Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt QuickPWN og iTunes 8.2 uten problemer opptil flere ganger jeg :)

Krysser fingrene for en ny, god oppdatert iPhone + iPhone OS 3.0 Final løpet av uken som kommer nå!

Ellers så vil nok alternativer som Nokia N97, OmniaHD, HTC Touch Pro2 osv.. stille like sterkt om ikke bedre enn iPhone 3G i min bok.

Skal ha meg ny mobiltelefon i sommer.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Noen som har noen knall programmer og spill å anbefale? Er helt fersk :)

RunKeeper (hvis du trener), Trim for Life (hvis du slanker deg), ellers IM+, Midomi, IGN, Twitteriffic, NRKRadio, AppSniper, Memory Stick. Av spill vil jeg peke på Rolando, Peggle, Galcon, Sol Free (god gammeldags kabal), Glyder, Airport Mania, Bejeweled 2, KarmaStar. Og så er jo iBeer, Shotgun Pro og World 9 morsomme, da... ;)

Er det kun på applestore man kan laste ned spill?

Lenke til kommentar

Om man jailbreaker får man mulighet til å få noen andre spill, men anbefaler å bruke App Store.

Ok ja blir ikke noe jaibreak her hehe

Da må man registrere visakort, stoppet der jeg, unger bruker datan, men det er vel sånn at man må slå inn kode for å belaste kortet?

Lenke til kommentar

Om man jailbreaker får man mulighet til å få noen andre spill, men anbefaler å bruke App Store.

Ok ja blir ikke noe jaibreak her hehe

Da må man registrere visakort, stoppet der jeg, unger bruker datan, men det er vel sånn at man må slå inn kode for å belaste kortet?

Jepp, det er det. Men om du vil være helt sikker kan du logge av iTunes-kontoen på datamaskinen om du vil. Du må autorisere hver transaksjon på iPoden etter det jeg vet, men er ikke helt sikker på om det gjelder i iTunes på datamaskinen. Kjøper alltid apps rett på telefonen. Har aldri hatt behov for annet.

Lenke til kommentar
Ja, du kan det. Men kun i WIFI-soner med mindre du bruker et program for å omgå dette. Husker ikke i farten hva det heter.

mener jeg har hørt om fringle eller noe liknende, men finner ikke noe på google.

noe som likner kanskje?

Endret av netted
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...