Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er skuffet over den Apples presekonferansen idag. Forventet O.S 3.0 i de nærmeste dagene, men ikke 9 Juli. Er utrolig dårlig av Apple, samt at det ikke ble en HELT ny Iphone, bare den nye med S. Jaja.

3.0 kommer 17 juni, det er 9 dager til det....

Why change a winning team? Formatet er genialt som det er, det var hovedsaklig innmaten som burde oppdateres, og det synes jeg de ha gjort med iPhone 3GS.

Endret av 3121
Lenke til kommentar

Egentlig syntes jeg det er rart noen av dere klager.. Software endringene som ble gjort i 3.0 kunne Apple fort bestemt at bare var tilgjengelig for 3GS f.eks, slik at det var mye større grunn for og oppgradere..

På hardware siden så holder de fast på ett design som folk liker veldig godt(altså ikke noe grunn til forandringer) og de har oppgradert det meste av hardware utenom skjermoppløsning..

Og dere må vente noen få dager på 3.0, DET er ikke noe og klage på.. Hadde det vært Nokia, HTC, SE, Palm, Samsung, LG eller motorola så måtte dere ventet mye lengre..

Jeg syntes ikke man kan forvente så mye mer.. Ikke noe særlig Apple fan, men jeg er meget fornøyd..

Lenke til kommentar
Kan hastighetsfordelene være grunnet 3.0?

Jeg tror maskinvaren er oppdatert. På Apple sine nettsider står "Improved speed" kun på den nye.

Ser ut som hastighetsøkningen er hardware basert ja...

De kunne da fint ha sakt hvilke klokkehastigheter og mye ram 3GS har, blir så mye synsing i etterkant av utelatt informasjon...

Lenke til kommentar
Kan hastighetsfordelene være grunnet 3.0?

Jeg tror maskinvaren er oppdatert. På Apple sine nettsider står "Improved speed" kun på den nye.

Ser ut som hastighetsøkningen er hardware basert ja...

De kunne da fint ha sakt hvilke klokkehastigheter og mye ram 3GS har, blir så mye synsing i etterkant av utelatt informasjon...

Klokkehastighet, hvilken type CPU, og mengde RAM er ikke informasjon som Apple annonserer på sånne pressekonferanser.

Lenke til kommentar

Konge dette her da! Fornøyd med min 3g, men ser den kan være treig til tider. All lykke til de som skal kjøpe seg 3gs. :) Deilig å se at feks cases man har sansynligvis vil passe til 3gs - og blir bra med 3.0 den 17! TomTom ja, spennende for de som har egen bil. Spennende å se pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...