Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

hadde vært kult om de hadde kommet med bedre og mer funksjonabelt kamera..

og et hakk vassere hardware.. er litt venting på at ting skal laste og skifte, enda telefonen kjører bare 1 og 1 program...

 

(min forrige post var ment som en oppfordring)

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går det ann å koble Iphone til bilen uten AUX tilgang?

BUMP!

Hallo man, du har fått svar på ditt spørsmål...

FM-sender er løsningen. Finnes både til iPhone, med lademulighet, og generellt til enheter med 3,5mm jack som ikke lader iPhonen. Fåes hos din lokale forhandler av forbrukerelektronikk.
Lenke til kommentar
Går det ann å koble Iphone til bilen uten AUX tilgang?

BUMP!

Hallo man, du har fått svar på ditt spørsmål...

FM-sender er løsningen. Finnes både til iPhone, med lademulighet, og generellt til enheter med 3,5mm jack som ikke lader iPhonen. Fåes hos din lokale forhandler av forbrukerelektronikk.

Aah, takk. Må ha oversett den der.

Hva kan en FM sender hjelpe for? Greier den å koble seg opp mot bilen og så jeg får hørt musikken min på Iphonen i bilen?

 

Isåfall noen som vet om en rimelig FM sender? Vil en på Teknikmagasinet f.eks fungere fint?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Mistenker at den kommer til å koste en halv million, så nei - egentlig ikke.

 

Med mindre dere klarer å overbevise meg med noen spennende rykter og spennende funksjoner.

Knuste ikke du skjermen på TG? :p

Mener at du sa det.

Nesten, knuste den i April '08 - og den lever enda :p

Lenke til kommentar
Går det ann å koble Iphone til bilen uten AUX tilgang?

BUMP!

Hallo man, du har fått svar på ditt spørsmål...

FM-sender er løsningen. Finnes både til iPhone, med lademulighet, og generellt til enheter med 3,5mm jack som ikke lader iPhonen. Fåes hos din lokale forhandler av forbrukerelektronikk.

Aah, takk. Må ha oversett den der.

Hva kan en FM sender hjelpe for? Greier den å koble seg opp mot bilen og så jeg får hørt musikken min på Iphonen i bilen?

 

Isåfall noen som vet om en rimelig FM sender? Vil en på Teknikmagasinet f.eks fungere fint?

Ja og ja.

Lenke til kommentar
Hvordan kobler man FM senderen til bilen? Sikkert jævla dumt spørsmål, men spør for sikkerhets skyld.

Du har åpenbart ikke skjønt hva en FM sender er da. En FM sender gjør iPhonen din om til en radiosender som sender det du hører på iphonen over en frekvens som en annen radio kan plukke opp innenfor en viss rekkevidde.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det noen som har bilde av kontakten de ringer på skjermen mens de snakker med den? Har 2.2 på 1. gen iphone...

se link: http://www.ixbt.com/td/images/iphone-call.jpg

 

Vringo fra appstore henter profilbildene til alle vennene dine på facebook og legger de som kontaktbilde på telefonen.

innstalerte det programmet nå og logga meg inn på min facebook som man skal men kommer ikke noen bilder fordet?

 

Hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
innstalerte det programmet nå og logga meg inn på min facebook som man skal men kommer ikke noen bilder fordet?

 

Hva gjør jeg feil?

 

lukk programmet etter du har logget inn. Åpne programmet en gang til. Da skal du få spørsmål om å synkronisere kontakter.

Da får jeg bare error hele tida jeg.."server error in`\` application

Lenke til kommentar
Da får jeg bare error hele tida jeg.."server error in`\` application

Hm... det var rart... virker fint til meg...

Prøv å logg av facebook i vringo. Logg på en gang til, lukk programmet, start programmet en gang til. Og kanskje det er best om man bruker wifi og ikke 3G.

Lenke til kommentar
Hvordan kobler man FM senderen til bilen? Sikkert jævla dumt spørsmål, men spør for sikkerhets skyld.

Du har åpenbart ikke skjønt hva en FM sender er da. En FM sender gjør iPhonen din om til en radiosender som sender det du hører på iphonen over en frekvens som en annen radio kan plukke opp innenfor en viss rekkevidde.

Skjønner (Y)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...