Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

har forstått det slik at det nå går an å bruke iPhone som bank ID for å logge seg på nettbanken (skanidabanken og Dnb).

 

 

Lurer i den sammenheng på hvordan mobilen komuniserer med nettbanken.Går dette via EDGE/3G ? betyr dette at jeg må betale litt for datatrafikk hver gang jeg logger meg på nettbanken??

Lenke til kommentar

Er det testet/skrevet om "klattladding" (5,10,20minutter) svekker kapasiteten på batteriet.?

 

Merker det blir veldig mye kladdlading, med synking. og ladding om natten selv om batteriet kanskje har 60% batteri enda...

Bare en gang siden jeg kjøpte telefonen at jeg har fått varsel om 20% igjen...

 

Er batteriet slik at det ikke blir påvirket av klattladding overhode.?

Eller bør jeg la batteriet få lade seg ut skikkelig noen ganger.? Som "i gamle dager"?

Lenke til kommentar
Dr. iPod har desverre ikke skjermer til iPhone.

 

Min leverandør av iPod/iPhone deler har utsatt og utsatt levering av iPhone skjermer. Og nå har bestillingen blitt kanselert av leverandøren. Det er slik at skjermene Apple bruker i iPhone er av elendig kvalitet. Dette er noe som først førte til at prisene dobblet seg. Og nå at det er tomt hos alle leverandører jeg har vært i kontakt med.

 

 

Om noen skulle ha mulighet til å skaffe skjerm på egenhånd, så gjør jeg jobben med bytte for 500kr. Man kan f.eks søke på steder som ebay.com, ifixit.com osv

 

Men om du har mulighet til å skaffe ny iPhone fra USA vil nok det nesten være like greit!

 

 

Jeg vil sikkert ha dette produktet en gang i fremtiden igjen. Men per i dag er dette et produkt dr. ipod IKKE har.

Hvordan knuste glasset om jeg får spørre? Livredd for at det skal skje :o

Lenke til kommentar
Heisann!

 

har forstått det slik at det nå går an å bruke iPhone som bank ID for å logge seg på nettbanken (skanidabanken og Dnb).

 

 

Lurer i den sammenheng på hvordan mobilen komuniserer med nettbanken.Går dette via EDGE/3G ? betyr dette at jeg må betale litt for datatrafikk hver gang jeg logger meg på nettbanken??

med mindre du er koblet til WIFI sier det seg selv at du betaler for datatrafikken.

Lenke til kommentar
Glasset på min iPhone 3G er knust. Ser det finnes en drøss ulike alternativer for bytting av glass, fra dr. Ipod i Oslo til innsending til tilbydere på Finn.no .

 

Noen som har gode erfaringer å dele? Ønsker det vel gjennomført og selvfølgelig billig.

Hvis det er en norsk iPhone 3G med garanti så tjener du mest på å sende den til originale Apple-verksteder.

Lenke til kommentar
Glasset på min iPhone 3G er knust. Ser det finnes en drøss ulike alternativer for bytting av glass, fra dr. Ipod i Oslo til innsending til tilbydere på Finn.no .

 

Noen som har gode erfaringer å dele? Ønsker det vel gjennomført og selvfølgelig billig.

Hvis det er en norsk iPhone 3G med garanti så tjener du mest på å sende den til originale Apple-verksteder.

De tar altså mindre enn tusen kroner for å fikse glasset? Jeg trodde Apple kun swappet enheter i Norge?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Glasset på min iPhone 3G er knust. Ser det finnes en drøss ulike alternativer for bytting av glass, fra dr. Ipod i Oslo til innsending til tilbydere på Finn.no .

 

Noen som har gode erfaringer å dele? Ønsker det vel gjennomført og selvfølgelig billig.

Hvis det er en norsk iPhone 3G med garanti så tjener du mest på å sende den til originale Apple-verksteder.

De tar altså mindre enn tusen kroner for å fikse glasset? Jeg trodde Apple kun swappet enheter i Norge?

 

Takker for svar :)

Det jeg tenker på er at telefonen bør beholdes innenfor garantien så lenge som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...