Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv iPhone 8GB, 1GB Shuffle og 160GB Classic. Benytter i grunn alle 3 en god del. iPhone sin spiller er fin på farten. Men skal jeg på en tur jeg vet blir lengre enn en liten buss/bil-tur, så tar jeg med min Classic. Skal jeg på trening eller på jobb så tar jeg med Shuffle.

Lenke til kommentar

Jeg har vært uten fungerende GPS i mange måneder, men før jeg tørr å sende den inn til service må jeg vite om meldinger og kalenderoppføringer kommer tilbake når jeg syncer telefonen? Har hørt at dette ikke blir syncet i iTunes.

Lenke til kommentar

Jeg hadde nettopp min iPhone inne da mikrofonen var defekt. Etter et par uker var den "ferdig", dvs jeg fikk en helt ny. Da jeg koblet den "tomme" til iThunes, fikk jeg beskjed om at det hadde vært en iPhone koblet til før, og om jeg ville denne skulle gjenopprettes, eller om jet ville ha den som en ny.

Jeg valgte selvsagt gjenopprette, og absolutt alt kom med, det var en lettelse. Bilder, meldinger, apps, og ringelyder ..det eneste jeg valgte selv manuelt, var å laste inn noen nye lydbøker, og legge inn de videoene jeg ville ha på.

RandiA

Lenke til kommentar

Under kalender står det; finner ingen kalenderprogram som støttes. Har dette noe å si for en eventuell gjenoppretting eller er dette kun vedrørende synkronisering?

Jeg jobber turnus og det er pes å sitte å legge inn alle vaktene manuelt på telefonen, hadde vært genialt å kunne bare genere opp min 6 ukers turnus for resten av året osv. på PC. Hvilke program kan man synce kalenderen med og eventuelt gjør som jeg forklarer over?

Ser også at det står at MobileMe syncer alt mulig, er det noen her som bruker det? Og er det verdt pengene? Og hva er i så fall fordelene med det?

Lenke til kommentar
Ser også at det står at MobileMe syncer alt mulig, er det noen her som bruker det? Og er det verdt pengene? Og hva er i så fall fordelene med det?

Merk: Nå velger jeg å svare kun på en del av innlegget ditt.

Jeg bruker det, og er veldig fornøyd med det. Når jeg legger inn ting (kalender-oppføringer, kontakter) på enten Macen, iPhonen eller på Me.com dukker det opp på de andre stedene "med en gang". Dessuten får man en @me.com- mail med push. Det vil si at mailen du får på den adressen kommer rett på telefonen så fort den er mottatt. Dessuten får 20 GB til filer ol.

For mer info, se den guidede turen. Eventuelt bare prøv den gratis i 60 dager.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar

Har selv hatt 1x iPhone og 2x iPod touch. (Gammel og den nye) Nå har jeg bare iPhonen, og klarer meg med den. Skjønner godt at folk har f.eks en Shuffle til treningsbruk, da en iPhone/Touch eller lignende blir i det største laget å ha med.

Lenke til kommentar
Bestilte nettopp 8GB iPhone 3G :D

Noe jeg bør kjøpe ved siden av? silicon case osv?

Edit: Noen som har noe å anbefale å bestille? ^^,

Glem sillikon, den hjelper ingenting mot støt og lignende.

Men det hjelper med grepet. Syns iPhonen er mye mer behageligere og lettere å holde etter å ha kjøpt den. Det er dog første generasjon iPhonen. iPhone 3G ser mye mer behagelig å holde?

Lenke til kommentar

iPhone 3G som min far har er ikke noe vanskelig å holde, men den store forskjellen er ikke til stede. Når det kommer til Zagg sine produkter må jeg si at jeg og de jeg har anbefalt det til har vært veldig fornøyd med sluttresultatet. En iPhone eller lignende som er like tynn som før, men også ikke bulkete av noen stor klump sillikon eller lignende. Hadde jeg fått valget i dag hadde min iPod Classic hatt det og ikke den beskyttende Griffin-veska som holder på dens hemmeligheter. Forøvrig har jeg Invisibleshield på iPhone 1G og merker klart at telefonen er bedre å gripe rundt. Den er rett og slett farlig glatt når man har den uten noe rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...