Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Jepp... Hvor vanskelig er det å slenge inn en tilbakeknapp liksom... Og i og for seg også en toggle-funksjon mellom de ulike programmene. Starter f.eks en låt av et album på iPhone, går ut, starter Safari og surfer litt. Så kommer det plutselig en kjip låt man vil hoppe over. Ok, trykke homeknapp, gå inn i Ipod'en, bytte, trykke home-knapp, og så Safari igjen. i tillegg til at telefonen burde hatt en vanlig dumping av minne funksjon ettersom man går ut av de ulike programmene man er inne i. Har kill funksjonen i SBS-settings, og den må jeg bruke ofte. Og så må jeg bruke Freememory hele tiden også. Meeen, såklart. Jeg har lagt inn mye stæsj, men likevel. Kjedelig med en helt stock iPhone.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt om Sciphone ?

 

http://www.qxl.no/pris/mobil-tele/mobiltel.../v/an568165530/

 

 

Er dette noe piratgreier, eller er det noen som har noe info om denne ?

 

EDIT: Holy crap ! Har ikke tenkt på det i det hele tatt før nå, men pokker så mange clones det var da: http://www.pmptoday.com/?s=iphone+clone

 

Dette må da være ulovlig å lage noe så likt ?

 

Må bare si at 2 simkort var genialt. Kult å ha jobb og privatmobil på samma mobil, hvor begge er "online". :)

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Så kommer det plutselig en kjip låt man vil hoppe over. Ok, trykke homeknapp, gå inn i Ipod'en, bytte, trykke home-knapp, og så Safari igjen.

 

Hva med å dobbelklikke home-knappen, så kan du skifte sang mens du er i Safari?

 

Eller bare dobbeltklikke på fjernkontrollen til hodetelefonene. Har man uoriginale, koster en adapter med fjernkontroll 1-2 dollar på dealxtreme.

Lenke til kommentar
Så kommer det plutselig en kjip låt man vil hoppe over. Ok, trykke homeknapp, gå inn i Ipod'en, bytte, trykke home-knapp, og så Safari igjen.

 

Hva med å dobbelklikke home-knappen, så kan du skifte sang mens du er i Safari?

 

Eller bare dobbeltklikke på fjernkontrollen til hodetelefonene. Har man uoriginale, koster en adapter med fjernkontroll 1-2 dollar på dealxtreme.

PS : skal man dobbeltklikke home-knappen så må man passe på at innstillingen for dobbeltklikk er satt til iPod.

Tror default er Telefonfavoritter.

 

Å dobbeltklikke sender deg ikke tilbake til eks. safari igjen, da må du gå ut av ipod og inn i safari igjen...

Så det er en hallveis løsning...

 

Har man øretelefoner med mic-kontroll så er det jo greit...

1 trykk = pause/play

2 trykk = skippe sang

Lenke til kommentar
PS : skal man dobbeltklikke home-knappen så må man passe på at innstillingen for dobbeltklikk er satt til iPod.

Tror default er Telefonfavoritter.

 

Feil, du har et eget valg under "Hjem-knapp" i Instillinger som heter "Ipod-kontroller". Hvis dette valget er aktivert så overstyres ditt vanlige valg for dobbel-trykk på hjem-knappen (f.eks. Telefonfavoritter) ved avspilling av musikk.

Lenke til kommentar

Den inkluderte trafikken gjelder bare innenlands. Nå vet jeg ikke om Tyrkia regnes som Europa i denne sammenheng, jeg tror det, men hvis det ikke gjør det, så koster det med Telenor 112,50 kroner pr. MB! I Europa er det 40 kroner pr. MB. Med NetCom er det 115-120 kroner pr. MB, ser det ut til.

 

Med forbehold om feil. Dyrt er det i alle fall.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
PS : skal man dobbeltklikke home-knappen så må man passe på at innstillingen for dobbeltklikk er satt til iPod.

Tror default er Telefonfavoritter.

 

Feil, du har et eget valg under "Hjem-knapp" i Instillinger som heter "Ipod-kontroller". Hvis dette valget er aktivert så overstyres ditt vanlige valg for dobbel-trykk på hjem-knappen (f.eks. Telefonfavoritter) ved avspilling av musikk.

joa, ser nå at det ikke fungerte sånn som jeg trodde var logisk.. Sorry

 

Uansett synes nå jeg at det er bedre å alltid ha samme funksjon (altså ipod relatert) på samme knapp samme om man spiller eller ikke... :)

Lenke til kommentar

Men i alle dager da, så død tråden er, må jeg dobbeltposte for å spørre.... :/

 

Dere som har eks. 500Mb inkludert pr mnd...

Hvor mange Mb bruker dere på en mnd.? IRL Eksempler.?

 

Har hatt telefonen i 20dager nå, å om jeg ikke endrer mønster de neste ti dagene så har jeg brukt bare 25Mb på en mnd... (i følge Netcom's sider)

 

Nå er jeg da endel hjemme på kveldene og bruker mye Wi-Fi...

Men jeg synker jo mail en gang i timen og har brukt pgs, sett youtubevideo og nettsider...

 

Hva skal til for å klare å bruke 500Mb på en mnd.?

Lenke til kommentar

Har to spørsmål:

 

Føler at jeg må pushe home-knappen alt for langt inn før den reagerer (noen ganger reagerer den ikke fordi jeg trykker for svakt).. Er det noen av dere som har det problemet?

 

Også er det chrome greia: På høyre side av telefonen så føler jeg at chrome greia stikker litt ut (hvis jeg lar fingeren gli fra undersiden av telefonen og opp mot chrome greia så kjenner jeg at den stikker litt ut). Den gjør ikke det på venstre side.. Er det vanlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...