Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lever den inn og bli ferdig med det. Du skal være glad om du får splitter ny telefon, ikke misfornøyd fordi stakkars deg måtte installere alt som er på nytt.

Da betaler jeg heller en tusenlapp for å få det gjort et annet sted. Jeg ønsker kun å få byttet glass, ikke sitte 2 uker natt og dag med å legge inn stæsj.

Lenke til kommentar
Lever den inn og bli ferdig med det. Du skal være glad om du får splitter ny telefon, ikke misfornøyd fordi stakkars deg måtte installere alt som er på nytt.

Da betaler jeg heller en tusenlapp for å få det gjort et annet sted. Jeg ønsker kun å få byttet glass, ikke sitte 2 uker natt og dag med å legge inn stæsj.

Herregud, hvis du har sikkerhetskopiert tar det 10 minutter for pokker.

Lenke til kommentar

Hvor dum går det an å bli? Bytte bort 5 år reklamasjonsrett og original garanti for å kose seg med gamle innstillinger på telefonen? Nei, maken til tull og tøys har man ikke hørt her i gården.

Lenke til kommentar
Om telefonen leveres uten simkortholedr, la oss si at du f.eks mistet den når du prøvde å fikse den o.l., kan de ikke bevise at telefonen er jailbroken og du får en splitter ny telefon.

Har innstallert så mye på den, så vil helst slippe alt det på nytt. Ønsker ikke ny mobil, kun ny skjerm.

Og forøvrig:

6. UNNTAK FRA DEKNINGEN Forsikringen dekker ikke skade/tap

• som oppstår når NetCom SIM-kort med gyldig Totalforsikring ikke er installert i telefonen på skadetidspunktet.

Les igjen. Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Har et lite problem som gjelder både min iPhone 2G og min iPod touch. Når jeg kobler de til min pc med usb-kabelen, kommer lade-symbolet opp på displayet bare i noen få sekunder, deretter kommer det vanlige batteri symbolet. Dette betyr at pcen ikke klarer å få kontakt med iPhonen på riktig måte. Løsningen på problemet mitt så langt har vært å restarte pcen. Men dette begynner å bli en veldig tungvindt og irriterende løsning. Noen som har noen tips som kan løse dette?

Lenke til kommentar
Har et lite problem som gjelder både min iPhone 2G og min iPod touch. Når jeg kobler de til min pc med usb-kabelen, kommer lade-symbolet opp på displayet bare i noen få sekunder, deretter kommer det vanlige batteri symbolet. Dette betyr at pcen ikke klarer å få kontakt med iPhonen på riktig måte. Løsningen på problemet mitt så langt har vært å restarte pcen. Men dette begynner å bli en veldig tungvindt og irriterende løsning. Noen som har noen tips som kan løse dette?

Ta dette i iPhone 2g tråden.

Lenke til kommentar
Okay, takker for kjapt svar :D

Btw, når er det jeg kan bestille fra OneCall? Nå? Eller når jeg har fått regninga? :)

Bestille hva? Abonnement? Har du sagt opp abonnementet hos NetCom, eller bare brutt bindingen? Om du skal portere over til OneCall så får du ikke gjort det om du har avsluttet abonnementet.

Lenke til kommentar

Jeg har nå i et Telenor Simkort, låste opp tlf i går, gjenoppretta via iTunes, så lurer bare nå på *når* jeg kan bestille fra OneCall.

Har brutt abonnementet, var pappa som gjorde det..

Kan jeg fortsatt ha mitt gamle nummer? Eller er alt "sletta"? :p

EDIT:

Jeg hadde synkronisert kontaktene mine med Google, via Microsoft Exchange. Kan jeg få de tilbake? :p

Har satt opp Microsoft Exchange på kalendere og Kontakter. ingen av delene vises, selv om instillingene er de samme. Har samma instillinger på itouchen, og der funker det: O

Endret av HLSolbjorg
Lenke til kommentar
du kan bestille fra onecall nå og beholde tlfnummer
Kjære ***********!

Vi viser til din bestilling på mobilnummer *** ** ***.

Overføringen av ditt mobilnummer til One Call er foreløpig ikke godkjent av din nåværende operatør. Årsaken er:

* Nummeret er ikke i bruk.

Da din avtale med annen operatør er personlig, har ikke One Call tilgang til detaljert informasjon. Du må derfor selv kontakt nåværende operatør for å finne årsaken til feilmeldingen.

Gjør så nødvendige korrigeringer hos nåværende operatør, og gi oss beskjed når vi kan forsøke en ny nummeroverføring.

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Kontakt oss gjerne via kontaktskjemaet eller på telefon 04300.

Vi ser frem til å få tilbakemelding fra deg, slik at vi kan gjenoppta prosessen med å overføre ditt nummer til oss og få sendt deg ditt nye SIM-kort.

Skulle vi mot formodning ikke ha hørt fra deg inne 30 dager, tolker vi dette som at du ikke ønsker abonnementet og kansellerer din bestilling. Du er selvfølgelig velkommen til å forsøke på nytt senere.

Med hilsen

Kundeservice

One Call

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...