Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å høre musikk mens du holder på med andre ting er den eneste formen for multitasking som funker, du kan ikke kjøre f.eks et IM program og spille samtidig

Hvorfor skulle du ville det?

 

Nå kommer det dessuten spill som gjør at man kan chatte med de man spiller med. Altså voice-chat.

Lenke til kommentar
Grattis :thumbup: Men er du sikker på at 8 gb holder for deg?

 

Kjøp et kontantkort fra netcom imens du venter på abonnementet da (hvis du ikke allerede har gjort det) :p

8GB holder nok, har aldri fylt 4GB nanoen halvfull engang. :blush:

Har ett NetCom Connect FriTid jeg bruker midlertidig, blir kun surfing mellom kl 17:00 og 08:00, mens det er gratis.

Blir forandring når jeg blir portert dog.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Jeg koblet min nyinnkjøpte iPhone til iTunes idag, og førte over 8 GB med bilder.

Men...det tok samtidig 8 GB plass på min laptop også...?!

Har bare 4 GB igjen på laptopen.

 

Overføringen av bildene til iPhone gikk forøvrig greit, men blir det laget en ekstra mappe med samme bildene her på laptopen også da ?

Hvor finner jeg den, slik at jeg evt. kan slette ?

Lenke til kommentar
Aha, nå skjønte jeg det. Du må være i horisontalt modus når du henter fram tastaturet, du kan ikke ha tastaturet fremme og så flippe. Takk for hjelpen!

 

Geir :)

Kjøpte du 3G'n?

 

Hva synes du om den?

Ja, det ble en sort 16GB. Jeg er relativt forelsket. :love:

 

Hittil har jeg ingen vesentlige ankepunkter mot den, bortsett fra at jeg ikke får plass til all musikken min og må synke selektivt, og at jeg plutselig må lade støtt og stadig. Men akkurat det blir jo bare en vane, det er bare å sette den i dokken mens jeg jobber det, og den lader relativt raskt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Å høre musikk mens du holder på med andre ting er den eneste formen for multitasking som funker, du kan ikke kjøre f.eks et IM program og spille samtidig

Hvorfor skulle du ville det?

Kanskje litt vel åpenbart, men - Si du spør en eller annen om noe på msn. Sånn det er nå må du da ha msn-klienten oppe helt til han svarer for så å disconnecte og f.eks spille noe.

 

Kjekt å kunne ha IM oppe i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Ser mange av dere diskuterer disse tynne plastfilmene man klistrer på skjermen for å forhindre riper.

Da får jeg bare si at det er bortkastet. Nok en gang får jeg si at jeg kjøpte denne http://www.ion-factory.com/iphone3g_02.html

 

Denne gjør at jeg kan legge fra meg iPhonen opp eller ned uten at noe av telefonen berører underlaget. Er jeg ute og farter, så slenger jeg mobilen i lomma, og har ingen riper enda. I tillegg er det et tynt case, og det ser bra ut.

Endret av PrayingMantis
Lenke til kommentar
Ser mange av dere diskuterer disse tynne plastfilmene man klistrer på skjermen for å forhindre riper.

Da får jeg bare si at det er bortkastet. Nok en gang får jeg si at jeg kjøpte denne http://www.ion-factory.com/index.html

 

Denne gjør at jeg kan legge fra meg iPhonen opp eller ned uten at noe av telefonen berører underlaget. Er jeg ute og farter, så slenger jeg mobilen i lomma, og har ingen riper enda. I tillegg er det et tynt case, og det ser bra ut.

Nå beskytter jo ikke det mot eventuelle skarpe ting som kommer i kontakt med skjermen da.

Lenke til kommentar
Ser mange av dere diskuterer disse tynne plastfilmene man klistrer på skjermen for å forhindre riper.

Da får jeg bare si at det er bortkastet. Nok en gang får jeg si at jeg kjøpte denne http://www.ion-factory.com/index.html

 

Denne gjør at jeg kan legge fra meg iPhonen opp eller ned uten at noe av telefonen berører underlaget. Er jeg ute og farter, så slenger jeg mobilen i lomma, og har ingen riper enda. I tillegg er det et tynt case, og det ser bra ut.

Nå beskytter jo ikke det mot eventuelle skarpe ting som kommer i kontakt med skjermen da.

Nei, det er helt korrekt. Jeg er ikke så dum at jeg putter nøkler i samme lomme some iPhonen, så av den grunn er det ikke noe problem. Har hatt den noen måneder nå, og fortsatt like fin.

Lenke til kommentar
Ser mange av dere diskuterer disse tynne plastfilmene man klistrer på skjermen for å forhindre riper.

Da får jeg bare si at det er bortkastet. Nok en gang får jeg si at jeg kjøpte denne http://www.ion-factory.com/index.html

 

Denne gjør at jeg kan legge fra meg iPhonen opp eller ned uten at noe av telefonen berører underlaget. Er jeg ute og farter, så slenger jeg mobilen i lomma, og har ingen riper enda. I tillegg er det et tynt case, og det ser bra ut.

Nå beskytter jo ikke det mot eventuelle skarpe ting som kommer i kontakt med skjermen da.

Nei, det er helt korrekt. Jeg er ikke så dum at jeg putter nøkler i samme lomme some iPhonen, så av den grunn er det ikke noe problem. Har hatt den noen måneder nå, og fortsatt like fin.

Selvsagt det. Men det kan jo hende uhellet skulle være ute og noen kaster noe på telefonen ved et uhell. Skjedd 2 ganger nå med mamma, og takk gud for screenprotector.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...