Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg får ringe dem imorgen å høre. Prøvde å sjekke inne på siden min, men der kunne jeg kun oppgradere til Medium eller Large. Vil kun bytte til samme abonnement med mer MB. :-/

 

 

Det er ikke nødvendig å ringe, for det er ikke et nytt abonnement. Alle som hadde det abonnementet før endringene blir gjort får automatisk oppgradert det. At det ikke står på Min Side når du logger inn der er nok enten sløvskap eller teknisk feil.

Lenke til kommentar

En iPhone som kneler etter samtale.

Fonen funker fint på nett/wifi og ellers på alle måter.

En samtale er ingen problem å gjennomføre, men idet ansiktet blir fjernet fra telefonen, så blir skjermen svart, og fonen blir død.

Dn kan startes igjen etter en stund. Har forsøkt å trykke på home/dvale i 10 sek, og restartet på den måten.

 

 

Anyone ?

Lenke til kommentar
Tror jeg får ringe dem imorgen å høre. Prøvde å sjekke inne på siden min, men der kunne jeg kun oppgradere til Medium eller Large. Vil kun bytte til samme abonnement med mer MB. :-/

 

 

Det er ikke nødvendig å ringe, for det er ikke et nytt abonnement. Alle som hadde det abonnementet før endringene blir gjort får automatisk oppgradert det. At det ikke står på Min Side når du logger inn der er nok enten sløvskap eller teknisk feil.

Fikk det svaret av netcom over telefon idag ja, så da får vi se på neste regning, om den ikke plutselig øker voldsomt. =]

Lenke til kommentar

Finnes det noen apps som kan søke frem navn på vedkommende mens det ringer fra nr som ikke ligger i telefonlista..?

 

Ser lite tv men har sett reklame for det til "dumme" telefoner, finnes det noe slikt til iphone.? eller er den for låst til å kunne kjøre noe slikt program mens det ringer..?

Lenke til kommentar
En iPhone som kneler etter samtale.

Fonen funker fint på nett/wifi og ellers på alle måter.

En samtale er ingen problem å gjennomføre, men idet ansiktet blir fjernet fra telefonen, så blir skjermen svart, og fonen blir død.

Dn kan startes igjen etter en stund. Har forsøkt å trykke på home/dvale i 10 sek, og restartet på den måten.

 

 

Anyone ?

Tydeligvis noe feil med ansiktsensorene, stikk innom der du kjøpte den og vis problemet, men først bør du sikkerhetskopiere den i iTunes.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Etter siste restarten, hvor jeg også måtte skrive inn sim-kort kode, så har telefonen fungert bedre....

 

Edit.

Jeg bruker denne vesken på iPhonen min :

http://www.iphoneutstyr.no/lommebokavektelr-p-183.html

 

Tar jeg denne av, så fungere fonen helt perfekt.

Så i mitt tilfelle så kan altså denne vesken lage litt "krøll" med ansiktssensorene.

Endret av G3
Lenke til kommentar

Nå skal jeg kjøre restore på min iPhone 3G snart, og lurte på om det er noen måte å ta "backup" av mine kontakter?

Jeg har nemlig redigert og skreddersydd kontaktlista mi etter jeg fikk iPhone 3G og dette forsvinner vell med en resoft?

 

Den kan jo synkes med Outlook osv.. men problemet er jo at da blir ting like rotete og tullete som det var før jeg bestemte meg for å fikse på hele kontaktlista?

 

Musikk, filmer osv.. ligger på maskinen min så det vil bare ta litt tid å få lagt det over igjen, men det får nå duge, men kontaktlista mi kan jeg ikke skjønne at jeg har liggende på maskinen min på noe som helst måte og vil helst ikke at det arbeidet jeg har lagt ned i den nå plutselig skal forsvinne? Er det forøving mulig å ta backup av tekstmelding også?

Lenke til kommentar
Måtte sendes inn til "lyd/mikrofon" reparasjon min ja :no: ..og jeg som har behandlet den SÅÅÅ forsiktig...(Blir vel litt jobb da, når jeg får den igjen å få på alle apps og toner og videoer etc.)

RandiA

 

Er jo bare å synce den på nytt når du får den tilbake, alt ligger jo i iTunes.

Endret av dredg
Lenke til kommentar
Er jo bare å synce den på nytt når du får den tilbake, alt ligger jo i iTunes.

Nesten alt ja, noen ringetoner jeg tok på direkte, og noen PowerPoint jeg konverterte for iPhone og la inn direkte, tror ikke de er der. Bilder ligger visst i en bestemt mappe. Men som en ovenfor her sier, kontaktlisten blir verre med. Jeg fikk bort den Outlook jeg også det var bare rot, og la inn det meste manuelt av telefonnr., adresser etc, og det har jeg ikke i iTunes, gjorde det rett på iPhone'n fra en Nokia. Så det var mye arbeid. Men får ta det etter hvert. Glad jeg beholdt min Nokia nå satte jeg sim-kortet fra iPhone i den.

RandiA

Lenke til kommentar

Faen, har snart lyst på å smelle iPhonen i bakken!

Den klikker helt ute av det blå, og det har skjedd flere tittallsganger nå.

Det som skjer er at når jeg skriver inn koden får å låse den opp, så klikker den. Den klarer rett og slett ikke åpne telefonen.

For at den skal funke igjen må jeg gjennopprette den hver bidige gang og da mister jeg all musikk og apps(ja, jeg gjennoppretter fra sikkerhetskopiene).

 

Noen som har samme problem? Isåfall, hva gjorde du?

 

BTW, nå får jeg ikke synkronisere appsene tilbake....

Endret av NegerUngenSharu
Lenke til kommentar
Har du synkronisert med adressebok etter du la inn nummer og navn skal de ligge der.

 

Det der er litt uklart for meg...tror ikke jeg har noe adresser i iTunes jeg, det kommer opp kan ikke synkronisere ett eller annet, for jeg skrudde vel av den muligheten da Outlokk-greiene skapte så mye rot.

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg forstår det heller ikke?

Har deaktivert synkronisering av kontakter da Outlook kontaktene bare rotet til alt?

 

Om jeg nå forsøker å synce kontakter på nytt får jeg beskjed om at over 5% av kontaktene på telefonen vil bli forandret, så jeg må bekrefte for at dette skal bli gjort? Regner da med at iTunes bare vil rote til alle kontaktene igjen, da den forsøker å synce kontaktene jeg har på PC / iTunes til iPhone og ikke andre veien?

 

Det jeg egentlig ønsker er jo å få synca kontaktene fra iPhone til PC, og ikke fra PC til iPhone!

Lenke til kommentar
Takker for svar.

Etter siste restarten, hvor jeg også måtte skrive inn sim-kort kode, så har telefonen fungert bedre....

 

Edit.

Jeg bruker denne vesken på iPhonen min :

*link fjernet*

 

Tar jeg denne av, så fungere fonen helt perfekt.

Så i mitt tilfelle så kan altså denne vesken lage litt "krøll" med ansiktssensorene.

Som jeg nevnte så har du blitt grovt svindlet, derfor ber jeg deg om å ikke poste linken. Grunnen til at telefonen låser seg er mest sannsynlig magnetene inni lærveska. Få de ut og alt bør fungere.

 

Dette er vesken du kjøpte, men ikke fra siden du kjøpte fra.

Siden du kjøpte fra har tatt denn inn herfra: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14563

og lagt til en grov overpris.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

??? Jeg har den samme "vesken" i svart lær, kostet ca 300kr. Kjøpte den i Telebutikken der jeg kjøpte iPhone. Jeg har en lignende i svart til min iPod også, kjøpt fra Apple, aldri vært noe kluss med den. (Bortsett fra at magnet-låsen virket inn på stripen på et bankkort en gang, slik at stripen ikke fungerte)

RandiA

Lenke til kommentar

Brukeren G3 har rapportert at han har problemer med ansiktssensorene, ikke sant?

Jeg vet om en ipod-veske som hadde lignende problemer hvor eieren fjernet magenetene, dette stabilliserte enheten og stoppet frysingen og andre symptomer. Derfor råder jeg G3 til å fjerne magnetene for å fortsatt kunne nyte sin telefon.

Avmagnetisering av bankkort og lignende er ikke uvanlig, men har enda ikke opplevd det heldigvis.

 

Bedre forklart, Randi?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...