Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå funnet ut jeg må selge min iPhone 3G 16GB som er netcomlåst. Har fått telenor bedriftsabb. å jobben dekker det pluss 500 kr i mnden i ringetid. Får derfor ikke låst den opp siden den har Os 3.0 beta 4 med for nytt baseband og bootloader. Hvor mye tror dere det er mulig å få for den, er kjøpt den 20.2.2009. Har vært i siliconcase og hatt skjermbeskytter hele tiden.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar

Kjøpte min iPhone 3G 8gb 3 oktober 2008.

I går 8 mai ble den stjålet.

Ble utrolig glad i telefonen, alt sammen med den var nærmest perfekt for mitt bruk.

 

Siden jeg ikke hadde hatt mobilen i 12mnd så var den fortsatt låst, men i går ca kl 17:00 sendte jeg mld til netcom med IEMI nr og sa at jeg ville låse den opp.

Men 2 timer senere var den stjålet.

Tror dere at jeg slipper å betale den avgiften det er for å låse den opp da?

Jeg har sperra den.

Lenke til kommentar

Har et problem ang cycorder.

 

Skal ha filmer over på dataen og videre ut på youtube.

 

Fikk det til en gang tidligere ved og bruke iphonebrowser,finne filmen og så "save as"

 

Etter det brukte jeg AVS videoconverter6 for og gjøre den om til mpeg2

 

Fikk det til en gang men nå kommer det bare opp "file format error"

 

Går heller ikke og laste fimen direkte fra dataen når den kommer fra "iphonebrowser" til youtube.

 

Noen som vet hva som kan ha skjedd eller har andre programmer eller løsninger på dette?

Lenke til kommentar

Hjelp! Hva gjør jeg nå? Da jeg slo på iPhone i morges kom det opp et kontakt-symbol og iTunes, opg at den krevde gjenoppretting, at den ikke kunne ringes med. Og så kom det opp noe "emergency" på mange språk, og telefon-tastaturet. Hva har skjedd, hva gjør jeg?

RandiA

Lenke til kommentar
Hjelp! Hva gjør jeg nå? Da jeg slo på iPhone i morges kom det opp et kontakt-symbol og iTunes, opg at den krevde gjenoppretting, at den ikke kunne ringes med. Og så kom det opp noe "emergency" på mange språk, og telefon-tastaturet. Hva har skjedd, hva gjør jeg?

RandiA

Du har iPhone 3G? Har du oppdatert den i det siste?

Har du jailbreaket/låst den opp?

Lenke til kommentar
Skjedde med meg her om dagen også, mens jeg var ute og prøvekjørte. Prøv å skru mobilen av og på igjen, da funka den for meg!

Jeg har gjort det-hjalp ikke, ringte butikken også, de sa det hadde skjedd for noen, at det var en systemfeil, skulle innlevere den.(Har jo nettopp fått ny, da mikrofon streiket i den forrige!) Prøvde å koble til nå, for å gjenopprette. Da kom følgende melding opp:

post-92574-1242118063_thumb.jpg

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...