Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spørsmål her..

er i london no, tenkte kansje å sjekke ut prisene på iphone 3G..men korleis er reglane for abonnemang i storbritannia, kan eg kjøpe telefonen uten abonnemang og bruke mitt eget sim kort "out of the box"??

takker for alle svar:)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men...here we go:

Når dere har iPhone uti byen, eller med venner er det sånn at ALLE skal se på den da? Joda, spørs jo hvor interissert vennene er, men likevell? Og hvis dere sitter på trikken og googler litt på nettet, er det sånn at nesten ALLE rundt deg stirrer på smykket ditt (iphonen)?

For å si det sånn, er det noen ganger du ønsker en gammel SE i hånden (pga all poppis med iphonen)?

Nok en gang, litt tåpelig innlegg, men sitter nå en kveld uten noe bedre å gjøre :!:

Lenke til kommentar
Sjekk youtube guiden som jeg postet på forrige side.

Er det noen som har lagt inn musikk som ringetoner? Har prøvd å prøvd. har følgt videoen, men må gjør noe gale for sangene varer bare 29 sek. Noen som kan hjelpe eller går det ikke å høre hele sangen?

Lenke til kommentar
Sjekk youtube guiden som jeg postet på forrige side.

Er det noen som har lagt inn musikk som ringetoner? Har prøvd å prøvd. har følgt videoen, men må gjør noe gale for sangene varer bare 29 sek. Noen som kan hjelpe eller går det ikke å høre hele sangen?

Ringetone MÅ være under 30 sek, ja. Altså, maks 29 sek. Bare finn de favoritte 30 sek. av sangen din da, er jo tross alt ringetone og man skal kunne plukke opp innen 30 sek. etter det ringer! :)

Lenke til kommentar

men, vær klar med personnummeret på den personen som abonnementet skal registreres på! Jeg fikk ikke bestilt før den andre runden de ble lagt ut forrige fredag fordi jeg var for treg med personnummeret. Fikk bestilt den andre runden, though.. :wee:

Lenke til kommentar

Wohoo,så var mobilen bestilt :w00t:

lurer bare på hvor lang tid det tar før jeg får sporingsnummer/ordrebekreftelse??

skjønner det at jeg bestilte, men like etter at jeg hadde gjort det så var mobilen utsolgt..... håper den gikk i gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...