Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ingen app for å se minutter og Mb, men jeg har ikke funnet at den logger sms...

Dette finner du om du trykker

Innstillinger - generelt - Bruk

 

Men et "Hot" tips, er, sjekk nettsiden til din opperatør, om du kan logge inn så er det trolig en tab som heter "Mitt forbruk", "Forbruk siden forrige faktura" e.l.

 

Der oppsummeres minutter, sms, Mb, osv...

 

Jeg har funnet ut at Mb regnet av Operatør avviker fra det iPhone mener jeg har brukt... (~+2Mb pr 10Mb)

Lenke til kommentar

Seriøst....

Noe så elementært som å avvise et anrop jeg ikke vil svare på.?

Alle telefoner har avvis knapp.....? Men ikke iphone.?

 

Fant ut jeg kunne slå av lyden...

Men telefonen ligger nå der å ringer, kan ikke bruke den,

sidene eneste alternativ er å svare på anropet....

 

Nå må det vel finnes en måte og lage egne ringetoner som kan vare hvor lenge jeg selv vil, og ikke sånn 20 sek tullball ?

Altså bare bruke hvilken musikkfil jeg vil. Er så tullete at de ikke har fått til noe så enkelt.

 

Max tid på ringetone er 30sekunder tror jeg...

Det handler ikke om å ikke ha fått til, det handler om å binde hender og føtter på kundene sine...

Så de blir ekstravagantisk glad hver gang Apple kaster ut et lite bein...

"wooohooo, landscape mode på sms på neste update.! som kommer om et halvt år, som de har klar til release nå..."

 

De hadde kunnet inkludert alt, om de bare hadde villet... :)

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at Mb regnet av Operatør avviker fra det iPhone mener jeg har brukt... (~+2Mb pr 10Mb)

Det har skjedd flere ganger hos meg at jeg såvidt har brukt 3G, for så at telefonen teller flere hundre MB*, og enkelte ganger over flere GB*.

Uten at det har rammet telefonregningen min!

 

Noen som vet hva det skyldes?

 

*store bokstaver da det er det telefonen viser.

Lenke til kommentar
Vet ikke om Doom 2 kommer, men doom 1 kommer helt sikkert.

Doom 1 som lå på Cydia var rett og slett forferdelig dårlig. Slike spill generelt blir dårlige på iPhone, syntes jeg.

 

Nei, jeg husker et gammel PC spill hvor maskinen gikk, og alt man gjorde selv var å trykke på badguys som poppet opp litt her og der, samt reloade. Det kunne fungert på iPhone. :)

 

Ellers bruker jeg iPhone til å spille "død-tid" spill. Det er sjelden jeg setter meg ned med spill som tar lang tid å spille på iPhone'en. Da ser jeg heller en film, for å si det slikt.

Lenke til kommentar
Den største mangelen ved iPhone er.... Hvor er "Tilbake"-knappen ! Utrolig dårlig at man må gå helt ut hver gang, og så starte på ny hver gang...

 

I alle tilfeller hvor man kan gå tilbake er det jo en tilbakeknapp i øvre venstre hjørne. Mulig jeg misforstår, kan du gi et eksempel på hvor du mangler tilbakeknapp?

Lenke til kommentar
Trenger ingen app for å se minutter og Mb, men jeg har ikke funnet at den logger sms...

Dette finner du om du trykker

Innstillinger - generelt - Bruk

 

Men et "Hot" tips, er, sjekk nettsiden til din opperatør, om du kan logge inn så er det trolig en tab som heter "Mitt forbruk", "Forbruk siden forrige faktura" e.l.

 

Der oppsummeres minutter, sms, Mb, osv...

 

Jeg har funnet ut at Mb regnet av Operatør avviker fra det iPhone mener jeg har brukt... (~+2Mb pr 10Mb)

 

 

Det fins nemlig en App med denne muligheten for teller, men husker ikke hva den heter. Og angående sjekke nettsiden, der pleier det som regel (Mine tidligere operatører) å stå kunn en lang lang liste med telefonnummeret og ringetiden.

 

Og når man går inn på: Innstillinger - generelt - Bruk. Der står det jo total samtaletid, både utgående OG inngående?

Lenke til kommentar
Vet ikke om Doom 2 kommer, men doom 1 kommer helt sikkert.

Doom 1 som lå på Cydia var rett og slett forferdelig dårlig. Slike spill generelt blir dårlige på iPhone, syntes jeg.

 

Nei, jeg husker et gammel PC spill hvor maskinen gikk, og alt man gjorde selv var å trykke på badguys som poppet opp litt her og der, samt reloade. Det kunne fungert på iPhone. :)

 

Ellers bruker jeg iPhone til å spille "død-tid" spill. Det er sjelden jeg setter meg ned med spill som tar lang tid å spille på iPhone'en. Da ser jeg heller en film, for å si det slikt.

Tviler på at du har prøvd Wolfenstein.

Lenke til kommentar
Den største mangelen ved iPhone er.... Hvor er "Tilbake"-knappen ! Utrolig dårlig at man må gå helt ut hver gang, og så starte på ny hver gang...

 

I alle tilfeller hvor man kan gå tilbake er det jo en tilbakeknapp i øvre venstre hjørne. Mulig jeg misforstår, kan du gi et eksempel på hvor du mangler tilbakeknapp?

Hvis du er i et program, og det programmet åpner internett eller innstillinger så må du trykke på hjem knappen og så trykke på appen på nytt. Dette irriterer meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...