Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Takk for opplysningen, har visst aldri oppgradert den jeg, tenkte det var noe man gjorde når den var koblet på iTunes/PC. Har fått nytt varsel om oppgradering av iTunes også, bør vel takke ja til det hvis det ikke vil skape komplikasjoner da. (Oppgraderingen av Explorer til 8 skapte noe trøbbel med kompabilitet...)

RandiA

Nå har ikke jeg iPhone selv, så ikke 100 % sikker på hvordan oppdateringer utføres. Men husker fra iPod'en at man blir spurt om man skal oppdatere i iTunes, det er sikkert tilfellet når OS 3.0 blir lansert også.

1) Har man en jailbreaket telefon skal man ikke installere noen oppdateringer (før det har kommet ny jailbreak), da telefonen kan låse seg.

 

2) Virker forøvrig som betaversjonen kun er tilgjengelig for utviklere (koster 99 $ for lisens).

1) Bare å ta en gjenoppretting først det, så går det greit (Så lenge man velger "Ny iPhone", og ikke gjenopprett fra backup)

2) Old news :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruk Google min venn.

Google kan brukes ja,men om man ikke er så flink til og leite der og i engelsk så spør man på et Norsk forum som et forum er til:)

 

De viktigste nye funksjonene

 

* klipp/lim (Copy/Paste) i samtlige Apple iPhone Apps

* liggende tastatur i samtlige Apple iPhone Apps

* MMS med bilde og lyd

* Forbedret SMS-program som lar deg videresende og slette meldinger

* Mulighet for å sende og motta vCards og andre filer

* Ny diktafonprogramvare

* Støtte for egne kalendre m/abonnement

* Forbedret aksje-applikasjon

* Forbedret søke-funksjoner

* Spotlight søk som søker i alle telefonens filer

* Synkronisering av Notater

* Stereo Bluetooth AD2P

* WiFi autoinnlogging

* Anti-phishing filter i Safari

* Full støtte for «push notifications»

* Peer to Peer som lar to iPhones koble opp trådløst over Bluetooth til andre iPhones - muliggjør multiplayer spill

* APIer for CoreLocation som muliggjøre at programvare kan benytte den innebygde GPSen til navigasjon. Virkelig GPS-programvare vil med andre ord være mulig

TAKK:)

Lenke til kommentar

Har et litt merkelig problem med min iPhone 3G.

Den nekter plent å huske noe som hellst loggininfo. Forum browing er et mareritt etter som jeg må logge inn på nytt for hver side jeg går til. Hva er det som er galt!? Dette skjer på samtlige forum jeg har besøkt.

 

Instillinger:

java script: på

Pluginmoduler: på

Blokker popups: på

Godta infokapsler: alltid

 

Telefonen har vær hacket før, men er gjenoprettet til normale instillinger nå dersom det har noe å si.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg plages svært med iPhone min nå.

Har hatt den jailbraket siden jeg fikk den. Men i det siste har den begynnt og tulle, den nekter og åpne programmer og slikt. Så tenkte i dag at jeg skulle ta og gjennoprette den, og hive inn orginal software.

Men under gjennoprettingen får jeg kun opp "kunne ikke gjennopprettes". Og få den ikke ut av gjennoprettingsmodus.

 

What to do? Dette er iPhone 3g.

Lenke til kommentar

har et lite problem med iphonen, når jeg er hjemme i huset så klarer den ikke være koblet til internett hele tiden. Bare i 5-10 min perioder, og den prøver ikke koble til før jeg åpner et program som trenger internett, f.eks safari... Noen som kan hjelpe? Er nok noe jeg må gjøre i routeren siden det har vært sånn etter vi fikk nytt men har ikke noe lignende problemer med noen av de 5 dataene som er koblet på det trådløse nettverket... Når jeg er hos venner funker wifi som det skal på iphonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...