Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Invisibleshield, stikk innom igjen og bytt inn tullet du kjøpte.

Faktisk så vil jeg anbefale Zound Screenprotector fra Teknikmagasinet. Faktisk 2 ganger mere usynlig enn Invisible Shield og er deilig å ta på skjermen nå. Jeg har brukt Invisible Shield før på HTC Diamond, og jeg må si det var skuffende, og denne var knallbra. 99kr for 2 stk :)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt om et større on screen tastatur? Kanskje et som dukket opp når du vred telefon horisontalt og tok hele bredden der?

 

Jeg har en bekjent i Nederland som fikk slag for noen år siden, han klarer seg bra, men finmotoriske øvelser som å treffe de rette tastene på iPhonen er ikke helt enkelt for ham.

 

Geir :)

Det kommer til SMS og de fleste andre applikasjoner i 3.0!

Internettet får du jo bredt tastatur hvis du flipper telefonen :)

Lenke til kommentar
Invisibleshield, stikk innom igjen og bytt inn tullet du kjøpte.

Faktisk så vil jeg anbefale Zound Screenprotector fra Teknikmagasinet. Faktisk 2 ganger mere usynlig enn Invisible Shield og er deilig å ta på skjermen nå. Jeg har brukt Invisible Shield før på HTC Diamond, og jeg må si det var skuffende, og denne var knallbra. 99kr for 2 stk :)

Poenget med invisibleshield er ikke usynligheten, men fordelene som er lenger oppe.

Lenke til kommentar

Heisann, driver og vurderer Iphone nå etter jeg fikk en reklamelefse fra netcom. iconnect til 349 med fri databruk. så ett par kjappe spørsmål.

 

Kan jeg sende ta imot mms med iåhone nå?

Live messanger er funksjonelt? evt kompitabelt program.

Hspda støtte?

Må jeg bruke itunes for synkronisering? kan outlook synkes mot? (kontakter/kalender/mail)

Dog det viktigste, kan jeg bruke den som modem for laptom (mobilt bredbånd)

 

iconnect, fri databruk.. er det helt fri databruk eller strupes hastigheten ved for eksempel 4 gig?

Lenke til kommentar
Heisann, driver og vurderer Iphone nå etter jeg fikk en reklamelefse fra netcom. iconnect til 349 med fri databruk. så ett par kjappe spørsmål.

 

Kan jeg sende ta imot mms med iåhone nå?

Live messanger er funksjonelt? evt kompitabelt program.

Hspda støtte?

Må jeg bruke itunes for synkronisering? kan outlook synkes mot? (kontakter/kalender/mail)

Dog det viktigste, kan jeg bruke den som modem for laptom (mobilt bredbånd)

 

iconnect, fri databruk.. er det helt fri databruk eller strupes hastigheten ved for eksempel 4 gig?

MMS er ikke tilgengelig enda.

Live Messenger er det flere programmer for, jeg bruker Palringo.

What?

Itunes gir muligheten for å synce mot Outlook.

Ja, du kan bruke som mobilt bredbånd. ---> http://blog.wired.com/gadgets/2008/08/tutorial-turn-1.html

Lenke til kommentar
Invisibleshield, stikk innom igjen og bytt inn tullet du kjøpte.

Faktisk så vil jeg anbefale Zound Screenprotector fra Teknikmagasinet. Faktisk 2 ganger mere usynlig enn Invisible Shield og er deilig å ta på skjermen nå. Jeg har brukt Invisible Shield før på HTC Diamond, og jeg må si det var skuffende, og denne var knallbra. 99kr for 2 stk :)

Poenget med invisibleshield er ikke usynligheten, men fordelene som er lenger oppe.

Poenget med invisibleshield er jo usynligheten også, det sier jo alt siden det står i navnet, i mine øyne er Invisible Shield en god beskytter, men det finnes minst like bra skjermbeskyttere enn den.

Lenke til kommentar
Heisann, driver og vurderer Iphone nå etter jeg fikk en reklamelefse fra netcom. iconnect til 349 med fri databruk. så ett par kjappe spørsmål.

 

Kan jeg sende ta imot mms med iåhone nå?

Live messanger er funksjonelt? evt kompitabelt program.

Hspda støtte?

Må jeg bruke itunes for synkronisering? kan outlook synkes mot? (kontakter/kalender/mail)

Dog det viktigste, kan jeg bruke den som modem for laptom (mobilt bredbånd)

 

iconnect, fri databruk.. er det helt fri databruk eller strupes hastigheten ved for eksempel 4 gig?

MMS er ikke tilgengelig enda.

Live Messenger er det flere programmer for, jeg bruker Palringo.

What?

Itunes gir muligheten for å synce mot Outlook.

Ja, du kan bruke som mobilt bredbånd. ---> http://blog.wired.com/gadgets/2008/08/tutorial-turn-1.html

Kanskje verdt å nevne at messenger på iphone er ganske ubrukelig i og med at man ikke kan multitaske med programmer du installerer. Så skal du bruke messenger så kan du BARE bruke messenger liksom. Helt balle, men sånn er det

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Vurdere mot alle odds å kjøpe iphone jeg også nå. Tror det bli 8 gb med netcom iconnect.

 

Leser at multi-tasking ikke er mulig, vil det si at man ikke kan høre på musikk mens man surfer ol? Vil dette eventuelt komme i 3g versjonen?

 

Noen som har hørt noe om at telenor kommer til å mache netcoms nylige prisavslag?

 

- Mvh. Andreas :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...