Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Dette var svakt spør du meg. Ikke nok i det hele tatt å upgrade for, og er ikke en front-kamera på en modern telefon som kommer ut nå en gang på en 3G-telefon. Svakt.

June 19th btw.

I USA ja. Til oss? August.

Nope, juli for Norge.

Nope, august for Norge.

"After that even more countries, over 80 countries will have it by August."

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

“Thank-you, enjoy the rest of your week at WWDC.” No One More Thing. That’s it.

:(

Var ikke noe å feire i dag nei. Ikke noe RAM, skjerm eller noe som helst upgrade egentlig, Har man iPhone 3G, kan man seriøst bare beholde den med mindre kamera betyr mye til folk, spør du meg.

Feil LanSi, juli for Norge. Trust me.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Var ikke noe å feire i dag nei. Ikke noe RAM, skjerm eller noe som helst upgrade egentlig, Har man iPhone 3G, kan man seriøst bare beholde den med mindre kamera betyr mye til folk, spør du meg.

Når den er raskere sier det seg selv at det er mer ram og cpu.

Lenke til kommentar

GSM-arena sier 16gb/32gb internt minne, 256mb RAM.. Går ut i fra at den bli kjørende på 600mhz CPU.. Eneste negative som jeg kan se er skjermoppløsningen.. Hadde den vært bedre, tror jeg nesten jeg kjøpt Iphone 3GS..

Lenke til kommentar
Hvorfor skal den være raskere om den har samme prossesor og RAM? Nei de med 3G kan bare spare pengene til neste versjon.

Jeg vurderer å kjøpe den nye pga plassen. Men hvis jeg ikke får jobb i sommer blir det ikke før neste år.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal den være raskere om den har samme prossesor og RAM? Nei de med 3G kan bare spare pengene til neste versjon.

Ja, veldig merkelig måte det ble presentert på. Vil nesten si det var "half-assed" måte å si at den var bedre. Ikke noe skikkelig hardware oppgraderinger vi fikk vite om. Jeg beholder min 3G ja, og venter til en stor oppdatering til neste år eller noe. :) 3.0 OS kommer jo til å være gøy uansett! :D

Lenke til kommentar
Svært spesielt om de har oppgradert CPU og RAM uten å si det på lanseringen da...

Var dette jeg skulle si til deg nå LanSi. De kan jo ikke ha gjort noe stor forskjell når det ikke er med på en keynote som handler om telefonen da! Tror det er egentlig en telefon for de som absolutt må ha det nyeste og for de som har vurdert iPhone men ventet på bedre kamera!

EDIT:Som sagt dialafc, tror slike store oppgraderinger som skjerm osv. kommer i en helt ny versjon til neste år eller noe slikt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

De som hadde første iPhone hadde jo liten grunn til å oppgradere til 3G, de som kjøpe 3G har liten grunn til å gå for 3GS. Blir en slik fast 2 år syklus på oppdateringene for folk så man oppgraderer på annenhver modell, er jo en grei modell det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...