Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...

iPhone 3GS  

830 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

• Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

• Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, da hadde jeg heller kjøpt en 1kr mobil. Man kan dø bare av å gå ut døra også.

... Kaste noe på mobilen ??? Bor du i midt-østen ?

Hehe, var ikke det jeg mente ;)

Jeg mente kaste nøkler på bordet mens mobilen plutselig lå der :p

Lenke til kommentar
Hmpt.. På en eller annen måte har en kompis av meg klart å få hans email-adresse opp når jeg skal laste ned noe fra AppStore.

Hvordan kan jeg skifte det tilbake? :)

Kan jo prøve å koble iphonen til pcn, starte itunes, deauth, auth.

Vet ikke... er verdt et forsøk :p

Lenke til kommentar
Hmpt.. På en eller annen måte har en kompis av meg klart å få hans email-adresse opp når jeg skal laste ned noe fra AppStore.

Hvordan kan jeg skifte det tilbake? :)

Gå inn på iTunes på PC'en og skift til riktig konto der, og så synker du iPhone'n. Det kan visstnok ikke gjøres fra telefonen.

iPhone and iPod touch: Changing the signed-in iTunes Store account

Har ikke prøvet det selv, så jeg vet ikke om det er noen bivirkninger av det, men supportsiden sier ingenting om det.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gå inn på iTunes på PC'en og skift til riktig konto der, og så synker du iPhone'n. Det kan visstnok ikke gjøres fra telefonen.

Det virker veldig rart, siden det faktisk ble skiftet på en fest, og så vidt jeg kunne se hadde ingen den koblet til iPhonen. :p Mystisk..

Men uansett, takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva "fløyte-appen" heter?

For de som ikke vet, kan man blåse inn i micen og trykke på diverse knapper på skjermen og da får man fløyte-lyder ut.

Ocarina.

kanskje du litt senere vil skrive litt om dine erfaringer her i tråden?

(iPhone versus touch)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

hej alla sammen!

noen erfaringen med iPhone 3G. Er Apple bruker og fun fra 1986. Hva kan jeg si. Forresten i tillegg har Nokia N82. Ringer (med GSM nett) stor sett fra N82, tar bilder også. iPhone brukes for å ringe via SIP og fun! Selvfølgelig, denne er jailbreaked. Og da moro begynner. Er sikker at det ikke finnes tilsvarende mobil med så mye bruksglede (kjøreglede). Symbian er bra, uten tvil, men Mac OS og iPhone er noe veldig spesielt, tross alle svakheter.

S:)

Lenke til kommentar
kanskje du litt senere vil skrive litt om dine erfaringer her i tråden?

(iPhone versus touch)

Første erfaringen er at iPhonen blir brukt hele tiden. Touch'en brukte jeg bare til musikk, det falt meg liksom ikke inn å bruke Wifi på den, annet enn for å teste at det virket. Jeg tok meg aldri bryet med å sette opp ting og tang. Og jeg hadde den ikke alltid med meg. iPhonen har jeg på meg hele tiden, jeg ringer og sender meldinger, og da er det mer naturlig å ta den fram. Så nå logger jeg meg på og sjekker epost etc når jeg er ute et sted de har Wifi. (Foreløpig ikke via 3G så mye, men det kommer sikkert det også.)

Lenke til kommentar
:) Har noenlunde like erfaringer, men min touch blir brukt til WIFI på rommet mitt og når jeg skal sjekke noe et sted jeg vet det er wifi, iPhone blir dratt frem titt og ofte, men nå som TG er over meg så blir den selvfølgelig ikke brukt i stor grad, her går alt via tastatur og mus, untatt sms og samtaler.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Jeg har ønsket meg Iphone lenge, og nå trur jeg at jeg har endelig penger nok. Jeg har Telenor ta, men har kontatkor, altså jeg betaler ikke hver måned eller no. Endelig kan man kjøpe Iphod(telenor), men når jeg sjekka prisen, så så jeg dette: http://nettbutikk.telenor.no/ProductList.a...amp;APPLE=Apple

Minste totalpris: 13000 kr osv:S, er det jeg som er dum og trøtt, eller tar jeg feil nå?

En ting til, har sett at det har kommet en nyere Iphod 3G en den først som kom ifjor?

Lenke til kommentar

Den billigste måten å få iPhone er å kjøpe den med NetCom iConnect, da havner totalprisen på 5187kr (349kr/mnd, samt 999kr for telefonen). iConnect har fri databruk (nedsatt hastighet etter 5GB).

Det billigste hos Telenor blir SurfPrat M, som havner på 6067kr (389kr/mnd, samt 1399 for telefonen). SurfPrat M har kun 500mb datatrafikk inkludert, over dette så koster bruken penger (inntil 10kr per dag).

Det kommer nok en ny iPhone i sommer engang, men hvis du skal vente på en ny modell, får du aldri kjøpt noe. Det kommer nok en ny iPhone neste sommer igjen, osv.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...