelig pris på at Apple gir 3.0 til de med en gamlere versjon av iPhone enn 3GS.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Da er det bestemt, jeg skal ha meg en iPhone 3G :D

Det blir godt å skifte fra iPhone 2G. Bedre hastighet, mobilt bredbånd med litt sprett i seg, GPS til den som ikke har retningssans, høyttaler som ikke dauer på seg når man spiller av noe og økt talekvalitet.

Gjett om jeg gleder meg ^^

Spesielt når min far fikk en 3G for kun noen dager siden og nå "ligger etter" :p

Lenke til kommentar
Neineinei Raste, absolutt ikke 9. Juli. Det er omtrent da den nye iPhone 3GS kommer til Norge. OS 3.0 kommer jo allerede til neste onsdag, 17. juni! Det er jo ikke verst i det hele tatt. Og TomTom er deilig å få. :)

Aah, da så, var nok litt for mye dopet ned med smertestiller siden jeg mistforsto alt. Men det er jo fint at det kommer såppas snart. Deilig med TomTom også :)

Er litt usikker på den nye iPhone 3GS mtp. den har jo ikke sånne store nyheter. Tror jeg venter til dem lanserer en med større nyheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ingen informasjon om hvordan den nye prisen på iPhone 3G vil være i Norge ?

Hvis den settes betraktelig ned så kan det fort bli aktuelt å erstatte min første generasjons iPhone med en 3G

Lenke til kommentar
Det var flere enn ett klokt hode som fulgte med på WWDC. Etter det jeg skjønte var det ingen uttalelse om det ville koste penger eller ikke, men det finner vi ut når 3.0 kan lastes ned ;)

Det kommer nok til å koste penger, det er det ingen tvil om. Hvis ikke applikasjonen koster penger, kommer pakken du kan kjøpe til å koste noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Rundt 699 USD uten binding i USA og 299 USD slik jeg så det. Det gjelder 32GB varianten.

Det du kan gjøre er jo å kjøpe iPhone 3G som nå er rimelig billig. 149 USD med binding sånn cirka. Da får du 8GBvarianten og en god erstatning for iPhone 2G.

Det var iphone 3G jeg tenkte på, ikke 3GS

Planen var å bare skaffe meg 8GB utgaven hvis prisen nå settes ned her i Norge, ingen av oppgraderingene i 3GS er vesentlig for meg uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...