Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan avkrefte eller bekrefte rykter om ny Iphone neste uke?

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=544351

Jeg kan bekrefte (så mye som det er mulig) at det vil bli presentert en ny iPhone på mandag. Apple sin presentasjon begynner 19.00 norsk tid.

Mest sannsynlig er det snakk om en versjon med bedre kamera (med videomuligheter) og kompass.

Endret av :--}D
Lenke til kommentar

Helt sikre kan vi vell ikke være, men 99.99%. Det ligger jo i lufta og alt annet ville jo vært en gedigen skuffelse ettersom dagens iPhone 3G tross alt har blitt nærmere 1.5år gammel!

Ryktes om flere nye modeller, en ny modell som skal erstatte / ta over og være en oppgradering til dagens iPhone 3G, samtidig som en ny og billigere utgave som skal selges ved siden av den nye "toppmodellen".

Selv håper jeg på at flere av mine ønsker vil bli innfridd med en ny oppgradert modell:

- Høyere oppløsning på skjermen (AMOLED skader heller ikke)

- Mer RAM

- Raskere prosessor

- Bedre batteri levetid

- Mer lagringskapasitet

(det med fet skrift er ting jeg finner nærmest nødvendig at forbedres om jeg skal investere i en ny iPhone fremfor konkurrenter som blant annet HTC Touch Pro2, Samsung OmniaHD, Nokia N97 osv.. Det i kursiv er vell nærmest bombesikkert at kommer hvis det blir lansert en ny oppgradert utgave)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Helt sikre kan vi vell ikke være, men 99.99%. Det ligger jo i lufta og alt annet ville jo vært en gedigen skuffelse ettersom dagens iPhone 3G tross alt har blitt nærmere 1.5år gammel!

Det er den vel ikke? Den ble annonsert 9. juni ifjor og kom ut 11. juli

Lenke til kommentar

Selv savner jeg ett bra kamera, ser jo ikke ut som om det kameraet som er i 3G har autofokus en gang.

I tillegg kommer jeg mye utilsiktet borti lydløsknappen som er litt irriterende i blant.

Skikkelig GPS er også ett savn slik at vi slipper å bruke 3G for å navigere.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Jepp, bestilte dagen den kom ut. 11. juli. Ikke ett år gammel en gang, synes egentlig det er litt dumt at det kommer en ny allerede.

Enig.. Håper bare de ikke slutter å fokusere på iPhone 3G fordi.. Har jo tross alt betalt i dyre dommer for den telefonen :) Og er litt kjipt at det kommer en ny så tidlig..

Liker å ha det nyeste! Men kan ikke kjøpe en ny iPhone vært år..

Lenke til kommentar
Men kan ikke kjøpe en ny iPhone vært år..

Hvorfor ikke? :innocent:

Seriøst, Iphone er den kuleste telefonen... EVER!! MEN har LANGT å gå når det kommer til funksjonalitet og kvalitet på for eksemel kamera. MEN når det gjelder brukervennlighet er det INGEN foran eller ved siden av.

Hvis det kommer skikkelige oppgraderinger fra modell til modell så svir det ihvertfall i lommeboka mi ja.

Når det gjelder lanseringene tror jeg kanskje de er lagt til rette for at binding på abbonnement er over, er 12 mnd vanlig i andre land?

Lenke til kommentar
Beklager, men det du skrev ovenfor skjønte jeg dessverre ikke, kan du omformulere det du skriver?

Mente å ha hørt om et program for voip som heter fringle

Men fant det nå, det hette fring :yes:

Noen som har prøvd?

Eller anbefaler et annet ?

http://www.voip-sol.com/iphone-voip-apps-t...nes-for-iphone/

Anbefaler Fring. Fungerer også som msn. Det beste med programmet, er likevel at med visse modifikasjoner kan brukes over edge/3G. Funker utmerket på min første generasjons iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...